16 Aralık 2016

Kimi no Na wa / Japon Anime Film / 2016

                           
Kimi no Na wa

Yine bir anime ile geldim. Bu sefer ki filmi de çok sevdim. Tekrar izlemeyi düşünüyorum çünkü filmi izlemeden önce konusunu iyi bir şekilde okumamıştım bu yüzden izlerken filme odaklanmakta zorlandım 😄

            Kimi no Na wa konusu; henüz tanışmamış iki kişi.. Biri Tokyo'da yaşayan liseli genç bir erkek olan Taki ve kırsalda yaşayan liseli genç bir kız olan Mitsuha.. Taki bir gün rüyasında kıza dönüştüğünü görür ve Mitsuha'da aynı şekilde rüyasında bir erkeğe dönüştüğünü görür. Ancak daha sonra ikisi de bunun bir rüya değil gerçekten bedenlerinin başka biriyle değiştiğini anlarlar.
-1 saat 52 dakika-
Romantik, fantastik

Kimi no Na wa yorum

Kimi no Na wa  Kimi no Na wa

Bedenlerin değişti günlerden birinde Taki, Mitsuha'nın defterine 'Sen kimsin ?' yazılı not bırakır.

  Kimi no Na wa  Kimi no Na wa

Mitsuha ise Taki'nin telefonunda günlük tuttuğunu görür. Artık bu günlüğe ikisi de bedenlerinin değiştiği günlerde yaptıkları şeyleri yazarlar ve bu şekilde iletişim kurmaya devam ederler.
İkisi de birbirinden farklı karakterlere sahip oldukları için bedenlerinin değiştiği günlerde yaşadıkları olaylar çok komikti 😂 İkisi de inadına birbirlerinin sevmediği şeyler yapıyorlardı 😂

İlerleyen zamanlarda artık bedenleri değişmez ancak bir takım olaylar meydana gelir. Bu olaylar sayesinde tekrar birbirlerine ulaşmaları gerekmektedir ama bu çok zordur.

Ben bu olayların devamını anlatmayayım. En iyisi siz bu filmi izleyin. Eminim anime severler bu filmi de çok seveceklerdir 💛





Gifler Tumblr'da alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder