1 Haziran 2021

Familiar Wife / Kore Dizi / 2018 (BCP-Mayıs)

 

Familiar Wife afiş

"Sen canavara dönüşmedin. Seni canavara ben dönüştürdüm." 

Blogları Canlandırma Projesi kapsamındaki mayıs ayı temamız aşk, sevgiydi. 
Etkinlik ile ilgili detaylı bilgi almak isterseniz tıklayınız

Familiar Wife Konusu, Cha Joo Hyuk bir gün metroda bir adama yardım eder, adam da ona iki adet madeni para verir. Bu madeni paralar Joo Hyuk'un zamanda geriye gitmesine neden olur. 
-16 bölüm-
Romantik, fantastik

Familiar Wife ji sung

Cha Joo Hyuk (Ji Sung)

İşte zamanda geriye giden beyimiz. 
Bir banka çalışanı ve 5 yıllık evli. İki de çocuğu var. Birazda bencil. Çocukların bütün yükünü eşine yüklemiş. Sürekli eve geç gelen, eşinin en önemli anlarında sürekli iş arkadaşlarıyla olan bir adam.

Familiar Wife han ji min

Seo Woo Jin (Han Ji Min)

Eskiden etrafına neşe saçan, güler yüzlü, enerjik bir kızken, evlendikten sonra bambaşka birine dönüşen kızımız Woo Jin.
Eşinin bencil davranışlarından bıkmış. Hem çalışmak hem çocuklara bakmak birde evdeki işlere yetişmeye çalışmak onu iyice sinirli birine dönüştürmüş. 

Joo Hyuk ile Woo Jin ilk tanıştıklarında Joo Hyuk beyimiz üniversite de, kızımız Woo Jin ise daha lise öğrencisi. Tanıştıkları andan itibaren Woo Jin resmen yapıştı çocuğa. O nereye gitse peşinden gidiyor, sürekli ondan ne kadar hoşlandığını belli ediyor ve bir zaman sonra çocuğu kendine aşık etmeyi başarıyor birde üzerine düğün yapıyor 😄

Familiar WifeFamiliar Wife


    Familiar Wife    Familiar Wife

Bu eski zamanlarını izlemek çok güzeldi, ikisi de çok tatlıydı 😍

Bu minnoş çiftin nasıl birbirinden nefret eden, birbirine tahammül edemeyen, bütün günleri kavga dövüş geçen iki insana dönüştüğünü izledik.

Familiar Wife

Joo Hyuk'a deli gibi aşık olan bu genç kız, yıllar sonra bir iltifata bile sinirlenen bir kadına dönüştü ve bunun suçlusu Joo Hyuk bey.

Familiar Wife

Joo Hyuk beyimiz bir sabah uyandığında kendini 2006 yılında, eşi Woo Jin ile ilk tanıştıkları günde bulur. Fırsat bu fırsat der ve kaderini değiştirmek ister. Ve başarır. O gün eşiyle tanışmalarına vesile olan olaydan kendini uzak tutar ve her şey değişir. Hem kendi hayatı hem etrafındakilerin hayatı bu vesileyle değişmiş olur. 

Familiar Wife kang han na

Lee Hye Won (Kang Han Na)

Üniversitenin popüler kızı. Tüm erkekler peşinde. Ama o bizim Joo Hyuk beyden hoşlanıyor. Hatta bir akşam Hye Won ondan hoşlandığını söyleyecekti ama kısmet olmamıştı, aşkları başlamadan bitmişti 😄
Joo Hyuk beyimiz bir sabah tekrar uyanır ve bir bakar ki yanında ilk aşkı var. Hem de evlenmişleer 😄 Joo  Hyuk bu duruma nasıl mutlu oldu anlatamam 😄
 
Geleyim Woo Jin kızımıza. 
Kendisi okumuş, işinde gücünde, kendi ayakları üzerine durabilen bir kadın olmuş.

Kader işte bir şekilde Woo Jin ve Joo Hyuk'u bir araya getirecek ya bir gün Woo Jin, Joo Hyuk'un çalıştığı bankada işe başlar. 

Tabii Joo Hyuk eski eşini karşısında görünce şok olur. Hem karşılaşmalarına, hem Woo Jin'in ilk tanıştıkları zaman ki gibi mutlu, enerjik, güler yüzlü, bakımlı olmasına da baya şaşırır. 

Zamanla beklenmedik şeylerde olur. Mesela Joo Hyuk'un hem iş arkadaşı hem de en yakın arkadaşı olan yakışıklı bir bey Woo Jin'den hoşlanmaya başlar. 

Familiar Wife

Familiar Wife

Familiar Wife

Familiar Wife

İşte o arkadaşıyla böyle minnoş bir ilişkileri vardı.

Bir akşam arkadaşının, Woo Jin'e aşkını ilan ettiğini görür.

Familiar Wife

Öyle kuzu kuzu, masum masum bakakalmıştı.

Arkadaşına sürekli bu ilişkiyi onaylamadığını söyler ama arkadaşı neden diye sorduğunda cevap veremez. Bir zaman sonra vazgeçer ve ilişkilerini onayladığını söyler.
 Sonra Woo Jin ve o arkadaş1 aylığına çıkmaya karar verirler. 

Bu süreçte Joo Hyuk, Woo Jin'in daha önce görmediği yönlerini görür. Evliyken farkında olmadığı birçok şeyin daha yeni farkına varır. O zamanlar eşini ne kadar yalnız bıraktığını, tek zorlanan kişinin kendisini olduğunu düşünüp eşinin ne kadar zorlandığını görmediğini fark eder. 

Familiar Wife

Familiar Wife

Familiar Wife

Familiar Wife

Diziyi en iyi anlatan sahne 

Evet eşini canavara dönüştüren kendisiydi ve bunu fark etti. Yaptığı daha doğrusu yapmadığı her şey için çok pişman oldu, çok acı çekti. 

Ve Joo Hyuk'un tekrar zamanda geriye gitme imkanı olur. Acaba tekrar zamanda geriye gidip Woo Jin ile tekrar tanışıp daha mutlu bir çift olacaklar mı yoksa bu zamanda kalıp kendini suçlayarak yaşamaya devam mı edecek ? 

Bunun cevabını vermeyeyim merak ediyorsanız izleyin, merak etmiyorsanız da izleyin çok güzel bir diziydi 😍 

Ben yazım daha fazla uzamasın diye anlatımımı burada bitirmek istedim. 

Familiar Wife yorum

Diziyi gerçekten çok sevdim. Geç olsa da Joo Hyuk'un eşini anlaması çok güzeldi. 
Bankacıların çalışma ortamlarını, yaşadıkları zorlukları da güzel anlatmışlar. Ayrıca izlerken çok keyif aldığım iş ortamlarından biriydi 😄

Familiar Wife

Birbirlerine saygılı, sevgili aile gibilerdi. 

Familiar Wife

Bankanın bebişi aynı zamanda en dobrası ve birazda mızmızı Kim Hwan rolünü VIXX grubunun üyesi Cha Hak Yeon canlandırdı. Ben çok sevdim onu bu rolde izlemeyi 😍

Dizinin daha birçok güzel sahneleri, karakterleri vardı. Arkadaşlıklar, ne olursa olsun bozulmayan dostluklar çok güzeldi.

Ayrıca başrollerimiz birbirinden yetenekli oyuncular. Familiar Wife oyuncularının hepsi çok yetenekliydi. Onları izlemekte çok keyifliydi. 

Familiar Wife

Woo Jin burada annesinden bahsetmişti ama dizinin en anlamlı repliklerindendi benim çok hoşuma gitmişti 💗

Familiar Wife

Dizinin bir diğer güzelliği ise Cho Jung Seok, Oh My Ghost dizisindeki şef Kang Sun Woo karakteriyle 15. bölüme konuk oldu çokta güzel oldu 💗

Anlamlı ve samimi bir diziydi. Bir ara temposu düşse de sonradan toparladı. Bence güzeldi sizlere de tavsiye ederim.

Familiar Wife

Son olarak zamanda geriye gitmeli başka bir dizi daha izlemiştim. Go Back Couple adında. O da çok güzel sıcacık bir dizi. Familiar Wife'a çok benziyor. Bu dizide çiftlerin yetişkin hallerini izliyoruz ama Go Back Couple dizisinde çiftlerin daha çok gençlik yıllarını izliyoruz. İkisi de birbirinden güzel diziler. Tavsiye ederim izlemenizi 💗

Familiar Wife

Bloğumda yayınladığım romantik aynı zamanda fantastik Kore dizileri


15 yorum:

  1. Diziyi izlemedim ama anlatmak istedikleri çok güzel. İnsanlar değiştiğimizi iddia ediyorlar ama bizi buna zorlayanın kendileri olduğunu kabul etmeyi reddediyorlar. :) Çok güzele benziyor. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok sevdim çok anlamlı bir diziydi. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Başrollerin ikisini de severim :) Severim de neden beş yıllık değil de on beş yıllık evliymiş gibi olmuşlar öyle :D Joo Hyuk karakterinin baştaki haline diyecek bir şeyim yok... :) Fark etmesi için illa ki geçmişe dönmek mi gerekiyordu diye düşünsem de gerçekte de böyle değil miyiz zaten?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahha çok güldüm neden 5 yıllık değil de 15 yıllık evliymiş gibi olmuşlar yorumuna :D Kesinlikle katılıyorum maalesef gerçekte de böyle. Bir şeyin değerini, kıymetini kaybetmeden anlayamıyoruz.

      Sil
  3. Bunun Japon uyarlaması da var. Ama Ji Sung en sevdiğim Koreli aktör. Tabii ki bunu izleyeceğim!
    Dizinin ismi bile beni cezbetmisti. Ji Sung'un oynadığını görünce hemen fragman falan her şeyine baktım. Kim bilir kaçıncı defa aynı kadınla oynuyor diye hayiflamadim değil ama izlete izlete inandirdilar bizi de yakıştıklarina :) sanırım vaktim olmadığından ertelenmiştim o dönem. Şu an da pek parlak değil. Takvimin rahatlar rahatlamaz buradayım 🥳 Yorum ve replikler için teşekkürler. Kalemine sağlık.🌻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ji Sung'u bende çok seviyorum. Bende erteliyordum sürekli en sonunda izledim iyi ki izlemişim dedim umarım sende seversin :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Bu diziyi izlerim. Adamın hangi dizisini izlesem çok iyi oynuyor. Konu da farkındalık açısından çok güzel bence evli çiftler ya da evlenmek isteyenler izlesin. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her dizisi kaliteli, oyunculuğu muazzam :) Katılıyorum evliler ve evlenecek olanlar izlemeli hatta eşleriyle izlesinler :)

      Sil
  5. Çok eğlenmiştim izlerken Ji Sung işini layıkıyla yapıyor her zaman :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O mimikleri falan çok güzeldi onu her izlediğimde hayran kalıyorum :) Çok teşekkür ederiim :)

      Sil
  6. hımm adını duymuştum bu dizinin, korede en sevilenlerdenmiş, izlerim tabiii, ne de güzel anlatmışsın zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tesekkur ederim Deep umarım seversin :)

      Sil
  7. Diziyi duymuştum ama konusunu bilmiyordum. Yazını okurken Go Back Couple'a benzettim biraz. Onda da geriye gitme olayları vardı. :)
    Keyifli bir diziye benziyor, Ji Sung'un oyunculuğunu da severim. Listeme alayım bu diziyi de. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Eş zamanlı izlemiştim ben bu diziyi Ji Sung aşkımdan ve bayılmıştım! İkilinin uyumu çok güzeldi bir kere daha izleyebilirim o derece:)

    YanıtlaSil
  9. Zamanda yolculuk temalı yapımları severim, izleyeceklerim azalınca bu diziyi de izlerim umarım :)

    YanıtlaSil