14 Aralık 2017

Revolutionary Love / Kore Dizi / 2017

Revolutionary Love

Henüz bitirdiğim tazecik bir romantik komedi dizisi Revolutionary Love ile geldiim. 

Siwon'cuğumun dizisi diye büyük bir hevesle başladığım bu diziyi maalesef ki aynı duygularla bitiremedim.. Neyse yazımın detay kısmına geçip biraz içimi dökeyim 😄

Revolutionary Love konusu; Byun Hyuk (Choi Siwon), üçüncü nesil zengindir. Ailenin 2. oğludur. Belirli bir hedefi olmadan yaşayan, gönlünce eğlenen, naif, sıcak kanlı biridir. Bir olay sonucu tesadüfen Joon ile aynı apartmanda yaşamaya başlarlar.

Romantik komedi

-16 bölüm-

Baek Joon (Kang So Ra), iyi bir üniversiteden mezun olmasına rağmen sadece yarı zamanlı işlerde çalışan bir kızdır. Etrafında ki herkese yardım eden, güvenilir, zeki birisidir.

Revolutionary Love

Şimdi sizlere ilk dört bölümü (beşte olabilir) ballandıra ballandıra anlatmak istiyorum. Çünkü sadece bu bölümlerde istediğim komediyi, eğlenceyi izledim 😄
İlk olarak Hyuk'un o efsane mimkleriii 😍 Allah'ım her sahnesinde kahkahalarla güldüm 😄

Revolutionary Love choi siwon
Şu tipe bakar mısınız ?
Revolutionary Love choi siwon
Şuna..
Revolutionary Love choi siwon
Ve bir de şuna.. :D

Bu hallerine bitiyorum. İşte Siwon'dan beklediğim mimikler 😄 Birde Joon'un peşinde dolanıp, sürekli Joonaa Joonaa deyişleri 😂 Ahh Siwon ne tatlıydı ya ama resmen harcadılar çocuğu.. Ahh o senarist 😔 Şu güzelim mimikleri dizinin dördüncü bölümünden sonra yok denecek kadar az gördük..


Revolutionary Love

Evet Joon onu tabiri caizse adam etmişti. Joon'un yoğun emekleri ve Hyuk'un azmi sayesinde artık Hyuk babasının şirketinde stajyer olarak çalışmaya başlamıştı. Bu abisinin işine gelmemişti tabii. Hyuk şirkete girdikten sonra bir sürü entrikalar, olaylar, yalanlar, dolanlar gırla gitti.. Hepsi o abisi yüzünden 😠 (Abisine de daha sonra değineceğim.)

Hyuk, bir gün evden kovulur. (Nedenini yazmayayım spoi olmasın.) Gidecek tek bir yeri vardır o da çocukluk arkadaşı, her daim onun arkasını toplayan ve babasının şirketinde çalışan Kwon Je Hoon(Gong Myung)'un evidir. Ja Hoon aynı zamanda Joon'nun üniversiteden arkadaşıdır ve ikisi aynı apartmanda yaşamaktadır. Kader bu ya, Hyuk ile Joon artık aynı apartmanda yaşamaya başlarlar.

Gong Myung'u ilk olarak Drinking Solo dizisinde izlemiştim ve beğenmiştim. Bu dizide oynayacağını duyduğumda ise baya meraklanmıştım. Çünkü Siwon'u da Kang So Ra'yı da çok severim. Üçünün aynı dizide oynayacak olması beni heyecanlandırmıştı. Gel gelelim bu dizideki karakteri çok iticiydi. Soğuk, donuk bir tipti. Tamam kalbi pamuk gibi, içten içe sıcak biri olabilir ancak 16 bölümün sadece 2, 3 bölümünde gülerken gördük 😠   

         Revolutionary LoveRevolutionary Love

Halbuki gülerken ne kadarda tatlı oluyor 😍 Oyunculuğuna lafım yok ancak umarım bir daha bu tarz rolleri kabul etmez..

Başrollerde iki yakışıklı oyuncu olunca aşk üçgeni de kaçınılmaz oluyor tabii. Gerçi bir çok diziye göre daha normallerdi aralarında kapışma falan olmuyor yani 😄 Neyse bu konuda çok konuşmayayım en iyisi. Ama Hyuk'un kıskançlığı ile ilgi bir iki replik paylaşmak istiyorum.. En çok eğlendiğim sahnelerden 😄

Revolutionary Love

Revolutionary Love

Je Hoon, Joon'un sevdiğini bildiği için gidip ona çilekli dondurma aldı ve bunu çekemeyen Siwon'un dramı deyip diğer repliğe geçiyorum 😄

Revolutionary Love

Revolutionary Love

Hyuk yanlarında olmadan Je Hoon ve Joon birlikte dışarı çıktılar ve Hyuk yine krizlerde 😄 Kıyamam yaa Je Hoon'da inadına kızdırdı onu 😄

Joon'dan hoşlanan sadece Hyuk ve Je Hoon değil tabii.. Birde Hyuk'un annesi var :D Kadın resmen aşık Joon'a. Oğluyla evlensin diye yalvarıyordu kıza 😄

Revolutionary Love

Revolutionary Love
Herkese böyle kaynana. Amin

Bu kadını çok sevdim ya çok tatlı, minnoş biriydi. Çoğu Kore dizilerindeki fettan kaynanaların tam tersiydi. Ben çok sevdim onu 😍

Az kalsın Hyuk'un baş belası ağabeyinden bahsetmeyi unutuyordum. Birde kötülerin kötüsü babasından..

İlk önce babasından başlayayım. Dizinin başlarında iyi mi kötü mü karar veremedim. Bir ara "Ne iyi adam yaa." derken daha sonra Hyuk'a tekme tokat girişince nefret ettim. Iıyyy nappeun namjaaa 😠 Birde oğulları şirket için birbirini yesin diye bekliyordu.. O zamanlar daha çok nefret ettim ondan yaa sen nasıl babasıınn ?

O abiye ne demeli.. Dizinin başından sonuna kadar nefret ettiğim tek kişiydi. Bu karakteri Lee Jae Yoon canlandırdı. Ayy çok severdim kendisini ama bu dizide ciddi ciddi nefret ettim. Kardeşine etmediği kalmadı..  Neyse sinirlendim 😄

Bahsetmek istediğim iki kişi daha var.. Bunlar son bölümlere doğru favorilerim oldular. Öncelikle daha ilk bölümlerde Hyuk'un bir davasıyla ilgilenen Jang Cheol-Min (Kang Young-Seok ) adında polisimiz vardı. İşte o polis bir gün Hyuk, Je Hoon ve Joon'un oturduğu apartmana taşındı. Nedenini uzun bir süre anlayamadık ama sonradan öğrendik tabii. Birde yine aynı apartmanda oturan, Joon ile arkadaş olan Ha Yeon-Hee (Kim Ye Won) adında bir kızımız var. Cheol Min ve Yeon Hee kapı komşusu oldular. Başlarda araları pek bir tuhaftı ancak daha sonra yakınlaşmaya başladılar.

Bir gece Yeon Hee çok içmişti ve Cheol Min ile karşlaştılar. Tabii kız baya alkollü olunca Cheol Min onu eve kadar taşıdı. Tabii o zaman aralarında bir şey yoktu sadece Cheol Min, Yeon Hee'den hoşlanıyordu. Ertesi sabah ikisi karşılaştılar ve..

Revolutionary Love

Çok tatlısın Cheol Min 😍 
Şimdi bütün dizilerini, filmlerini araştırıp izlerim 😄

Kızda sevimliydi.. İkisini çok beğendim keşke daha fazla birlikte sahneleri olsaydı.

Revolutionary Love
Başkalarını nasıl kıskandırırız halleri :D


Revolutionary Love
En çok güldüğüm sahnelerden biriydi :D

Hyuk yalnız değilsin. İzleyen herkes eminim aynı tepkiyi vermiştir :D

Dizi, yukarıda da belirttiğim gibi ilk bir kaç bölüm acayip iyiydi ancak daha sonra baya ağır ilerledi. Son bölümlere doğruda temposu arttı tabii ama yine de iyi ki 16 bölüm sürdü daha uzun sürmedi diye şükrettim resmen :D

Tavsiye eder miyim ? Etmem.. Eğer izleyecek bir şey bulamıyorsanız izleyin tabii ancak çok beklentiye girmeyin.. Şimdilik hoşça kalın 💛

Bloğumda yayınladığım romantik komedi Kore dizileri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder