26 Ekim 2016

Kang Gary Running Man'den Ayrılıyor !


Kang Gary'nin Running Man'den ayrılacağını ilk Korezin'de okudum. Bugüne kadar hiç böyle bir söylenti bile duymamıştım. İnanamadım. Gerçi hala inanamıyorum... Bir anda haberi gördüğümde şok oldum.

Gary yapımcılara; müziğe odaklanmak, müziğe daha fazla zaman ayırmak istediğini, bunun için RM'den ayrılmak istediğini söylemiş. Aslında bakarsak Gary haklı. 6 yıldır RM üyesi ve bu zaman içerisinde asıl mesleğine zaman ayıramadı. Ona da hak vermek lazım. Ama şu bir gerçek Gary'nin yokluğunu arayacağız.




RM üyeleri arasında en sevdiğim üye Gary'di. Diğer üyelerle iletişimi, Song Ji Hyo'ya olan davranışlarıyla kendine hayran bıraktı herkesi.  Bende bu programda ona hayran olup şarkılarını dinlemeye başladım ve daha çok hayran oldum kendisine.

Ve birde Monday Couple... Bir çok insan gibi bende onları çok seviyordum. Gary gidiyorsa Monday Couple da bitiyor demektir. Üzüntümün bir sebebi de budur.





Bu minnoş couple'ı bir daha izleyemeyecek olmak çok çok üzücü :(

Ve tabii Gary ile 'kalamar', 'çirkin' gibi lakaplar takıp dalga geçmelerini bile özleyeceğiiimm.


                                                               ( Kalamar = Gary ) :D

Yaa İnşallah Gary programdan ayrıldıktan sonra da sık sık bir araya gelirler. İnşallah dostlukları hiç bitmez...


Kang Gary'nin büyük bir hayranı olarak şunları söylemek istiyorum; umarım müzik hayatında çok çok başarılı olur, hayallerini gerçekleştirir ve bir gün mutlaka RM'ye geri döner.


Ha birde umarım Ji Hyo'da yine konserlerinde Gary'ye destek olmaya devam eder..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder