23 Şubat 2017

Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo / Kore Dizi / 2016

                     
Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo

Çok uzun bir aradan sonra bloğuma geri dönebildim. Okul, sınavlar ve dizi izlemeceler derken bir türlü bloğuma zaman ayıramadım. Bu seferde haftalar önce bitirdiğim ancak yazmaya yeni fırsat bulduğum, başrollerine aşık olduğum, tatlı mı tatlı bir diziyle döndüm.

Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo konusu20'li yaşlarında olan halterci Kim Bok-Joo (Lee Sung-Kyung)'nun ilk aşk hikayesinin anlatıldığı bir gençlik dizisi.

Romantik komedi, gençlik 

-16 bölüm-

Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo yorum

Lee Sung-Kyung ve Nam Joo-Hyuk'u ayrı ayrı çok severdim. Böyle tatlış bir dizide başrol olmaları benim için çok sevindirici oldu. (Cheese In The Trap dizisinden beri shipliyodum kendilerini)


Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo

Her dizinin olmazsa olmazı 'Sinsirellalar'.. Bu dizide de Jung Joon-Hyung (Nam Joo-Hyuk)'un eski sevgilisi hepimizin nefret ettiği ortam bulandırıcı bir Sinsirellaydı. Ama buna rağmen Bok-Joo ve Joon-Hyung'un birlikte olmasına engel olamadı. Kızı böyle abarttığıma bakmayın çok da zararı olmadı daha kötülerini görmüşlüğüm var :)

Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo

Bu dizi sonunu rahatlıkla tahmin edebileceğiniz tipik Kore dizilerinden. Ancak aşırı eğlenceli, bol bol kahkaha atacağınız sahneler var :) Bu yüzden konusu basit demeyin.. Sıkıcıdır deyip geçmeyin.. Mutlaka izleyin..


Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo


Lee Sung-kyung & Nam Joo-hyuk SWAG !! :D

Bloğumda yayınladığım romantik komedi dizileri ve filmleri

Yumi's Cells - Kore Dizi


Mad For Each Other - Kore Dizi

You Raise Me Up - Kore Dizi

Revolutionary Love - Kore Dizi

Once Again - Kore Dizi

Splash Splash Love - Kore Mini Dizi

Triad Princess - Tayvan Dizi

Kau Aku Kita - Malezya Dizi

Filmler

Khoobsurat - Hint Filmi



Not: Fotoğralar Tumblr'dan alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder