23 Aralık 2020

Benim Enlerim / 2020 Kore Dizileri


Bitti diye üzüldüğüm, merakla bekleyip hayal kırıklığı yaşadığım, iyisiyle kötüsüyle dizilere doyduğum bir yıl oldu 2020..

Bu da bu yılın son listesi olsun 😊



Yılın En Sevilesi, Tekrar Tekrar İzlenilesi Dizisi



Hospital Playlist

Yılın En Kalbimi Yumuş Yumuş Eden Dizisi



18 Again

Yılın En Naif Dizisi



A Piece Of Your Mind

Yılın En Hayal Kırıklığı Yaşatan Dizisi



Tale Of The Nine Tailed

Yılın En Cesur Dizisi



The World Of The Married 

Yılın En Gereksiz Yere Abartılan Dizisi



Itaewon Class

Yılın En Gözümde Yaş Bırakmayan Dizisi



Chocolate

Yılın En Minnoş Ekipli Dizisi



Crash Landing On You

Yılın En Beyin Yakan Dizisi



365: Repeat The Year

Yılın En Gerim Gerim Geren Dizisi



The Search

Yılın En İyi Kadroya Sahip Dizisi



The King: Eternal Monarch

Yılın En İyi Paralel Evren Konulu Dizisi



Train

Yılın En Entrikalı Dizisi



Penthouse

Yılın En Eğlenceli Hukuk Dizisi



Hyena

Yılın En Korkunçlu Dizisi



Sweet Home

Yılın En Heyecanı Hiç Azalmayan, Her Bölüm Kendini Merakla İzleten Dizisi



Kairos

Yılın En Kendine Sövdüren Karakteri



Lee Tae Oh

Yılın En Harcanan Çifti



Gu Seung Jung - Seo Dan

Yılın Bromance'ı



Jo Young - Lee Gon

Yılın En Çatlak Karakteri



Ko Moon Young


Yılın En Şık Karakteri



Ko Moon Young 😍

Yılın En İkinci Erkek Sendromu Yaşatan Karakteri



Han Ji Pyeong

Yılın En Şeytan Karakteri



Kang Hyun Chae

Yılın En Yükselişte Olan, En Güzel, En Yakışıklı Oyuncusu



Hwang In Yeop 😍

Yılın En İyi Çaylak Erkek Oyuncusu 



Lee Do Hyun

Yılın En İyi Çaylak Kadın Oyuncusu 



Han So Hee

Yılın En İyi Erkek Oyuncusu


Yoon Shi Yoon

Yılın En İyi Kadın Oyuncusu


Seo Ye Ji

Yılın En Övülesi, En Mükemmel, Bütün Ödülleri Hak Eden, Kısacası Yılın Dizisi




It's Okay To Not Be Okay



12 yorum:

  1. Genel olarak bütün en'lere katılıyorum ama en en katıldığım yılın harcanan çifti oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazık ettiler çok :D Hala sahneleri karşıma çıktıkça hüzünleniyorum ve umutsuzca bir dizide birlikte rol almalarını bekliyorum :)

      Sil
  2. Kesinlikle doğru en'ler ,2021'in harcanan çifti de bence şu anlık True Beauty Ju Kyung ile Seo Jun :)) Halen final bölümündeki Seo Jun'un ağlama sahnesi aklıma gelince ağlıyorum :((( Sanırım ben Seo Jun karakterini asla unutamayacağım ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum benim için çok harcanan bir çift olmadılar Seo Jun daha iyilerine layık :D Bende asla unutamayacağım çok güzel bir karakter. Dizinin başındaki o bad boy gibi takilmalari ama aslında minnoş bir kalbi olmasii of çok tatliydii. Özleyeceğim onu..

      Sil
    2. Son bölümde Seo Jun'un sahnelerinde çok üzüldüğüm için Seo Jun ve Ju Kyung'un birlikte olmasını da çok istedim. Dediğin gibi Seo Jun daha iyilerine layık :) Başta Seo Jun'a biraz sinir olmuştum. Ama hatırladığım kadarıyla 3. bölümden sonra falan çok sevmeye başladım. Umarım daha çok dizide rol alır.

      Sil
    3. Bende bunu umuyoruum daha şimdiden özledim yakin bir zamanda başrol olarak gelsede mutlu sonlu bir dizide izlesek 😍

      Sil
    4. Aslında önceden oynadığı 18 Again dizisinin ilk bölümünü izledim ama fazla sevemedim. Daha sonra tekrar izlemeyi düşünüyorum. Büyük ihtimal Seo Jun etkisinden çıkamadığım için yeni bir diziye alışamadım.

      Sil
    5. Bence devam etmelisin 18 again de çok güzel bir diziydi :)

      Sil
    6. Derslerden şuan izleyecek zaman bulamıyorum ama 3 haftaya falan izlemeye başlayacağım. İzlenecekler listemde elenmişti ama tekrar kendisine yer ayırttım :)

      Sil
    7. Aa süper şimdiden iyi seyirler o zaman :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil