24 Temmuz 2020

Hello Guru Prema Kosame / Hint Filmi / 2018

Hello Guru Prema Kosame

Uzun zamandır Hint filmi paylaşmadığımı fark ettim ve bu yüzden yeni izlediğim çok tatlış bir filmi sizinle paylaşmaya geldim 😍


Hello Guru Prema Kosame konusu, Sanju (Ram Pothineni) bir köyde yaşamaktadır. Ancak bir iş için şehre gitmesi gerekmektedir. Orada annesinin arkadaşı vardır ve annesi Sanju'ya orada kalmasını söyler. Vee annesinin arkadaşının Anu (Anupama Parameswaran) adında çok güzel de bir kızı vardır ve Sanju ona aşık olur.

Hello Guru Prema Kosame

İşte evin güzel kızı Anu. Kibar, sevimli, ailesine çok düşkün özellikle babasına. Tabii babası da ona.
Hello Guru Prema Kosame
Ve Sanju. Çok sempatik, çok eğlenceli bir adam. 

Sanju ve Anu'nun ilk karşılaşması bir trende olur. 

Anu bir arkadaşıyla tren beklerken aralarında böyle bir konuşma geçer 👇
Hello Guru Prema Kosame

Onlar böyle konuşurken arkalarında da Kakinada'lı Sanju ve arkadaşları oturuyordur 👇
Hello Guru Prema Kosame
Bu sahneden sonra trende Sanju Anu'yu korkutmak için biraz muzurluk yapar. 
O sahneler çok komikti 😄

İkisi de birbirinden habersiz aynı yere doğru giderler. Ama Anu Sanju'nun onu takip ettiğini sandığı için korkar ve hemen evine koşar. Kapıya Sanju'nun annesinin arkadaşı yani Anu'nun babası çıkar. Sanju'yu görünce hemen arkadaşının oğlu olduğunu anlar ve eve çağırır. Yani böylece Sanju ve Anu aynı evde yaşamaya başlar.

Trende olanlardan dolayı Sanju Anu'ya karşı baya mahcup olmuştur. Bir şekilde Anu'yla konuşup aralarını düzeltmek ister. Ama Anu pek oralı olmaz 😄

Hello Guru Prema Kosame
Ve işte Sanju'nun annesinin arkadaşı yani Anu'nun babası Viswanath (Prakash Raj).

Viswanath'ın arası Sanju'yla çok iyidir. Hatta sürekli onunla arkadaş olmak istediğini söyler. 

Bir gün Viswanath Anu'yu evlendirmek istediğini söyler. Hatta müstakbel damadıyla konuşmaya gittiğinde yanında Sanju'yu da götürür. Tabi kıyamam Sanju bu duruma baya bozulur. 

Bir akşam Sanju ve Viswanath terasta otururken Viswanath yine Sanju'ya arkadaş olalım diye tutturur. Bir ara Sanju'nun aşk hayatından konuşmaya başlarlar ve Viswanath beni arkadaşın olarak gör bana aşık olduğun biri olursa söyle. Hatta kızın babasıyla ben konuşurum falan der. Ama ne bilsin Sanju'nun kızına aşık olduğunu 😄    

Ve zeki Sanju şöyle bir teklifte bulunur. 1 ay ne olursa olsun benim arkadaşım olacağına söz ver bende sana aşık olduğum kızın kim olduğunu söyleyeyim der. Viswanath tabi hemen kabul eder. Ve Sanju, Anu'ya aşık olduğunu söyler. Ve olaylar olaylar 😄

Spoiler Uyarısı ! Yazımın devamında filmden bir iki sahne paylaşacağım görmek istemeyen olursa diye önceden uyarayım dedim😊

Eveet Sanju ve Viswanath'ın arkadaş olma sözlerinden sonra Sanju, ayrıca Anu'yu kendine aşık etmeye çalışacağını, Anu Sanju'ya aşık olursa, Viswanath'ın Anu'yu o diğer damadı olarak düşündüğü adamla da evlendirmeyeceğine dair bir şart koyar ve Viswanath'tan kendisine de yardım etmesini ister. Yani Viswanath kızı Sanju'ya aşık olsun diye Sanju'nun arkadaşı olarak ona yardım edecek olaya bakar mısınız 😄 Bu alışık olmadığımız durumu izlemek aşırı keyifliydi 😄

Bu yardımlaşma olaylarından sadece birini paylaşmak istiyorum 😄 👇
Hello Guru Prema Kosame
Bu konuşmadan sonra Sanju Anu'yla buluşacak olmanın heyecanıyla koşa koşa buluşacakları mekana gider ancak kapıda Anu'nun yanında Viswanath'ı görür ve yıkılır 😄
 Ama adamın bir suçu yok Anu babasına sende gel bizimle demiş adamcağızda gelmiş yani haklı olarak 😄
Ve sonra üçü masada otururken Sanju Viswanath masadan kalksın diye adamın gözünün içine bakar ama adam kalmaz. Sonra bir şekilde Viswanath'ı masadan kaldırmayı başarır. Sanju onu arar oda biri arıyor ben bir konuşup geleyim diyerek dışarı çıkar ama ikisi de telefonu kapatmaz. Böylece Viswanath içeride ikisinin neler konuştuğunu dinler. 

Sanju da fırsat bu fırsat der ve hazır Anu'yla baş başa kalmışken muhabbet açmaya çalışır.  
Anu'ya çok güzel gülüyorsun der. Anu, evet babamda öyle diyor der. Sonra elbisen çok güzel der Anu da evet babamda beğendi der. Yani Anu sürekli her konuyu babasına getirir tabi bu durum Sanju'yu kızdırsa da babasını çok mutlu eder 😄 

Ve muhabbetin sonu 👇
Hello Guru Prema Kosame
Sanju yavrum sonunda pes etti 😄

Hello Guru Prema Kosame
Babası nasıl mutlu, nasıl gururlu 😄

Hello Guru Prema Kosame yorum

Filmin genel olarak ilerleyişi bu şekilde. Viswanath, baba ve arkadaş olmak arasında sürekli gidip gelse de olayların sonunda hep verdiği arkadaş olma sözünden dolayı kendini Sanju'ya yardım ederken buluyor 😄

Sanju ve Viswanath ikilisinin sahneleri çok eğlenceliydi. 
Ben filmi çok sevdim. Eğlenceli, hiç sıkmayan, yormayan çok keyifli bir film. Sizde böyle bir film arıyorsanız mutlaka izleyin. 
Hello Guru Prema Kosame
Ben bu ikiliyi çok özleyeceğim..

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. İzleyecek olanlara da şimdiden iyi seyirler 😊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder