29 Mayıs 2017

Baar Baar Dekho / Hint Filmi / 2016

Baar Baar Dekho

Okulumun bitmesiyle hemen listemdeki filmleri gözden geçirdim ve sürekli ertelediğim Baar Baar Dekho filmini izlemeye karar verdim.
Filmi ertelememin sebebi Katrina Kaif.. Nedense bir türlü sevemedim oyunculuğunu. Bence sadece dans etsin çünkü harika dans ediyor. Sidharth Malhotra ise benim çok sevdiğim bir oyuncu. Ek Villain filminden beri severim kendisini. Sırf onun için izledim bu filmi de.

Baar Baar Dekho konusu: Jai (Sidharth Malhotra) ve Diya (Katrina Kaif) çocukluktan beri birliktedirler. Jai matematik öğretmenidir ve matematik onun hayatıdır. Diya ise henüz tanınmayan bir ressamdır. Bir akşam Diya Jai'e evlenme teklif eder. Jai başta tereddüt eder çünkü evililiklerin çoğunun boşanmayla sonuçlandığını düşünür. Ancak sonra teklifi kabul eder. Tam düğün hazırlıkları içerisindeyken Jai'e  Cambridge Üniversitesinden çok istediği doçentlik teklifi gelir. Ve İngiltere'ye gitmeye karar verir ancak Diya bunu kabul etmez ve İngiltere'ye gitmek istemediğini söyler. Düğüne günler kala Jai ile Diya tartışırlar. Tartışmanın ardından Jai alkol alır ve uykuya dalar. Sabah uyandığında ise kendisini 10 gün sonrasında Diya ile balayında bulur.
-2 saat 30 dakika-
Romantik, müzikal

Baar Baar Dekho

Filmi daha konusunu okumadan izlemeye başladım. Açıkçası başlarda çok sıkıldım çünkü klasik bir aşk filmi izleyeceğimi düşünmüştüm. Tabi Jai'in kendini 10 gün ileride bulmasıyla film bir heyecan kazandı benim için. Ve daha sonra Jai her uyandığında geleceğe gider. 10 gün ileriye gittikten sonra tekrar uyuyup uyandığında 2 yıl ve daha sonra uyandığında ise 16 yıl sonrasında buldu kendini. Ve bunun neden olduğunu neden geleceğe gittiğini ve nasıl geri döneceğini düşünmeye başlar.  

Baar Baar Dekho

Jai gelecekte yaşadıklarıyla geçmişte bir çok hata yaptığının farkına varır. Ve bu hatalarını düzeltmeye çalışır. Geleceğe gitmesinin sebebinin de bu olduğunu anlar. Hatalarını düzelterek de tekrar geçmişe döneceğini düşünür.

          Baar Baar Dekho

Baar Baar Dekho yorum

Filme bayıldığımı söyleyemeyeceğim ancak kötüde değildi.
Filmin başında da söylediğim gibi Katrina sadece dans etsin çünkü filmde ki dans sahneleri mükemmeldi. Sidharth ise her zaman ki gibi harikaydı zaten benim de çok beğendiğim aktörlerden biridir kendisi.
                                           Baar Baar Dekho

Film arayışında olanlar bu filme bir şans verip izleyebilirler.

Filmde ki en sevdiğim repliği de buraya bırakayım.

Baar Baar Dekho

Ve tabii birçoğumuzun bildiği, milyonlarca tıklanan 'Kala Chashma' şarkısını bende çok beğendiğim. Hala dinlememiş olanlar varsa buraya tıklasın :)


Baar Baar Dekho

Bu da o meşhur şarkının dans sahnesinden...




Not: Gifler Tumblr'dan alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder