23 Şubat 2021

Save Me 2 / Kore Dizi / 2019 (BCP-Şubat Ayı)

 

Save Me 2

Sahte tarikatlar.. Onlara inananlar.. Save Me 2 ile gerilmeye devam..

Blogları Canlandırma Projesi kapsamındaki ilk yazımı yazmış bulunmaktayım 😊 Benim çok hoşuma giden bir proje oldu. Bu proje sayesinde birçok blog keşfettim. Birbirinden güzel dizi, film, kitap tavsiyeleri aldım. Sizde bu proje ile ilgili detaylı bilgi almak isterseniz buradan Okurix'in yazısını okuyabilirsiniz.

Bu ayın teması tam olarak benim temamdı. Uzak Doğu 😍 Bende dedim ki bu anlamlı proje için en sevdiğim dizilerden biri olan Save Me'nin 2.sezonunu yazayım. 

Save Me 2 konusu; Küçük bir kasaba olan Wolchoori sakinleri, sahte bir dini grubun varlığı nedeniyle kaos durumuna düşerler.
-16 Bölüm-
Gizem, gerilim, aksiyon

Öncelikle bu dizi 1.sezonun devamı değil. Sadece konuları benzer. Bende bu yüzden zaten 2.sezonu izlemek istememiştim. Çünkü 1.sezon fazlasıyla muhteşemdi. Hem senaryo hem oyuncu kadrosu çok iyiydi. 2.sezonun nasıl olacağını pek bilemediğimden bir süre uzak durdum bu diziden. Ama şimdi diyorum ki, iyi ki izlemişim. Çünkü bu dizi sayesinde Um Tae Goo ile tanıştım 😍

Önce 1.sezonun yazısını okumak isteyenler buraya tıklayabilir :)

Save Me 2

Kim Min Cheol (Um Tae Goo), lise yıllarında başarılı bir judo sporcusuyken, bir gün yaşadığı bir olay sonucu hapse girer ve çıkar. 

Ah benim belalım 😍 Um Tae Goo'yu ilk defa izledim. Kendisinin pek fazla dizisi yok daha çok film sektöründe adını duyurmuş biri. 

Ayrıca yeni aşklarımdan biri oldu 😂 (Her dizide mutlaka birine aşık oluyorum ama ne yapabilirim 😄)

Muhteşem bir karakter, muhteşem bir oyunculuk resmen hayran kaldım. Dizinin konusu vs iyiydi ama Min Cheol karakteri olmasaydı ya da bu karakteri Tae Goo oynamasaydı izleyemeye devam edebilir miydim bilmiyorum. Resmen başka bir seviye 😍

Evet ilan-ı aşk etmeyi bırakıp biraz daha karakterinden bahsedeyim 😄

Konusunda da yazdığım gibi hapse girer ve çıkar. Böyle belalı bir tip olduğu içinde kabasındaki kimse sevmez, onu gören yolunu değiştirir, selam bile vermez.

Bu yüzden Min Cheol'de hapisten çıkınca evine gitmek yerine arkadaşında falan takılır. Ancak bir gün kasabanın merkezinde oralı olmayan bir kaç yabancı kişiyle karşılaşır ve onlarda bir tuhaflıklar olduğunu düşünür. Böylece onların peşini bırakmaz ne yapmaya çalıştıklarını, amaçlarını öğrenmeye çalışır. Ve onların dini kullanan bir grup dolandırıcı olduğunu öğrenir. Bunlara dur demek için de kendi köyüne geri döner.

Save Me 2
Belalım diye boşuna demiyorum 😂

Save Me 2
İnsanlar korkularına otobüste öne doğru ilerlemişler 😂

Zaten herkes ondan korkuyor, çekiniyor bir de üstüne bu haller tavırlar iyice uzaklaşıyor millet ondan 😄

Save Me 2

Gelelim Min Cheol'ün kız kardeşi Kim Young Sun (Esom)'a.
Abisinden nefret eden (bende ondan nefret ettim), yaşadığı hayatı sevmeyen ve yaşadığı kasabadan uzaklaşmak isteyen bir kız. 

Save Me 2

Choi Kyung Seok (Cheon Ho Jin), Wolchoori kasabasında dini bir tarikat kurmayı planlayan dolandırıcının teki. 
Kendi gibi dolandırıcı olan birini kasabaya gönderir ve orada yaşayan herkes hakkında bilgi toplar. 
Ve şöyle bir durumda var. Köyün boşaltılması lazım çünkü orası sular altında kalacak ve köyde yaşayanlara tazminat verilecek.
 İşte bu dolandırıcıda bu paraların peşinde.
Bu dolandırıcı ahjussi tazminatların verileceği tarihe yakın köye gelir ve kendini Seoul'de bir üniversitede hukuk profesörü olarak tanıtır. Kasaba halkının tazminatları almasına yardımcı olur. Hukuk işlerinde onlara yardımcı falan olur. İnsanlarda onun ne kadar iyi bir insan olduğunu düşünür o ne derse doğrudur derler ve o ne derse onu yaparlar. Bu ahjussi kasabaya giderken yanında birde gerçekten rahip olan bir adamı götürür.  

Save Me 2

Sung Cheol Woo (Kim Young Min), gerçekten bir rahip.

Güler yüzlü, genç bir adam. Kasabadakiler ona melek diye hitap ediyor. 

Ve bu genç rahip bir zaman sonra Young Sun'dan hoşlanmaya başlar.

Rahip basta ahjussinin dolandırıcı olduğunu bilmiyor ama sonradan öğreniyor ve bir takım olaylar gerçekleşiyor. Bu olaylar dizinin sonlarında olduğu için detay vermeyeceğim spoiler olmasın 😊

Öncelikle izlerken sinir krizleri geçirebilirsiniz. Çünkü karşınızda aşırı sinir bozucu bir halk var. Yani bu kadar da olmaz dedirtiyorlar. Tamam inançlı falan olabilirsiniz ama yani bu kadar da olmaaz. Cümle bile kuramıyorum ne demeliyim bilemiyorum çok gariplerdi 😄

Sadece bir örnek vereceğim siz ne demek istediğimi anlayacaksınız 👇

Save Me 2
Kasabadaki yaşlı bir teyze ciddi şekilde yaralanır durumu kritiktir ve herkes onun başında toplanıp dua etmeye başlar. Tabii rahip başta. O dua ediyor insanlarda onun duayla kadını iyileştireceğine inanıyorlar. 

Ve sonra ambulans gelir..
Save Me 2

Ay yanlış bir kelime kullanmamak için zor tutuyorum kendimi ama bu insanlar biraz salak. Görevlileri içeri almıyorlar. Çünkü rahip duasını bitirmemişmişmiş..
İşte bu ve bunun gibi birçok olay oldu. İnsanların düşünce yapısı bu yani. 
Aslında bu kasabadaki insanların çoğu ateist ama bu dolandırıcı ahjussi ne yaptı etti onları inandırdı. Hepsi aşırı inançlı kişilere dönüştü.

Eveet Min Cheol'ün kasabaya geri döndüğünü yazmıştım. Bunların dolandırıcı olduğunu oradaki insanlara anlatmaya çalıştı ama kimse onu dinlemedi. Sürekli başını belaya sokan, kavgacı bir de hapse girip çıkan birine inanacak değiller ya!
Bu dolandırıcı ahjussi baktı Min Cheol onun başına bela olacak o da kasaba halkını onun üzerine saldı. Nasıl mı ?
Onun bir satanist olduğunu, içinde şeytan olduğunu ve o şeytanı çıkarmak için Min Cheol'ün dövülmesi gerektiğini söyledi. İnsanlarda dünden razı tabii ilk gördükleri yerde saldırmaya çalıştılar ona.

Save Me 2
Ne kadar da haklı bir bey 😄

Dizi boyunca aynen bende bu moddaydım 😄

Save Me 2 yorum

İşte insanı sinir krizlerine sokan, bazen de geren bir diziydi.

İlk sezonla kıyaslayacak olursam ilk sezon çok çok çok daha iyiydi. Daha fazla gerilmiştim onu izlerken. Hatta nefes almayı falan unutuyordum öyle odaklanmış oluyordum ki bölüme çok iyiydi 😄
Bu ikinci sezonda kötü değil sırf Min Cheol karakteri için bile izlenir 😍 Sadece ilk sezonki kadar aşırı gerilim yok.
İlk sezondaki tarikat liderini, yandaşlarını falan görünce hala tüylerim diken diken olur o kadar etkisinden çıkamadım yani ama bu sezondakiler o kadar etkilemedi beni 😂

Final bölümünün bölüm sonu sürpriziyle yazımı sonlandırayım.
Save Me 2

İlk karede gördüğünüz adam ilk sezon tarikat liderinin yardımcısıydı. Aşırı gıcık, aşırı kötü bir karakterdi. 
O karakteri canlandıran Jo Jae Yun bey bu sezonda polis karakteriyle çıktı karşımıza. 
Güzel düşünülmüş bir sahneydi bence beğendim 😄



38 yorum:

  1. Konusu çok hoşuma gitti. O nasıl oturmuştur öyle. 😂 İzlemek istediğim için yazının tamamını okumaya cesaret edemedim. Konunun ucundan haberim olsun yeter. Fazla şey bilince izleyemiyorum. Teşekkürler yazın için. 😍 Ayrıca Once Again i izlemeye devam ediyorum. Çok güzel. 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o oturuşuu 😂 Çok gülmüştüm o sahenede 😂 Çok değişik ve eğlenceli bi karakter izlersen bence seversin sende ☺️ Alışık olduğumuz konulardan, kliselerden uzak bu yüzden çok sevdim iki sezonuda 😍 Rica ederiim ☺️ Ah hala izlemeye devam etmen çok güzel değeri bilinsin istediğim dizilerden biri Once Again 😍

      Sil
  2. O zaman ilk sezondan başlayalım sonra da ikinci sezona bakarız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. sezon kesinlikle izlenmeli :) Umarım en az benim kadar beğenirsiniz :)

      Sil
  3. hımmm pek güzel görünüyo ben de aldım listeye, ilk sezondan başlayıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sezon çok başka güzel 😍 Şimdiden iyi seyirler o zaman ☺️

      Sil
  4. Vaayy konu baya gmilgi çekici ama beni sarmadı çünkü ben aşk kokan dizileri seviyorum sfsjajaffaha Eğer ikiz (Fighting blog) izlerse onunla izlerim belki. 🙈 Yorumun için emeğine sağlık, çok güzel olmuş. 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu dizi hiç senlik değil çünkü hiic aşk yok 😄 Çok teşekkür ederriimm ❤️

      Sil
  5. Off laf anlamayan insanlar, o zaman uzak durayım. :D Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya sinir krizlerine sokan insanlardı 😂 Teşekkür ederiim ☺️

      Sil
  6. Oturuş 😂 Ben bakayım buna emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Save Me, listemdeydi ama unutmuşum. Hatırlamak güzel oldu, teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Umarım beğenirsiniz sizde :)

      Sil
  8. O oturuş neydi yalnız öyle. Bu bile diziyi merak etmem için yeterli oldu^^ Bende ilk sezondan başlarım sanırım. Aldım hemen listeye. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok farklı bi karakter gerçekten ben çok sevdim :D İlk sezon zaten kesin izlenmeli :) Şimdiden iyi seyirler :)

      Sil
  9. Save Me deyince aklıma hep BTS'in şarkısı geliyor ehehe :))
    İkinci sezonu çekilen Kore dizileri 2 elin parmağını geçmezken bu dizinin 2.sezonu geldiyse şans verilebilir diyorum ve listeye alıyorum. Yorumunuz için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 sezonda konu bakımından biraz aynı ama karakterler olaylar farklı yine de her türlü bir şans verilip izlenmeli özellikle 1.sezon kesin izlenmeli :) Rica ederiimm :)

      Sil
  10. Sezon olayı Kore dizilerinde pek yok aslında onun için bu biraz şaşırtıcı sanki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle genelde dizilerin 2.sezonu pek olmuyor. Bu da konu açısından aynı ama olaylar karakterler 2.sezonda farklı :)

      Sil
  11. hahahha sahiden o nasıl oturuş öyle nasıl güldüm yaa :D duymamıştım bu diziyi merak ettim izleyeceğim çok da detaylı güzel bir inceleme olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef çok bilinen, izlenen bir dizi değil. Tekrar ediyorum özellikle 1.sezon kesin izlenmeli :) Şimdiden keyifli seyirler :) Çook teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Ay ben bunu izlerim. ^^ Gerçekten eklediğin sahneler bile dizinin dikkatimi çekmesine yeterdi de artardı, bir de senin ballandıra ballandıra anlatışın işin içine girince enem... Eline sağlık. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha fazla sahne paylaşıp spoiler vermek istemedim ama öyle güzel ve komik sahneleri var ki bence mutlaka izlenmeli :) Ay çok teşekkür ederim bir diziyi veya bir karakteri çok sevince tutamıyorum kendimi yazdıkça yazasim geliyor :D Şimdiden iyi seyirler umarım sende seversin ^^

      Sil
  13. Her dizide birine âşık olma olayı bende de var. Eğer âşık olacak birini bulamıyorsam diziyi sevmiyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bir düşündüm de bende biraz öyleyim sanırım :D Yok denecek kadar azdir aşık olacak birini bulamadigim halde sevdigim dizi sayısı :D

      Sil
  14. Listeme ekliyorum ellerine sağlık. Kore'deki bu tarikat vb olayları bu aralar baya gündemdeyken çok iyi oldu bu tanıtım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim :) Şimdiden iyi seyirleer:)

      Sil
  15. Bu diziyi bilmiyordum. Heyecan verici bir konusu varmış. Otobüsteki oturuşuna bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bilinmez ama güzel dizidir :) Biraz rahat bir bey kendileri :D

      Sil
  16. Çoğu blog sayfasında gördüğüm diziydi bu kaydetmeyi unutmuşum sende görünce aklıma geldi. Çok merak ediyorum kısa zamanda başlayacağım buna ellerine sağlık 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️ Umarım sende seversin 💕

      Sil
  17. Listeme eklendi eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  18. Dolandırıcının sonraki sezona polis olarak gelmesine bayıldım :D Ve, "Ne kadar da haklı bir bey"e. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Diziyi izlerim diye sadece giflere göz gezdirdim kusura bakma 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahha ne kusuru olur mu öyle şey 😄 İzlersen umarım seversin 🌸

      Sil