9 Aralık 2020

Start Up / Kore Dizi / 2020

 Start Up kore dizi


Follow your dream.

Zaman zaman güldüren, zaman zaman ağlatan çoğu zaman sinirlendiren ve her şeye rağmen güzel hatırlayacağım bir dizi oldu Start Up

Kadrosuna, oyunculuklarına sayfalarca övgüler yazabilirim ancak senaryo için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Çünkü çok harika başlayıp ortalarda durgunlaşan sonunda ise hem güzel hem aceleye getirilmiş bir final vardı bence. Biraz tuhaf bir açıklama oldu ama yazımın devamında bundan uzunca bahsedeceğim 😊 

Start Up konusu, dizi; aynı hayali paylaşan iki genç girişimcinin hayallerini gerçekleştirmek için ettikleri mücadeleyi ve aşklarını konu almaktadır.

Gençlik, romantik
-12 Bölüm-

Start Up nam joo hyuk

Nam Do San (Nam Joo Hyuk)

Dizinin ilk bölümlerinde şapşikliğiyle beni kendine aşık eden bey.
Özellikle ilk bölümlerinde diye belirttim çünkü sonradan çok değişti benim şapşal, masum Do San'ım. Keşke son bölüme kadar öyle kalsaydı. Tabi yaşadıkları vs onu olgunlaştırdı ama yine de ben eski hallerini daha çok sevmiştim. 
Do San, küçüklüğünde matematik olimpiyatlarına katılmış ve birinci olup "Matematik olimpiyatlarının en genç kazananı" unvanının sahibi olmuştur. Herkes için gelecek vadeden bir gençtir.
Do San, arkadaşlarıyla birlikte Samsan Tech isimli bir şirket kurar ancak işleri hiç bekledikleri gibi gitmez. 2 yıl sonra karşılarına güzel fırsatlar çıkar ve hayatları yavaş yavaş değişmeye başlar.

Start Up kore dizi

Harika üçlü Do San ve kendi gibi şapşal arkadaşları

Start Up kore dizi

Kamera arkasında bile şapşallar 😄


Start Up suzy

Seo Dal Mi (Suzy)

Tabi Do San'ın karşısına çıkan en güzel şeylerden biri de güzel kızımız Dal Mi.
Hayallerinin peşinden giden, asla pes etmeyen, tuttuğunu koparan canım Seo Dal Mi.
Küçükken annesi ve babası ayrılır, annesi ve ablası kendi yollarına gider. Dal Mi ise babası ve babaannesiyle kalır. Annesi zengin bir adamla evlenir ve ablası da güçlü bir ailenin de desteğiyle başarılı bir kadın olur. Dal Mi ise bunu hırs yapıp ablasından daha başarılı  olmaya yemin eder ve  bunun için sonuna kadar çabalar.

Ve hayallerine giden bu yolda karşısına Do San çıkar. 

Start Up kim seon ho

Ah üzümlü kekim Han Ji Pyeong (Kim Seon Ho).

Böyle güzel, naif bir karaktere de Seon Ho yakışırdı zaten. Oyunculuğunu çok beğendiğim, kendisine aşık olduğum bir oyuncudur 😍
Ama bu dizide üzdüler gamzeli yarimi. İkinci erkek yaptılar. Tabi bu beni de üzdü ama bir taraftan da iyi oldu çünkü  Dal Mi'ye sen çok fazlaydın Ji Pyeong, iyi çocuk.
 
Spoiler uyarısı ! Yazımın devamı spoiler içermektedir bilginize 😊

Eveet öncelikle Ji Pyeong aşkım ile Dal Mi arasındaki ilişkiyi anlatmak isterim. İlişkileri çok eskiye dayanmakta. Dal Mi'nin annesi ve babası boşanmıştı bunu zaten yazmıştım ancak sonrasında babası vefat etmişti ve Dal Mi hayata küsmüştü. O zamanlarda babaannesi Ji Pyeong ile tanışmıştı ve ona Dal Mi ile mektup arkadaşı olmasını söylemişti. Ji Pyeong'da bunu kabul etmişti. Ama babaannesi ismini değiştirip başka bir isimle mektup yazalım deyince Ji Pyeong'da o sırada gazetede Do San'ın matematik olimpiyatlarındaki başarısını konu alan haberi görünce Nam Do San adını kullanmaya başladı. Uzun bir süre böyle mektuplaştılar ve daha sonra  Dal Mi mektup arkadaşını bulup onunla tekrar görüşmek istediğini babaannesine söyleyince işler karıştı tabi. Ji Pyeong gerçek Do San'ı yani bizim şapşalı bulup ona bir günlüğüne o mektuptaki kişiymiş gibi davranmasını söyledi sonra Do San, Dal Mi'ye aşık olunca bu yalanı biraz daha devam ettirmek istedi. Ancak hiç beklemedikleri bir zamanda Dal Mi ve Do San tekrar karşılaştılar hatta birlikte çalışmaya başladılar. Ve çalışmaya başladıkları yerde Ji Pyeong' onların akıl hocası oldu ve sonrası olaylar olaylar.

Diziyi izleyen çoğu kişi benim gibi Ji Pyeong'un tarafındaydı. Çünkü gerçekten Dal Mi için çok şey yaptı ama Dal Mi Do San'ı seçti. Aslında burada en büyük hatayı Do San'ı Dal Mi ile tanıştırmakta yaptı ama ne bilsin çocuğum işlerin öyle karışacağını. 

Start Up kore dizi

Bu sahnede emin oldum işte bu hikayede yananın Ji Pyeong olacağına.

Start Up kore dizi

Start Up kore dizi

Dizinin en güzel ilişkisi kesinlikle Dal Mi'nin babaannesi ve Ji Pyeong'un ilişkisiydi 😢

Start Up kore dizi

Ah dizinin başında çok tatlış ilişkileri vardı bu iki şapşalın ama sonra kavgalı, tartışmalı bir ilişkiye dönüştü. 

Start UpStart Up

Bir büyük el meselesi 😍

Start Up kore dizi

Dal Mi'nin her temasında Do San'ın şu tatlış hallerii beni bitiriyodu 😍


Start Up kore dizi

Dal Mi'nin ablası Won In Jae (Kang Han Na).
Kang Han Na'yı çok severim kendisini Running Man programı sayesinde tanıdım ama ilk defa bir dizide izledim oyunculuğu baya iyi çok beğendim 😍
Karakterine gelecek olursam başlarda biraz gıcık ama sonradan tatlı ve düşünceli bir abla oldu 😄
Ama burada değinmek istediğim bir şey var. Yine dizinin başında Dal Mi'nin amacı ablasını yenmekti ama daha sonra ablasıyla çalışmaya başladı. Bence kendi başına ya da kendi ekibiyle başarılı olsaydı daha iyi olurdu. Bu beni rahatsız eden bir detaydı. Ama neyse yine de birlikte güçlü bir ekip oldular.

Start Up kore diziStart Up kore dizi


Start Up kore diziStart Up kore dizi

Bu sahnede gözlerim ekibin diğer üyelerini aradı. Onları da şöyle bırakayım buraya

Start Up kore dizi

Start Up yorum

Finalde beni rahatsız eden bir detay daha vardı. Şimdi ekipçe bir ihaleye girdiler ve Do San eğer kazanırlarsa Dal Mi'ye evlilik teklifi edeceğini söyledi ve biz ihaleyi kazandıklarını bu fotoğraflarla öğrendik.

Start UpStart Up

Start UpStart Up

Şimdi bu güzel çifte anlı şanlı düğün yapsaydınız güzel olmaz mıydııı ? Bizi böyle güzellikten neden mahrum ettiniz neden fotoğraflarla geçiştirdiniz ??? Ve ben en çok Do San'dan şöyle güzel mi güzel bir teklif gelsin isterdim böyle hiç olmadı senarist. 

Birazcık sinirlendim falan ama finalde Yeo Jin Goo'yu getirerek beni mutlu da ettin senarist bunu da söylemeden geçmeyeyim 😍 (Dizide Young Sil isimli bir cihazı mı demeliyim ne demeliyim bilemedim ama onu seslendiriyordu😄) 


Start Up


Start Up

Hatta asianwiki sitesinde şöyle bir şey gördüm 😍


Start Up


Start Up

Şu boya, posa, endama bakın 😍

Kim Seon Ho bu diziyle beraber ününe ün kattı baya takipçisi arttı bu beni çok mutlu ediyo gerçekten. Daha güzel projelerde baş rol olarak görmek isterim seni gamzeli yarim 😍

Önceki dizilerinden sadece iki dizisini izledim eğer izlemediyseniz komedi dizisi Eulachacha Waikiki 2 (yorumumu okumak için tık tık), polisiye dizisi Catch The Ghost dizilerini öneririm. 

Start Up dizisini de izlenecekler listenize ekleyebilirsiniz. Güzel mesajlar veren bir diziydi. İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler 💗

Bloğumda yayınladığım romantik Kore dizileri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder