25 Haziran 2020

Go Back Couple / Kore Dizi / 2017


Go Back Couple

Naif, sıcacık, hayatın çok içinden bir dizi Go Back Couple

Bu aralar güncel dizilerden pek tat alamadığım için yine uzun zamandır izlemeyi ertelediğim bir diziyi izleyeyim dedim ve listeme bir çok defa 'mutlaka izle' notuyla kaydettiğim bu güzel diziyi izledim. Tabi kadronun muhteşemliğinin de izlememde etkisi büyük 😊

Go Back Couple konusu, üniversitede tanışıp birbirlerini çok seven çiftimiz genç yaşlarında evlenirler. Ancak bir zaman sonra evlendiklerine pişman olurlar. Bir gün uyandıklarında kendilerini geçmişte, 20 yaşında, ilk tanıştıkları zamanda bulurlar. 

Romantik, komedi, dram, gençlik, fantastik

-12 bölüm-

Go Back CoupleGo Back Couple

Dizinin minnoş başrolleri Choi Ban Do (Son Ho Ju) ve Ma Jin Joo (Jang Na Ra).
Son Ho Jun çok severek izlediğim harika bir oyuncu. Jan Na Ra zaten aşık olduğum bir kadın. Oyunculuğuna da aşığım. Oynadığı her karakterde efsaneleşiyor. 
Bu dizide iki oyuncuda mükemmeldi. 

Go Back Couple
Annelik nasıl da yakışıyor 😍

Birbirlerini çok sevip evlenen daha sonra dünyalar tatılısı bir bebişleri olan bu güzel çiftimiz zamanla birbirlerinden uzaklaşırlar. Ban Do'nun işlerinden dolayı ailesine pek zaman ayırmaması aralarını her geçen gün daha da soğutmuştu. Jin Joo ise bebeğiyle ilgilenmekten kendine fazla zaman ayıramıyordu. Sürekli kendi aralarında tartışıp, birbirlerini kırıyorlardı. Sonrası boşanma davası açmak oldu tabi. 

Vee bir sabah aniden kendilerini geçmişte bulurlar. Tabi o zamanda üniversite öğrencisi oldukları için ilk iş okula gitmek olur. Ve orada ilk defa karşılaşırlar ama ikisi de birbirlerini tanımamazlıktan gelirler. 
 
Keşke geçmişte şunu yapsaydım dedikleri şeyleri yapmaya başlarlar. Ban Do bey hemen ilk aşkının peşine düşer. O zamanlar kıza açılamadığı için pişmandır ve şuan yaşının olgunluğuyla ve edindiği tecrübelerle ilk aşkına açılır, hatta kendine aşık eder 😊 

Go Back Couple

Jin Joo'nun annesi rolünde Kim Mi Kyung dizideki adıyla Go Eun Sok. Hepimiz en az bir kere izlemişizdir bu kadını. O da harika bir oyuncu. Her oynadığı rolün üstesinden gelebilen biri. Sevdiğim bir ajumma.

Jin Joo, annesi o evlendikten sonra vefat ettiği için geçmişe gittiğinde annesiyle daha fazla vakit geçirmeye başlar. Tam anlamıyla annesine yapışır evin içinde bile bırakmaz peşini. Annesiyle yapamadığı ne varsa hepsini yapmak ister. Bu sahneleri beni çok duygulandırmıştı. Zaten dizi eğlendirdiği kadar da ağlattı beni. Neredeyse her bölümün sonunda ağladım.

Biraz eğlenceli kısımlarından bahsedeyim. Ban Do ilk aşkının peşinden giderken, Jin Joo'nun ise peşinden koşan yakışıklı bir sunbaemiz var. 

Go Back Couple
Jung Nam Gil (Jang Ki Yong)

Nam Gil sunbaemiz geçmişte Jin Joo'ya çıkma teklifi etmiş ancak o reddetmiş. 
Ayrıca bir not günümüzde başarılı, ünlü, zengin bir bey olmuştur kendileri. E tabii izlerken başlarda Jin Joo bu sunbaeyle olsun diye çok istedim çünkü başlarda Ban Do'ya gıcık oluyordum 😀 

Go Back Couple
Şu bakışının güzelliği 😍

Ban Do ilk aşkıyla, Jin Joo Nam Gil ile sık sık takılmaya başlar ve birbirleriyle her karşılaştıklarında ufak ufak kıskançlıklar da başlar. 

Go Back Couple

Go Back Couple

Bu en sevdiğim sahnelerden biri 😂

Ban  Do'ya başlarda baya gıcık olduğumu söylemiştim zaten. Ailesiyle ilgilenmeyen gece geç saatlere kadar patronlarıyla vakit geçirmek zorunda olan bir adam. Ama en çok eşine karşı anlayışsız, ona tek bir güzel laf etmeyen bir adam oluşuna gıcık olmuştum. Tabi bölümler ilerledikçe neden böyle davrandığını anladım ve ondan sonra sevmeye başladım Ban Do'yu. 

İkisi de aralarındaki yanlış anlaşılmaları konuşmaya başladıkça birbirlerini anlayıp birbirlerine hak vermeye başladılar. 

   Go Back CoupleGo Back Couple

Go Back CoupleGo Back Couple

Aralarında her ne kadar atışmalar olsa da birbirlerini böyle savunmaları çok tatlıydı 😂

Yazımın sonunda başrol çiftimizin arkadaşlarını da tanıtayım.


Go Back Couple

Bu kızlarımız Cheon Seol (Cho Hye Jung) ve Yoon Bo Reum (Han Bo Reum)

Go Back CoupleGo Back Couple

Bu şapşallarda Go Dok Jae (Lee Yi Kyung) ve An Jae Woo (Heo Jeong Min)

Go Back Couple
Bonus 1

Go Back Couple
Bonus 2 

Go Back Couple yorum

Dizi o kadar güzel ki iki günde bitirdim. Her bölüm çok harikaydı. Buraya yazmak isteyip yazamadığım çok fazla şey var ama daha fazla yazımın uzamasını istemedim. Ama siz mutlaka ama mutlakaaa izleyin😊 İzleyecek olan herkese de şimdiden iyi seyirler 😊

Bloğumda yayınladığım fantastik olduğu kadar da romantik olan Kore dizileri




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder