16 Şubat 2022

Miss Granny / Kore Film / 2014 / BCP Ocak

miss granny kore film

Sıcacık, samimi ve anlamlı bir film Miss Granny..

Blogları Canlandırma Projemiz geçen yıl olduğu gibi bu yılda devam ediyor. Etkinlik için her ay bir tema belirliyoruz ve bu temaya uygun dizi/film izliyoruz ya da kitap okuyoruz. Yeni yılın ilk ayının teması Uzak Doğu-Çizgi Romandı. Tam benim temamdı. Bu aya bir sürü dizi ve film ayarlamıştım ancak yoğunluğumdan dolayı sadece bir film izleyip yazabildim. Umarım diğer aylarda daha aktif olabilirim.

Miss Granny konusu, 74 yaşındaki Oh Mal Soon bir gün 20 yaşındaki görünümüne kavuşur. Gençliğini doyasıya yaşayamayan ninemiz başta bu durumu garipsese de sonradan gençliğinin tadını çıkarmaya başlar. Adını da Oh Doo Ri olarak değiştirir. 
1 saat 4 dakika
Fantastik, komedi

Miss Granny

Oh Mal Soon (Na Moon Hee)

Mal Soon ninemiz çok genç yaşta hamile kalmış. O hamileyken kocası iş için yurtdışına gitmiş ve orada vefat etmiş. Ninemiz tek başına çocuğu ile kalakalmış. Çok zorluklar, sıkıntılar çekmiş. Tek başına büyütmüş oğlunu. Okutmuş, evlendirmiş. Oğlu evli barklı, çoluklu çocuklu kocaman bir adam olsa da ninemiz için hala küçük bir çocuk. Ona öyle davranıyor. E biraz da haklı varı yoğu sadece biricik oğlu.

Miss Granny

Hyun Chul (Sung Dong Il)

Ninemizin biricik oğluşu.

Ancak onun oğluna fazla düşkünlüğü, ev işlerine karışması, torunlarına karışması gelinini biraz rahatsız eder. Hatta bir gün gelini kaynanasının dırdırına dayanamayıp hastalanır. Doktor ise kadının stresten uzak durmasını, çok yorulmamasını söyler. Yoksa hastalığı daha da kötü olabilir.

Bu durumda eşi ve annesi arasında kalan Hyun Chul çocuklarıyla konuşur. Kızı babaannesinin huzurevine gitmesini önerir. Oğlu ise buna tamamen karşıdır. 

Miss GrannyMiss Granny

Ji Ha (Jin Young) - Ha Na (Kim Seul Gi)

Bu konuşmaya kulak misafiri olan ninemiz çok üzülür. Başka çaresi olmadığından dolayı da huzurevine gitmeyi kabul eder.

Miss Granny

💔

Ninemiz o akşam otobüs durağında üzgün üzgün otururken karşı cadde de bir fotoğraf stüdyosu görür ve fotoğraf çektirmek için oraya gider.

Miss Granny

Ninemiz, 74 yaşında girdiği stüdyodan 20 yaşındaki haliyle çıkar.
Stüdyodan çıkınca otobüse binen ninemiz gençleşmiş halini ilk orada görür.

Miss Granny

Konuşması, kıyafetleri yaşlı bir kadın gibi olsa da görünümü gencecik 20 yaşındaki bir kızdır.

Miss Granny

Oh Doo Ri (Shim Eun Kyung)

Ninemiz neden gençleştiğini, nasıl gençleştiğini anlayamaz. Çok şaşırır ama bir süre sonra bu durumun tadını çıkarmaya başlar. 

Miss Granny

Kuaföre gider, kendine yeni kıyafetler alır ve ortamlara akar 😄

Miss Granny

Gençliğinin tadını böyle çıkarır 😂

Miss Granny

Ninemiz gençleşmeden önce yaşlıların takıldığı bir kafede çalışıyordu. Gençleştiği zamanda yine ne var ne yok diye o kafeye gider ve orada şarkı söyler. Şarkı söylemek, sahneye çıkmak onun küçüklüğünden beri hayalidir.

Miss Granny

Ninemiz şarkı söylerken bir yapımcı onun sesini duyar ve kafeye girer. Ninemizle konuşmak için yanına gitmek ister ama ninemiz çoktan oradan uzaklaşmış olur. Ama yapımcımız bir şekilde ninemizi bulur ve onu televizyona çıkması için ikna etmeye çalışır.

Miss Granny

Seung Woo (Lee Jin Wook)

Yakışıklı yapımcımız.

Birtakım olaylar sonucu ninemiz, torunu Ji Ha'nın müzik grubuna solist olarak katılır. Ama tabii ki Ji Ha, bu kızın babaannesi olduğunu bilmiyor.

Miss Granny

İki tarafın müzik zevki birbirinden tamamen farklıdır ama onlar tarzlarını birleştirirler ve ortaya harika bir grup çıkar.

Miss Granny

Sokaklarda kendi hallerinde çalıp söylerler. Ve herkes tarafından ilgiyle dinlenirler. 

Ninemiz, o yokken evdekilerin ne yaptığını merak eder ve torununun arkadaşı olarak oğlunun evine gider.

Miss Granny

Miss Granny

Kadın yine durup dururken laf yedi 😂

Ninemizin birde küçüklüğünden beri yanında olan bir arkadaşı var. 

Miss Granny

Bu dedemiz ise Mr. Park (Park In Hwan)

Dedemiz, ninemizi başta tanımasa da sonradan tanır. Ve sonrasında onun için gençleşmeye bile çalışır 😂

Miss Granny

Bu sahneyi "Aman dedem bir yerine bir şey olacak." diyerek izledim 😂

Miss Granny

Bu ikilinin sahneleri çok güzeldii 😍

Filmin sonunda bonus olarak Kim Soo Hyun bey kısacık göründü bize. O kısacık anda bile gözlerimize bayram ettirdi 😍

Miss Granny

Miss Granny film yorumu

Miss Granny fimi her sahnesiyle, her repliğiyle harikaydı. Çok sıcak, samimi ve anlamlı bir filmdi. 
Oyuncuların her biri efsaneydi. Özellikle ninemizin gençliğini oynayan kızımız inanılmaz başarılıydı. 
Ben bu filmi herkese tavsiye ediyorum. Kesinlikle izlemelisiniz 💛

Yazımı, filmin ilk sahnesindeki repliklerle bitirmek istiyorum.

"Bir kadınla bir topu karşılaştırırsanız ergenler basketbol topu gibidir. Erkekler topu havada yakalamak için tüm kudretleriyle uzanırlar. 
20'lerindeki bir kadın ise rugby topu gibidir. Erkekler, top için av peşindeki köpek gibi uğraşır.
30'larındaki bir kadın masa tenisi topu gibidir. Kovalayan erkek sayısı hızla düşer ama yine de top iyi oranda ilgi çekmektedir.
Orta yaşlı bir kadın golf topu gibidir. Top başına bir erkek düşer. Adam topu her gördüğünde onu çok uzağa vurur.
Bir kadın o yaşı da geçtiğinde yakar top muamelesi görür."

Miss Granny

15 yorum:

  1. Bayıldım filmin konusuna.Listeme ekliyorum. Umarım filmi senin kadar severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım seversiin ben gerçekten çok keyif alarak izledim :)

      Sil
  2. 20 yaşındaki kız çok 20'li yaşlara benzemese de aşırı ilgimi çekti. :D Korelilerin filmleri çok iyi olmuyor bazen, varsa da kaçırmayalım. :) Emeğine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle ki kız bu rolü oynadığında gerçekten 20 yaşındaymış :D Kesinlikle katılıyorum bende çok fazla sevemiyorum Kore filmlerini ama bu film gerçekten çok iyiydi :)

      Sil
  3. Bayılarak izlemiştim filmi Çok güzel bir seçim olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :) Bende bayılarak izledim çok güzel bir filmdi :)

      Sil
  4. ooooo hoşgeldiin, iyisin de mii meşgul buffiy :) gelcam yinee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Deep sağ ol iyiyim çok şükür bu aralar uğrayamadım bloga çok özlemişiiim daha sık gelmeye çalışacağım :)

      Sil
  5. Yaşım yakar topa doğru yol alırken bu sözü görmek çok güldürdü beni :D Çok iyiymiş film. Bunu izleyeceğim. Tanıtım ve yorum için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm umarım sizde severek izlersiniiz:)

      Sil
  6. madem eğlenceli izleriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seveceğini düşünüyorum Deep kesin izlemelisin :)

      Sil
  7. Ooo baya eğlenceli görünüyor izlerim tabi :) bir tane Kore dizisi vardı adını unuttum onda da kadın bir anda yaşlanıyordu yanlış hatirlamadiysam çok ilginç ve eğlenceli oluyor bu türden konular :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğin diziyi hatirlayamadim izlemedim galiba :) Ama katılıyorum bu tarz konular eğlenceli oluyor :) Umarım bu filmi de severek izlersin :)

      Sil
  8. Ben de yakın zamanda ve severek izledim. Gerçekten eğlenceli ve sıcak bir film :)

    YanıtlaSil