20 Aralık 2020

2020 Yılının İkinci Yarısında Yayınlanmış Kore Dizileri / Kalbimi Fethedenler

 


2020 yılına güzel dizilerle başlayıp güzel dizilerle bitiriyoruz. İşte benim için bu yılın ikinci yarısında yayınlanmış en iyi diziler..



2020'nin ilk yarısındaki en iyi dizileri kendime göre listelediğim yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

Not: Listeyi yine kafama göre sıraladım bilginize 😊
 

1) It's Okay To Not Be Okay



16 Bölüm
Dram - Romantik - Komedi

Dizi, psikiyatri bölümünde çalışan, kendini otizmli abisine adayan Moon Kang Tae (Kim Soo Hyun) ile antisosyal kişilik bozukluğu olan, popüler çocuk kitabı yazarı Go Mun Young (Seo Ye Ji) arasındaki ilişkiyi anlatmaktadır. 

Ah benim canım dizim. Sadece bu yılın değil, son yılların hatta tüm yılların en iyi dizilerinden biri.
Dizideki tüm karakterler efsane. Konusu yine efsanee. Hele başrol çiftim 😍 Dizinin kadrosu açıklandığında Soo Hyun ve Ye Ji'yi görünce çok heyecanlanmıştım. Çünkü çok çok çok yakışıyorlar. 
Onları birlikte görmek çok güzel. Tabi dizideki karakterleri de çok güzeldi. Özellikle Mun Young tam bir çatlak. En sevdiğim kadın karakterler listeme aldım onu 😄 Senaryo ve karakterler çok farklıydı. Görmeye çok alışık olduğumuz bir dizi senaryosu değildi. İzlemediyseniz mutlakaa izleyin. Şiddetle tavsiye ediyorum 😍

2) 18 Again


16 Bölüm
Romantik - Komedi - Gençlik - Fantastik

Dizi, boşanmadan hemen önce kocası 18 yaşındaki haline geri dönen bir kadının etrafında dönmektedir. Jung Da-Jung (Kim Ha Neul), iş ve aile hayatında başarısız olan kocası Hong Dae Young'dan (Yoon Sang Hyun) bıkmıştır ve ondan boşanmak istemektedir. Ayrıca 18 yaşında biri kız biri erkek ikiz çocukları vardır. Ancak bir gün kocası, 18 yaşındaki hali (Lee Do Hyun) ile karşısında belirir.

Dizide en sevdiğim sahneler Dae Young'un 18 yaşına döndükten sonra ikizleri ile aynı liseye gitmesi ve onlarla arkadaş olmaya çalışmasıydı. Özellikle kızını erkeklerden kıskandığı sahneler çok tatlı ve komikti 😄

Bu yılın en minnoş dizisi ilan ediyorum bu diziyi. Yine harika bir hikaye, harika oyunculuklar izledim sayelerinde. Özellikle Lee Do Hyun'un oyunculuğuna hayran kaldım. Böyle kaliteli dizlerde görmeye devam edelim inşallah 😍



3) The Search


16 Bölüm
Aksiyon - Gerilim

Dizi, bir askeri arama birliğinin, askerden arındırılmış bölgede gizemli yaratıklarla ettikleri mücadeleyi konu almaktadır. 

Yine nasıl övmeye başlasam bilemediğim dizilerden biri. Şüphesiz bu senenin en iyi dizilerinden. Hatta en iyi gerilim dizisi bence. OCN yine şaşırtmadı beni. Jang Dong Yoon, Krystal ve Yoon Park'tan oluşan harika bir kadroya sahip bir dizinin kötü olma ihtimali yoktu zaten 😍 Senaristleri de tebrik etmek lazım. Dizi her şeyiyle muhteşemdi. Belki herkesin seveceği bir tarz değildir ama gerilim seviyorsanız kesinlikle, mutlakaa izlemelisiniz.


4)Kairos


16 Bölüm
Dram - Aksiyon - Gerilim - Fantastik

Kim Seo Jin (Shin Sung Rok), işinde başarılı bir adamdır. Kızı ve eşiyle mutlu bir hayat sürmektedir. Ancak kızının kaçırılmasıyla hayatı alt üst olur. Geçmişi değiştirmek için geçmişte, 1 ay öncesinde yaşayan Han Ae Ri (Lee Se Young) ile iletişime geçer. Ae Ri ise hasta annesine bakmak için sıkı çalışan bir kadındır. Bir gün hasta annesi ortadan kaybolur ve umutsuzluğa düştüğü bir anda gelecekte yaşayan Kim Seo Jin'den gelen telefonla şaşkına döner. 


Her bölümünü soluksuz izlediğim, bir sonraki bölümü iple çektiğim canım dizim. Bu diziyi güncel izlemek gerçekten çok zordu. O yeni bölümün geleceği günü dört gözle bekliyordum. 
Signal dizisini izlediyseniz konusu size tanıdık gelebilir. Geçmişle bağlantı.. Konu o kadar güzel işlenmiş ki hayran kaldım diziye. 
Tabi yine muhteşem oyunculardan ve muhteşem oyunculuklarından bahsetmesem olmaz. Her biri çok iyi iş çıkarmış. Çok başarılı bir kadro olmuş. Bu dizide emeği geçen herkese tek tek teşekkür etmek istiyorum. İzlediğim en iyi diziler listeme hoş geldin Kairos 😍

5) Start Up


16 Bölüm
Dram - Romantik - Komedi

Dizi; aynı hayali paylaşan iki genç girişimcinin hayallerini gerçekleştirmek için ettikleri mücadeleyi ve aşklarını konu almaktadır.

Bu senenin minnoş dizilerinden biri. Çok severek izlediğim özellikle kadrosuyla aşk yaşadığım doğrudur. Hakkında uzunca bir yazı yazdığım için buraya sadece link bırakayım okumak isterseniz tıklayınız 

6) Train


12 Bölüm
Dram - Aksiyon - Gizem - Gerilim - Fantastik

Konusu, Seo Do Won (Yoon Si Yoon), değer verdiği bir kişinin ölümündeki sır perdesini aralamak için farklı bir paralel dünyaya geçer.

Bu yıl The King Eternal Monarch dizisinden sonra izlediğim ikinci paralel evrenli dizi. 
İki dizi arasından hangisini daha çok beğendin diye soracak olursanız hiç düşünmeden Train derim. 
Her şeyiyle tüm övgüleri hak eden dizilerden biri benim için. Her bölüm sonunda şoklara girdiğim, sonraki bölüm acaba ne olacak diye meraktan öldüğüm bir diziydi. 
Kadrosuna gelecek olursam oyuncular iyiydi ama özellikle Yoon Si Yoon efsaneydi. Yok böyle bir şey. Kendisine olan hayranlığım bu diziyle kat kat arttı. 
İki farklı karakteri canlandırmak öyle kolay bir şey değildir ama Si Yoon o kadar güzel hayat vermiş ki karakterlerine ben hayran kaldım. 
Bu tarz dizileri seviyorsanız izlemelisiniz mutlaka.

Listem bu kadarcıktı 😊 İzlemediğiniz diziler varsa bence izlemelisiniz. Her biri birbirinden güzel çünkü. İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler 😊

2020 Yılının İlk Yarısında yayınlanmış Kore Dizileri için Tıklayınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder