28 Şubat 2022

Adult Trainee / Kore Mini Dizi / 2021 / BCP Şubat

 

adult trainee

3 farklı çift, 3 farklı aşk hikayesi.. Güzel ve mini bir gençlik dizisi Adult Trainee..

Blogları Canlandırma Projemiz için her ay bir tema belirliyoruz ve bu temaya uygun dizi/film izliyoruz ya da kitap okuyoruz. Şubat ayının teması ince kitap - kısa film - kısa diziydi.

Bu gençlik dizisini seçmemin amacı, bloğuma baktım bir sürü gerilimli, aşırı ciddili dizi ve filmler yorumlamışım. Uzun zamandır da eğlenceli bir şeyler izlememişim. Bari bu ay tatlış, eğlenceli, çok kafa yormayacağım bir dizi izleyeyim dedim ve uzun zamandır listemde bulunan Adult Trainee dizisini izledim. 
Adult Trainee konusu, dizi Garam Lisesi öğrencilerinin aşk hayatlarını konu alıyor.
 -7 bölüm-
Gençlik

Bu dizi de 3 farklı çiftin hayatlarını izliyoruz.

Dizimizin ilk iki bölümünde yer alan çiftimiz

adult trainee kore dizisi

Jae Min ( Ryoo Ui Hyun) - Ye Kyung (Mi Yeo)

Jae Min oğlumuz bir bağımlı. Ne bağımlısı mı ? Buyurunuz, okuyunuz 👇 😄

Adult Trainee kore dizisi

Oğlumuz bir gün sınıfından bir kıza aşık olur. Onun için 100 gün boyunca bu bağımlılığından vazgeçmeye karar verir. Eğer başarabilirse 100 günün sonunda da sevdiği kıza aşkını itiraf etmeyi düşünür.

Adult Trainee kore dizisi

 Ancak bu bağımlılığını bırakmak pekte kolay olmaz.
Hemen bilgisayarın başına oturur ve bu bağımlılığından nasıl kurtulacağını araştırmaya başlar.

Adult Trainee kore dizisi

Araştırmaları sonucunda, kendi gibi olan bir sürü insanın toplandığı bir site bulur ve oraya üye olur. Oradaki insanlarla konuşur, dertleşir. Ve daha sonra o siteden birkaç kişiyle aynı okulda olduğunu öğrenir ve okulda onlarla bir araya gelir.

Adult Trainee kore dizisi

Bu kişiler arada bir böyle bir araya gelip kaçıncı günde olduklarını, nasıl dayandıklarını falan anlatırlar. Çok garip bir topluluk bunlar 😄

Adult Trainee kore dizisi

Aynı zamanda bizim Jae Min oğlumuz sevdiği kıza aşkını itiraf etmenin güzel yollarını arar. Kendisi çok güzel çizimler yaptığı için sevdiği kıza böyle bir kitap yapar. (Buna kitap değil de başka bir şey deniyor sanırım ama adı aklıma gelmiyor😃)

Adult Trainee kore dizisi

Bence çok romantiiik 😍

Adult Trainee

Bu hikaye de oğlumuzun, sevdiği kız için verdiği çabayı izliyoruz.
Konu biraz başta garip gelmişti bana. "Bize yine ne izletiyorlar." demiştim ama baya komik geldi izlerken 😄 Konusu böyle olsa da uygunsuz sahneler yok bilginize.

Geleyim ikinci ve benim favori çiftime 😍 Bu çiftimizin hikayesi 3 bölümden oluşuyor.

Adult Trainee

Nam Ho (Ryeo Un) - Yu Ra (Jo Yoo Jung)

Yu Ra kızımız oldukça muhafazakar bir kızdır. Hatta sırf bu yüzden erkek arkadaşı tarafından terkedilmiştir.

Adult Trainee

Ve bu ayrılıktan sonra bu pislik çocuk gidip Yu Ra'nın en yakın arkadaşıyla sevgili olur.

Adult Trainee

Bu ikisi sürekli her yerde mıç mıç dolaşırken bizim Yu Ra bu duruma biraz bozulur. 

Adult Trainee

Bir anlık sinirle hiç düşünmeden bir erkek arkadaşı olduğunu söyler. 
Bahsettiği Nam Ho ise onun hem çocukluk arkadaşı, hem karşı apartmanda yaşayan komşusu hem de sınıf arkadaşıdır.

Bu yalanı söyledikten sonra sırada bunu Nam Ho'ya söylemek vardır ama Yu Ra biraz çekinir. Çünkü Nam Ho bunu asla kabul etmeyecektir. 

Adult Trainee

Tabii ki Nam Ho şok olur ve bunu kabul edemeyeceğini söyler. Ancak Yu Ra kızımız onu ikna etmenin bir yolunu bulur.

Adult Trainee

Nam Ho, karşısında sevdiği sporcunun imzalı topunu görünce 100 günlüğüne Yu Ra ile çıkıyormuş gibi davranmayı kabul eder.

Adult Trainee

Şanslı kızın manzarasına bakar mısınız 😍

Adult Trainee

Camdan cama böyle post-itlerle tartışmaları da çok komikti 😂
Bu yalanı devam ettirirken bizim Yu Ra kızımız yavaş yavaş Nam Ho beyden de hoşlanmaya başlar.

Adult Trainee

Şimdi haklı yani bir şey diyemem 😍

Ben onları çok çok çok sevdiim. 
Bu çiftimizin de 100 günlük anlaşmaları nasıl son buldu, neler yaşadılar onları izledik. Ama ben onlara doyamadım. Gerçekten harika bir ikili olmuşlar. Acil bu karakterlere bir dizi çekilmeli. 3 bölümlük hikayeyle harcanmışlar resmen.

Adult Trainee

Adult Trainee

Ve gelelim son çiftimize

Adult Trainee

Na Eun  (Kwon Young Eun) - Kang Joon (Kim Min Ki)

Na Eun kızımız yaşıtlarından biraz daha kilolu biridir. Sürekli diyete başlar ama bu çok uzun sürmez. Bir gün okul dolabında bir not ve bir parfüm görür.

Adult Trainee

Notta "J" yazdığı için o da sınıfında adı J ile başlayan kişilerden şüphelenir. Herkesi değerlendirdikten sonra iki kişiye karar verir. Yani bu notu yazan kişi bu ikisinden biri der.

Adult Trainee

Jin Beom, Na Eun'a karşı gayet kibar bir çocuktur ve çok yakışıklıdır. 

Adult Trainee

Onun bu kibar tavırları Na Eun'un aklını karıştırır. Bu kadar yakışıklı bir çocuğun onunla ilgilendiğine inanamaz. Ama zamanla Jin Beom'un bazı davranışlarını gördükçe kesin bu notu yazan kişi o der.
Ama bir diğer yandan okulun popüler çocuğu Kang Joon vardır.

Adult Trainee

Kang Joon'da Na Eun ile ilgilenir ve onunla arkadaş olmak için çabalar. Na Eun yine kendi kendine sorar bu kadar popüler, yakışıklı bir çocuk neden benimle arkadaş olmaya çalışıyor der. Ve yine bazı davranışlarından dolayı o notu Kang Joon'un yazmış olabileceğini düşünür. 
Bunu düşünmesinin sebeplerinden biri de işte bu sahne 👇

Adult Trainee

Na Eun merdivenlerden düşer ve yardıma koşan tek kişi Kang Joon'dur.

Adult Trainee

Sen acaba neyine güveniyorsun Kang Joon bey 😄

Adult Trainee

Kızı kaldırmaya çalışırken belini sakatladı şapşal çocuk 😂
Ve işte sonrası 👇

Adult Trainee

Çok güldüm bu sahneye ama çok tatlılardııı 😄

Bu çiftin hikayesi de işte böyleydi. 

Ben genel olarak diziyi sevdim. Gerçekten tatlı ve çerezlik bir diziydi. Kafa dağıtmalık bir dizi izlemek isterseniz bu diziyi izleyebilirsiniz. 
İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler 💛


Bloğumda yayınladığım diğer gençlik dizileri

Racket Boys  ★★★★ - Kore

True Beauty ★★★ - Kore

Start Up ★★★  - Kore

Itaewon Class ★★★ - Kore

Snowdrop ★★★★ - Kore

Nevertheless ★★ - Kore

Youth Of May ★★★★★ - Kore

Go Back Couple ★★★★★ - Kore

Weightlifting Fairy Kim Bok Joo ★★★★★ - Kore

Mr. Hiiragi's Homeroom ★★★ - Japon

18 yorum:

  1. Çok eğlenceli bir gençlik dizisine benziyor. Listeme ekliyorum :) Ellerine sağlık tanıtım çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben severek izledim inşallah sende seversin :) Teşekkür ederiim :)

      Sil
  2. En sondaki çifti sevdim, kızımız pek güçlü Maşallah. :))

    YanıtlaSil
  3. hımm lise romantik komedisi, en sevdiğim tür yaa, pekiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severim böyle genclik romantik komedilerini :)

      Sil
  4. Yazını okudum ama yorum yaptım mı hatırlamıyorum. Konu çok eğlenceli gözüküyor. Son çifti ben de merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eğlenceli bir diziydi :) Son çiftimizde pek tatlıydı :)

      Sil
  5. Eğlenceliymiş epey. İkinci çift benim de favorim oldu, hemen koşup izleyesim var :) Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım seversin diziyi :) İzledikten sonra da 2.çift favorin olmaya devam edecek eminiim :)

      Sil
  6. 3'ü de ilgi çekici duruyor bir ara baya konuşulan bir diziydi. Ben henüz izlemedim ama özellikle 2. çifti izlemek istiyorum. Sonuncuda kaldırmaya çalışma sahnesi çok iyiymiş haha Eline sağlık harika bir tanıtım olmuş. BCP'nin bu ayki teması çok iyi oldu. Bir oturuşta izlemelik birsürü öneri var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :) Kesinlikle katılıyorum bu ayki temayı bende çok sevdiim :) Listeme bir sürü güzel mini diziler eklendi :)

      Sil
  7. Bazen böyle eğlenceli diziler izlemek istiyorum ben de, anlık bulmak zor oluyor şimdiden listeme alayım. Yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten eğlenceli, kafa dağıtmalık bir dizi umarım seversin :)

      Sil
  8. eğlenceli ve kısaymış da kafa dağıtmak için izlerim ben de hepsi de birbirinden komik görünüyor ^^

    YanıtlaSil
  9. Çok benlik bir yapım değil ama kafa dağıtmalık dediğin için yoğun dönemlerde şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
  10. Eğlenceli görünüyor :)
    Bu arada ben de BCP blog canlandırma projesine dahil oldum :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba. BCP etkinliğine bu yıl da katılacaksan mutlaka haber ver. :) Katılım listesini düzenliyorum. :)

    YanıtlaSil