7 Aralık 2016

Sanam Teri Kasam / Hint Filmi / 2016

      sanam teri kasam

Gözyaşlarıma hakim olamadığım bir Hint filmiyle geldim. Evet yine..

Normalde daha eğlenceli filmler sevmeme rağmen bu aralar bende depresiflik hali mevcut olduğu için kendimi dram filmlerine verdim. Ve izlediğim bütün dram filmleri de beni bol bol ağlattı.. Aslında bu tür filmleri izlemek için illa da depresyonda olmama gerek yok. Bazen benim içimden ağlamak geliyor. Böyle durduk yere canım ağlamak istiyor ve bende hemen bir dram filmi izleyip, ağlayıp ağlayıp rahatlıyorum 😀 -Sanırım psikolojim bozuk-
Benim bu psikolojik sorunlarımı bir kenara bırakıp filmimizin konusuna geçeyim..

Sanam Teri Kasam konusu; Saru kendini çirkin gören ve kimsenin onu sevmeyeceğini düşünen bir kızdır, Inder ise 8 yılın ardından hapisten çıkmış ailesinden uzak yaşayan başıboş bir adamdır. Saru bir yanlış anlaşılma sonucu babasının evinden kovulur ve ona yardım eden tek kişi Inder'dir. Inder Saru'ya derin bir aşk beslemektedir ama sevdiği kadını kendi elleriyle başka biriyle evlendirmek zorunda kalır. Çünkü Saru'ya layık olmadığını düşünmektedir. Aşkı hep uzakta arayan Saru yanıbaşındaki aşkı görebilecek midir? Aşkı için aşkından vazgeçen bir adamın hikayesi şüphesiz hepinizin içinde bir sarsıntıya neden olacaktır.

Sanam Teri Kasam yorum

Filmde, baba kızının alt komşuları olan genç bir adamla ilişkisi olduğunu sanıyor ve kızını hiç dinlemeden evden kovuyor. Aslında kız masumdu ve babası onu hiç dinlemeden kovmuştu evden. Orda adama gıcık olmuştum 😤

Sanam Teri Kasam

                                     
Bir de filmde ki bu başrol kız o kadar tatlıydı kiii.. Başka filmleri var mı bilmiyorum ben ilk bu filmde gördüm ve çok beğendiğim.

Sanam Teri Kasam

 Eğer dram türünde bir film arıyorsanız, -yüzümgözümşişenekadarağlamakistiyorum- diyorsanız bu film işte o film. Mutlaka izleyiinnnn...
                          
Sanam Teri KasamSanam Teri KasamSanam Teri KasamSanam Teri Kasam




Not: Gifler Tumblr'dan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder