26 Aralık 2021

2021 Yılının İkinci Yarısında Yayınlanmış Kore Dizileri / Kalbimi Fethedenler

2021 Yılı Kore Dizileri
2021 yılının ikinci yarısında yayınlanan, kalbimi fetheden canım dizilerimi sizler için listeledim

Ne ara 2021'in sonuna geldik anlamadım. Zamanın çabuk geçtiğini böyle yıl sonu listelerini yaparken daha iyi anlıyorum. 2020 listesini yapışım sanki dün gibi 😊
Evet bu yıla da bir sürü dizi sığdırmışım. Yarım bıraktıklarım oldu, final yapmasın diye yalvardığım, bazen de artık bitsin diye atlaya atlaya izlediklerim oldu. Bakalım bir sonraki sene neler izleyeceğim. Şimdiden bazı diziler için heyecanlıyım umarım beni hayal kırıklığına uğratmazlar 😄
Bu listede en sevdiklerim, kalbimi fetheden canım dizilerimin listesi.

Not: Sıralamayı rastgele yaptım 😊

Yumi's Cells

yumi's cells

Yumi's Cells, Yumi adlı bir kızın iş hayatını, aşk hayatını ve arkadaşlık ilişkilerini onun beyin hücrelerinin bakış açısıyla anlatan eğlenceli bir dizi. Ayrıca webtoondan (web çizgi romanı) uyarlama bir dizi.
1.sezon 14 bölüm
Romantik komedi

Bu dizinin konusunu ilk okuduğumda saçma bulmuştum, daha sonra tanıtım fotoğraflarını görünce yine saçma bulmuştum hatta teaser geldiğinde "Allah'ım bize ne izletecekler böyle!" diye saçma bulmaya devam etmiştim. Ama oyuncuları sevdiğim için bir şans verip ilk bölümü izleyeceğim demiştim kendi kendime ve ilk bölüm yayınlandığında hemen izledim ve ve vee Yumi's Cells dizisine daha ilk bölümünden aşık oldum 😍


Hometown Cha Cha Cha

hometown cha cha cha poster

Hometown Cha Cha Cha konusu; bir diş hekimi olan Yoon Hye Jin, Gongjin adlı sahil kasabasına yerleşir ve orada hayatının aşkını bulur.
-16 bölüm-
Romantik komedi

İzlediğim en iyi romantik komedi dizilerinden biri. Dizinin başrolleri ilk açıklandığı günden itibaren inanılmaz yükselmiştim bu diziye 😍 İkisi de sevdiğim oyuncular. Acaba kimyaları nasıl olur diye düşünüyordum ve bu kadar uyumlu ve harika olacaklarını tahmin etmemiştim açıkçası. Çok güzel, çok minnoş bir dizi 💗



Hospital Playlist 2 

hospital playlist 2 poster

Hospital Playlist konusu, aynı tıp fakültesinden mezun olan 5 yakın arkadaş aynı hastanede birlikte çalışmaya başlarlar. 
-2. sezon 12 bölüm-
Medikal

Bana huzur veren dizilerden biri. Hatta yoğun olduğum zamanlarda, ruhumun sakin bir şeyler izlemeye ihtiyaç duyduğu zamanlarda açıp izleyeceğim bir dizi Hospital Playlist.


You Are My Spring

you are my spring poster

You Are My Spring, daha önce bir cinayetin gerçekleştiği binada oturan yetişkinlerin etrafında dönmektedir. 
-16 bölüm-
Dram, romantik

Diziyi tek kelimeyle özetleyecek olursam "Terapi" derim. Çünkü gerçekten terapi gibi bir diziydi. Her bir sahnesi harika, her bir repliği anlamlıydı. Bazıları için dizi sıkıcı ve ağır gelmiş bu yüzden herkese hitap etmez belki. Özellikle gençler sıkıcı bulabilir ama yetişkinlerin seveceğini düşünüyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum 💛


Racket Boys

racket boys poster

Racket Boys dizisi, kırsal bölge olan Haenam'da badminton oynayan ortaokul öğrencilerinin etrafında dönmektedir.
-16 bölüm-
Gençlik, spor 

Sıcacık, samimi bir gençlik dizisi izlemek isteyenler için harika bir dizi.


D.P

d.p poster

D.P. dizisi, kaçak askerleri yakalamakla görevli iki askerin etrafında dönmektedir.
-6 bölüm-
Dram, aksiyon

Dizinin rahatsız edici sahneleri olsa da, finalinde aklıma takılan birkaç cevaplanmamış soru olsa da sevdiğim dizilerden biri oldu. 


Happiness

happiness poster

Happiness konusu, dünya genelinde insanların birden saldırganlaştığı, etrafındakileri ısırdıkları bir salgın hastalık görülür. Bu salgın hastalık sebebiyle sokağa çıkma yasakları gelir. Seul'de bir site ise karantinaya alınır. Bu karantina sürecinde orada yaşayan kişiler hayatta kalmak için mücadele ederler.
-12 bölüm-
Gerilim

Virüs, pandemi, o varyant, bu varyant derken psikolojimin çok da iyi olmadığı şu dönemlerde harika bir kararla izlediğim salgın hastalığı konu alan bir dizi ben çok sevdim 😍 


One Ordinary Day

one ordinary day poster

One Ordinary Day konusu, Hyun Soo sıradan bir üniversite öğrencisidir. Bir gecede bir hata ile cinayetle suçlanır ve yardımına üçüncü sınıf bir avukat olan Joong Han yetişir. 
-8 bölüm-
Hukuk

Yine kendi adalet sistemini çok güzel ve doğru bir şekilde eleştiren bir Kore hukuk dizisi izledim. Bu konuda yine başarılıydılar.


2 yorum:

  1. ay en çok cha cha ve happiness i merak ediyom, çok iyi böyle listelemen, ya çok zor yaa dizilerle başa çıkmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de birbirinden güzel diziler ama Cha Cha çok tatlı bir dizi kesin izlemelisiin Deep :) Dizi arayanlara kolaylık olsun diye izlediklerimi listeliyorum böyle yardımcı olabiliyorsam ne mutlu :)

      Sil