15 Nisan 2020

Hyena / Kore Dizi / 2020

Hyena afiş

Hukuklu dizi sevmeyenlerin bile çok seveceği dizi Hyena.
Hyena konusu, dizi, Güney Kore’deki %1’lik üst sınıf için çalışan bir grup avukatın etrafında dönmektedir.

Hukuk, komedi

-16 bölüm-

2019 yılına göre bu seneye daha güzel dizilerle başladık. Yani en azından benim için böyle 😊 Sene sonuna daha çok var ama Hyena dizisi bu senenin en iyilerinden biri bence. Hukuk konulu diziler genelde daha sıkıcı, daha ağır gelirdi bana ama Hyena öyle değil. Her bölümü merak uyandırıcı, her bölüm akıcı, eğlenceli, aşklı, tutkulu harika bir dizi 😍


Hyena kim hye soo
Jung Geum Ja (Kim Hye Soo)

Jung Geum Ja, geçmişte çok zorluklar yaşayan ama yaşadıklarına rağmen çok güçlü bir kadın. Tuttuğunu koparan, davalarını kazanmak için her yolu deneyen tabiri caizse alt sınıf bir avukat. 

Ben bu kadına bayılıyorum. İlk defa Signal dizisinde izledim. Hali, tavrı, duruşu, oyunculuğu, güzelliği her şeyiyle efsane bir kadın. Bu dizi için ilk teklif Song Hye Kyo'ya gitmiş. O kabul etmeyince Hye Soo'ya teklif gitmiş ve o da iyi ki kabul etmiş. Böyle bir rolü Hye Kyo kaldırabilir miydi emin değilim. Çünkü Jung Geum Ja karakteri biraz sert mi denir bilemedim ama Hye Kyo'nun çok kaldırabileceği bir karakter değil. 

Hyena ju ji hoon
Yoon Hee Jae (Ju Ji Hoon)

Yoon Hee Jae, ülkenin en iyi hukuk firmalarından biri olan Song & Kim'de avukattır. Zeki ve işinde oldukça başarılıdır.

Zekidir falan ama Jung Geum Ja'nın tuzağına da bir güzel düşüverdi. Bununla ilgili pek detay vermek istemiyorum işin en eğlenceli kısmı, izlemesi en keyifli olaydı bence 😄

Bu yüzden bu güzel diziyi izleyiniz ya da birazcık spoiler yesem de fark etmez derseniz yazımın devamını okuyunuz efendim.

Buradan sonrası birazcık spoiler!

Geum Ja, gerçekten davalarını kazanmak için her yolu deneyen bir kadın. Bir davasında karşı tarafın avukatı Hee Jae'dir. Geum Ja bazı bilgileri elde etmek için Hee Jae'ye yaklaşır. Kendini çok farklı biri gibi gösterip kendine aşık eder ve böylece istediği belgelere ulaşır. Tabii dava günü geldiğinde Hee Jae yavrum karşı tarafın avukatının Geum Ja olduğunu görünce şok olur. Ama kıyamam nasıl da aşıktı halbuki.
 İşte böyle bir olay yaşamalarına rağmen Geum Ja, Hee Jae'nin çalıştığı Song & Kim'de işe başlar. Bu yaşadıkları yetmiyormuş gibi bir de karakter olarak birbirlerinden oldukça farklı olmaları, aralarında tatlı sert tartışmalar, sataşmalar olmasına neden olur.

Hyena
Ahh nasıl da bakıyo aşık aşık


HyenaHyena

HyenaHyena

En çok da birbirlerini kızdırmaktan zevk alırlar. 
bkz. Hee Jae'nin, Geum Ja'yı kızdırdıktan sonra ki halleri :D

Her ne kadar aralarında tartışmalar olsa da Hee Jae hala Geum Ja'dan hoşlanıyordu. Ama kızamıyorsunuz da nasıl hala onu sevebilir diye. Kadın öyle güzel öyle zeki ki bence bu yüzden ondan çok da nefret edemedi 😊 Hee Jae zaman zaman hala ona karşı ilgisi olduğunu belli ediyordu - her ne kadar belli etmek istemese de-  ama Geum Ja onu önceden de sevmediğini ve hala daha sevmediğini söyleyip duruyordu. Oysa ki o da sevmişti ve hala seviyordu. 

Hyena


Hyena
Ne kadar da netti burada :D 

Bir zaman sonra birlikte aynı davalar üzerinde çalışmaya başladılar.

Hyena
Harika bir ekip.

Dizinin diğer bir güzelliği, Hyena oyuncularının hepsinin çok iyi olmasıydı. Herkes çok tatlı, çok iyi oyunculardı.


Hyena



Geum Ja karakterinin aşırı farklı kıyafetlerine alışmıştım ama sanırım Hee Jae'nin en farklı takımı buydu :D İkisi tam bulmuşlar birbirlerini :D

Hyena

Ve mutlu son.

Hyena yorum

İkinci sezon gelirse seve seve izlerim. Her açıdan harika bir diziydi.
Aralarındaki o çekim mi demeliyim elektrik mi demeliyim işte çok güzeldi 😄

Hye Soo'nun 1970, Ju Ji Hoon'un ise 1982'li olmasına inanamamıştım. Aralarındaki bu yaş farkı asla göze batmıyor. Kadın zaten maşallah hiç yaşını göstermiyor. 

Son olarak bu çatlak çifti izlemeden geçmeyin. Yazımı okuduğunuz için teşekkürler ve diziyi izleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler 💛


Hyena


Bloğumda yayınladığım Hukuk temalı Kore dizileri


2 yorum:

  1. İzlemeye gidiyorum.☺️☺️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok sevdim umarım sizde seversiniz :) Keyifli seyirler :)

      Sil