5 Haziran 2021

Sweet & Sour / Kore Film / 2021

 

Sweet & Sour afiş

Bomboş bir film olacakken finalinin şaşırtıcılığı sayesinde güzel bir film olarak anacağım Sweet & Sour filmi ile geldim..


Sweet & Sour konusu, Jang Hyeok (Jang Ki Yong), hemşire olarak çalışan Da Eun (Chae Soo Bin) ile sevgilidir. Jang Hyeok, başka bir şehirde işe başlar o günden itibaren sevgilisi Da Eun'a pek vakit ayıramaz. Birde yeni iş yerinde gece gündüz birlikte çalıştığı Bo Young (Krystal) ile yakınlaşır. 

Film gerçekten sonu çok tahmin edilebilir bir şekilde ilerlerken birden şaşırtan bir olayla karşılaştık. Hiç tahmin etmediğim içinde bu olay beni baya şaşırttı ve hoşuma gitti 😄

Çok kısa karakterleri tanıtacağım ancak devamında fazlasıyla spoiler olacak şimdiden söyleyeyim 😄 Çünkü bu film hakkında biraz konuşmak istiyorum 😉

Sweet & Sour

Da Eun (Chae Soo Bin)

Tatlılar tatlısı Da Eun kızımız. 

Sweet & Sour jang ki yong

Jang Hyeok (Jang Ki Yong)

Tüm sövgüleri hak eden kişi.. İşini, yorgunluğunu bahane edip sevgilisine zaman ayırmayan birde üstüne çok gereksiz bir şekilde sevgilisine yalan söyleyebilen biri. Çok sinir etti beni bu Hyeok adam.

Sweet & Sour krystal

Bo Young (Krystal)

Hyeok'un yeni iş arkadaşı. 

Sweet & Sour

Sweet & Sour



Eveet buradan sonrası full spoiler olacak


Sweet & Sour

Filmimizin en başına ilk sahnelerine gidelim. İlk sahnelerinde bu sevimli beyle karşılaşıyoruz. Kızımızın çalıştığı hastanede tedavi gören bir hasta. Adı Hyeok. Tanıdık geldi mi ? 😄 

Hyeok, kızımız Da Eun'dan hoşlanmaya başlıyor. Da Eun ona çok iyi davranıyor konuşuyor, sohbet ediyor. Hyeok'da bu davranışlarından etkileniyor. 

Sweet & SourSweet & Sour

Sweet & SourSweet & Sour

Bu sahne çok komikti 😄 Adamı dışarı çıkarttıktan sonra kendisi oturuyor tekerlekli sandalyeye 😄

Hyeok hastaneden taburcu oluyor ama Da Eun'a ondan hoşlandığını söyleyemiyor, numarasını bile alamıyor. Bir gece bir şekilde numarasını bulup Da Eun'ı arıyor ve ondan hoşlandığını söylüyor. Kızımızda onu evine davet ediyor.

Sweet & SourSweet & Sour

Sweet & SourSweet & Sour

Bizim masum beyimiz bu teklif karşısında şok olsa da tabii ki kabul ediyor ve o gece birlikte kalıyorlar.

Sweet & Sour

Çok düşünceli, aşırı sevimli ve ilgili biri olması Da Eun kızımızı etkiliyor.

Sweet & SourSweet & Sour

Bu sahnede ikisi de çok tatlılardıııı 😍

Sweet & Sour

Hyeok, Da Eun için en zor anlarında yanında olan ,(Neler yaşadığını bilmemesine rağmen) sevgisini, ilgisini göstermekten çekinmeyen bir adam. 

Bir gün alışveriş yaparlarken Da Eun çift kıyafeti almak istiyor ancak en büyük beden bile Hyeok'a olmuyor ve çift kıyafeti alamıyorlar. Bu durum Hyeok'u gaza getiriyor ve zayıflayıp o çift kıyafetlerini alacağını söylüyor. 

Sweet & Sour

Veee bu sahneden sonra böyle bir sahne çıkıyor karşımıza 👇

Sweet & Sour

Bende içimden diyorum ki bu dizilerde, filmlerde neden aynı karakterin zayıf ve kilolu halini farklı kişiler oynuyor. Bari azıcıkta olsa benzeyen birini oynatsınlar çok saçma.

Ben böyle kendi kendime konuşurken film ilerliyor. Ve Hyeok beyin başka şehirde işe başlayacağını öğreniyoruz. 
Yeni işi başka bir şehirde olmasına rağmen sevgilisine söz veriyor her gün gidip geleceğim diyor. Yol trafiği, işinin yoğunluğu, gece geç saate kadar çalışmaları Hyeok'u yoruyor. Eve gelir gelmez uyuyor sabahta erkenden işe gidiyor. Da Eun ile hiç ilgilenmiyor bir saatini bile ayırmıyor beyefendi.. 

Sweet & SourSweet & Sour

Sweet & SourSweet & Sour

Beyefendi evi otel gibi kullanıyor resmen. Bu kızda yoğun çalışıyor sanki tek kendisi yoruluyor. Da Eun bir şey istiyor tamam diyor ama yapmıyor. Azıcık anlayış ya kız çok bir şey beklemiyor ki zaten.

Bazı hareketleri, tavırları Da Eun'ı üzüyor. Birde sabaha kadar bir kadınla baş başa çalıştıklarını öğrenince aklı kalıyor tabii sevgilisinde. Ama hiç öyle sevilisini darlamıyor, kıskançlık krizlerine girmiyor. Sadece bu ilgisizliği üzüyor kızımızı.

Ve bir gün sevgilisine o iş yerindeki kadının adıyla sesleniyor. İnanabiliyor musunuz başka bir kadının adını söylüyor. İşte orda çok sağlam bir tokadı hak etmişti ama bebek kızım bir şey yapmadı. Ben ekranı yumruklamak üzereydim o kadar iğrenç bir durum ki..

En sonunda ayrılıyorlar. Ayrılmadan önce birlikte tatil planı yapmışlardı uçak biletleri falan alınmıştı ve ikisi de biletleri iptal etmedi. Hatta karaktersiz Hyeok kıza isterse başkasıyla gidebileceğini söylemişti 😡

Vee tatile gidecekleri o tarih geldiğinde Hyeok, Da Eun'ın o tatile gideceğini öğreniyor ve hemen o da havaalanına gidiyor. 
Ben böyle yüzsüzlük görmedim. Ayrılmışsınız sen kızı aldatmışsın birde barışmak için kılını bile kıpırdatmamışsın azıcık bile çaba sarf etmemişsin birde yüzsüz yüzsüz havaalanına gidiyorsun, hiçbir şey olmamış gibi kızla tatil yapacağını hayal ediyorsun.. Cidden pes..

Sweet & SourSweet & Sour

Sweet & SourSweet & Sour

Hyeok mutlu mutlu Da Eun'a koşuyor. Da Eun el sallıyor bende içimden yok artık kızım saçmalama diyorum ve birden Hyeok bir adama çarpıyor ve ikisi birden yere düşüyor.

Sweet & SourSweet & Sour

Sweet & SourSweet & Sour

Da Eun, oppaa diyerek koşuyor ve ben hayır kızım sakın kızım diye içimden içimden söyleniyorum..

Sweet & SourSweet & Sour

Sweet & SourSweet & Sour


Ben Da Eun Hyeok'a koşacak sanırken o aslında Hyeok'a koşuyormuş..

Sweet & SourSweet & Sour

Sweet & SourSweet & Sour

Ne güzel kaldı öyle 😄 Şok oldu Da Eun'ı başkasıyla göreceğini hiç tahmin etmiyordu 😄

Eveeet işte benimde şok olduğum kısım buydu. Ben, Hyeok kilo vereceğim dedikten sonra birden zayıf bir adam görünce dedim ki vay be zayıflamış gerçekten. Filmin sonuna kadar da o düşünceyle izledim ve filmin sonunda bu çarpışma sahnesiyle şok oldum 😄 Meğer iki tane Hyeok varmış 😄

Sweet & SourSweet & Sour

Sweet & SourSweet & Sour

Karaktersiz Hyeok kız o kadar söylemesine rağmen hiçbir şey yapmazken, sevimli Hyeok kız daha söylemeden yardımına koşuyordu. Adam gibi adam işte çok sevdim ben onu 😍 

Başlarda ikisini aynı kişi sanıyordum. Zayıflayınca karakteri de zayıflamış demek dedim nasıl bir insan bu kadar tatlıyken ilgiliyken birden böyle karaktersiz oldu dedim sonradan her şey anlaşıldı.

Beni sinir krizlerine sokan diğer bir sahneyi de anlatmak istiyorum.
Bu havaalanında Da Eun'ı başka bir adamla görünce hemen o iş arkadaşının yanına koştu.

Sweet & Sour

Seni seviyorum deyip eskiden Da Eun'a taktığı yüzüğü gidip bu kıza taktı rezil karaktersiz.

Sweet & SourSweet & Sour

Sweet & SourSweet & Sour

Ama aldı cevabını çok iyi oldu öyle kalakaldı 😄

Sweet & Sour

Yüzünün bu halini görmek beni çok mutlu oldu beter ol Hyeok!

Sweet & Sour yorum

Bence çok güzel bir finaldi. Giriş kısmında da yazdığım gibi bomboş bir film olacakken finalinin şaşırtıcılığı sayesinde güzel bir film olmuş. Harikaydı, mutlaka izlenmeli diyebileceğim bir film değil ama hoşuma giden, güzel bir film oldu. Normalde filmleri böyle uzun uzun yazmam ama bu filmi yazasım geldi 😄

Sweet & SourSweet & Sour

Her şeyin dış güzellik olmadığını tekrar hatırlattın bize karaktersiz Hyeok. Seni unutmayacağım..


4 yorum:

  1. izleriim, demek iki tane varmış adamdan pis adam üzdün kızdırdın bizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyecek bir şey bulamadiginda ya da çerezlik bir film izlemek istediğinde bu filmi izleyebilirsin muhteşem değil ama güzeldi :D Ah ah baya nefret ettirdi kendinden :D

      Sil
  2. bu arada ikiside birbirini aldatıyor yani sen zayıf olan hyeoka biraz haksızlık yapmışsın.zaten tüm suç o müdürde.şimdi da eun da zayıf hyeaok u hastası ile aldatmıyor mu evet aldatıyor madem ilgi görmek istiyor birinden o smn bunu söyleyebilirdi ve zayıf olan hyeok da az şerefsiz değil ama bütün sorumluluğu ona yüklemek saçma olmuş belki daeun un karnındaki bebek zayıf olan hyeokdan değildir.bilemeyiz nede olsa filmde öyle birşey gösterilmiyor.Zayif olan hyeokun düşüncesi şu şimdi karım aldatıldığını düşünüyor madem bende düşünmüşken yapım bari deyip gerçekten aldatmasa bile aldatıyor.TÜM SUC ZAYIF OLAN HYEOKDA DEGUL YANI DA EUN DA SUCU VAR.HER IKISIDE BIRBIRINI ALDATIYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim zayıf Hyeok'a kızmamın tek sebebi aldatması değildi. Yazımın birçok yerinde nedenlerimi yazdım aslında. Birinin kız yada erkek fark etmez bana ilgi göster diye bir cümle kurması bana göre biraz saçma olur. Burada da kızın ilgi istiyorum diye söylenmemesi çok normal. Bunları geçtim en büyük karaktersizliği kendisi müdürle kızı aldatıp ama kızın başkasıyla olmasını istememesi, kızın başkasıyla olduğunu görüp hemen yine müdüre koşması ona yüzük vermesi vs. birçok sebep var aslında. Dediğim gibi kızmamın tek sebebi aldatması değil yani.

      Sil