9 Aralık 2017

Closest Love to Heaven / Kyou no Kira-kun / Japon Filmi / 2017

Closest Love to Heaven


Kon'nichiwaaa 😄 
Birkaç gün üst üste Türkçe adı 'Cennete En Yakın Aşk' olan ve aynı isimli mangadan uyarlanan bu tatlı Japon filminin repliklerini, videolarını görünce merak edip izlemeye karar verdim. İzledim, çokça beğendim ve hemen yazmaya karar verdim 😊

Closest Love to Heaven konusu, Ninon Okamura (Marie Litoyo) hiç arkadaşı olmayan liseli bir kızdır. Yuiji Kira (Taishi Nakagawa) ile aynı sınıftadırlar ancak birbirleriyle muhatap olmazlar. Yuiji, arkadaşlarıyla eğlenmeyi seven biridir ancak 1 yıllık ömrü kalan bir lise öğrencisidir.
-1 saat 50 dakika-
Dram, romantik

Filmin ilk sahnesi, sınıfta bir çocuğun Ninon'a zorbalık yaparken ona "Geber" demesi ve bunun üzerine Yuiji'nin çocuğu yumruklamasıyla başlıyor.  
Daha sonra Yuiji çatıya çıkıyor ve Ninon'da peşinden gidiyor. Ve orada ilk diyalogları gerçekleşiyor.

Closest Love to Heaven

Kızımız bodoslama lafa girince Yuiji bir afalladı haklı olarak..
Yuiji ve Ninon komşular ve Ninon anne ve babasını Yuiji'nin 1 yıllık ömrü kaldığı hakkında konuşurlarken Ninon onları duymuş. Yani kızımız çocuğun bu durumunu bilmesine rağmen direkt ona bu soruyu yöneltti. Ancak Yuiji onu pek takmadı ve sınıfa geri döndü.

Ninon bir gün göl kenarına gider ve orada Yuiji'yi görür. Yuiji orada bir kuşla oynar ve daha sonra "Ölmek istemiyorum !" diyerek ağlamaya başlar.

Closest Love to Heaven

Bunu gören Ninon hemen yanına gider ve..

Closest Love to Heaven
Closest Love to Heaven  
İlk gördüğüm andan itibaren o nefret ettiğim kâküllerini çok şükür ki kesti :D

Ve orada Yuiji'ye hep yanında olacağına dair söz verdi ve arkadaşlıkları o gün başladı..
Beraber sık sık vakit geçirdiler. Hayvanat bahçesine gittiler gezdiler tozdular ve yavaş yavaş arkadaşlıkları aşka dönüştü..
Closest Love to HeavenClosest Love to Heaven

Closest Love to Heaven yorum

Bugüne kadar hiç Japon dizisi, filmi izlemedim. Bir ara izlemek istedim ama Japonca bana baya garip geldiği için devam edemedim. Anime izleyebiliyordum ama nedense filmlerini izleyemiyordum.

Amaa birkaç gün önce hem filmle ilgili replikler hem başrol çocuğumuz Taishi Nakagawa filmi merak etmeme sebep oldu 😄 Hemen filmi araştırmaya başladım ve IMDB'den aldığı puanında (7,2) bana verdiği cesaretle filmi izledim..
Filmin başlarında yine zorlandım tabii. Japonca olsun oyunculuklar olsun beni azıcık zorladı. Kendimi olayların ciddiyetine veremedim bir süre 😄 Ama izledikçe alıştım ve Japon filmlerine olan ön yargımdan kurtuldum.. Başardım 😄 Tabii alışmamda Taishi'nin payı büyük hakkını yemeyeyim 😂

Geleyim kızımızın abartılı tepkilerine.. Örneğin; Yuiji ile göz göze geldiğinde verdiği tepkiler komikti.. Utansa, ne bileyim gözünü kaçırsa, kafasını eğse anlarım ancak Ninon resmen korkunç bir şey görmüş gibi davranıyordu. Ben mi abartıyorum bilemiyorum 😄

Closest Love to Heaven
                                           
 Daha sonra alıştım hatta sonradan sevimli bile gelmeye başladı.
Filmin konusunu ilk okuduğumda çocuğun kıza zorbalık yapacağını, dışlayacağını vs. sandım Allahtan öyle klişeler olmadı. Yukarıda bahsettiğim gibi gayet normal  başlayan arkadaşlıkları zamanla tatlı bir aşka dönüştü 💙

Closest Love to Heaven
                                                                                                    
(Sen ne tatlısın Yuiji 😍)

Film ile ilgili spoiler vermeyeceğim ancak şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Yuiji, Ninon ile tanışmadan önce öleceğini kabullenmiş ve o 1 yılın bitmesini bekliyordu.. Ama Ninon ile tanıştı ve hem karakteri hem bu ölüm ile ilgili düşünceleri değişti. Artık ölmek istemiyordu.. Yaşamak ve hayatın tüm güzelliklerinin tadını çıkarmak istiyordu.

Film bol tatlılık ve bol anlam içeren bir filmdi. Bitmesini hiç istemedim. Bana baya kısa geldi hiç yetmedi.. Keşke dizi olsaydı da doya doya izleseydim. Tabii ki de Taishi'yi daha fazla görmek istediğim için değil, sırf film güzeldi diye daha uzun sürsün istedim 😉😍

Son olarak çifti çok yakıştırdım uyumlarını çok beğendim. İkiside çok şekerdi 😍

Closest Love to Heaven

Bu filmden sonra daha fazla Japon filmi izlemeye karar verdim. Sizin de önermek istediğiniz bir film varsa yorum olarak yazarsanız bende zevkle izlerim 👍💛






Not: Replikler bana ait. Gifler Tumblr'dan.

4 yorum:

  1. ölecekmi ölecekse izlemem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben filmi izleyeli uzun zaman oldu sonunu hiç hatırlamıyorum :)

      Sil
    2. 😊 ben de merak ettim bu filmi hangi sitte de izliyebilirim ?

      Sil
    3. Maalesef onu da hatırlamıyorum ama YouTube'da var sanırım sanki bir ara görmüştüm :)

      Sil