8 Aralık 2016

Spirited Away / Japon Anime Film / 2001

 Spirited Away

Bugün bir çılgınlık yapıp anime filmi izlemek istedim. Uzun zamandır izlemek istiyordum. Hatta bir gün bir diziye başlamıştım ancak sıkılıp yarım bırakmıştım. Sonrada bir daha izlemedim. Geçen günlerde bu film karşıma çıktı bugünde bir değişiklik olsun izleyeyim dedim ve iyi ki iyi ki izlemişim  😄 Demek ki neymiş ilk izlenilen film/dizi önemliymiş 😄
       
Spirited Away konusu, Babasının işi nedeniyle yeni bir şehre taşınmak zorunda kalan 10 yaşındaki Chihiro bu duruma çok üzülmektedir. Fakat bu yolculuk hiç ummadığı kadar ilginçliklerle dolu olacaktır. İlk olarak Chihiro’nun anne ve babası mola verdikleri yerdeki yemekleri yiyince domuza dönüşürler. Chihiro, anne ve babasına yardım etmek isterken ortalık hayaletlerle dolar. Hayatta kalmak için, kendisini hayaletlerin kaldığı bu otele kabul ettirmek zorundadır. Burada hayaletlerin gizemini çözerken aynı zamanda esrarengiz Haku ile de aşkın büyüsünü de keşfedecektir.
2 saat 5 dakika-
Fantastik, macera

Spirited Away yorum

 Spirited Away

Ben bu harika anime sayesinde başka animeler de araştırıp izlemek istiyorum. Gerçekten hayran kaldım.. Çok farklı bir konusu var ancak çok akıcı devam etti. Sonuna kadar hep heyecanlı bir şekilde izledim. Her anı keyif verdi bana.

     Spirited Away Spirited Away

Eğer izlemediyseniz muhakkak izleyin derim. Benim gibi ilk defa anime filmi izleyecekseniz de Spirited Away kesinlikle doğru bir karar olacaktır 💛



Gifler Tumblr'dan alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder