7 Haziran 2021

Dark Hole / Kore Dizi / 2021

 

Dark Hole afiş

2021 gizem, gerilim sevenler için harika bir yıl oluyor 😄
Dark Hole konusu, insanların soluduklarında canavara dönüşmesine neden olan siyah duman ortaya çıkar. Bir grup insan bu dumanın sırrını öğrenmeye çalışırken aynı zamanda hayatta kalma mücadelesi verirler.
-12 bölüm- 
Aksiyon, gizem, gerilim, fantastik

Dark Hole

Yoo Tae Han (Lee Joon Hyuk)

Muji şehrinde yaşayan ve eskiden bir dedektif olan bu karizmatik beyimiz bir dava nedeni ile istifa eder. Hayatına bir çekici sürücüsü olarak devam eder. Bir gün insanların garip hareketler sergilediklerine, yüzlerinin değiştiğine resmen canavarlaştıklarına şahit olur. Bir zaman sonra bunun nedeninin bir siyah duman olduğunu anlar. Etrafındakileri kurtarmak için elinden geleni yapan bu beyimiz bir şekilde Lee Hwa Sun adında bir dedektifle tanışır ve birlikte insanları kurtarmaya çalışırlar. 

Dark Hole

Lee Hwa Sun (Kim Ok Vin)

Seul'de görevli olan bir dedektiftir. Bir gün kocasını öldüren katilden bir telefon alır ve bunun üzerine Muji şehrine gider. Şehirde karşılaştığı manzara korkunçtur. İnsanlar canavara dönüşmüştür. Hem etrafındaki insanları korumaya çalışır hem de kocasının katilini yakalamaya çalışır. 

Dark Hole

İnsanları canavara dönüştüren siyah duman işte bu kara delikten gelmektedir.

Dark Hole

Dumanı soluduktan sonra dönüşen bir adam.

 Fotoğrafta da gördüğünüz gibi bu dönüşen insanlar aslında çok büyük bir değişime uğramıyor. Gözleri tamamen siyaha dönüyor ve ciltlerinde tuhaf şeyler çıkıyor. Birde tabii ki aşırı güçleniyorlar.
Bu siyah duman o insanları en hassas noktalarından vuruyor. Mesela o kişinin birine karşı bir kini, nefreti varsa onu öldürmesini söylüyor. O kişi kendini bu sese kaptırırsa tamamen dönüşüp etrafında kim varsa saldırmaya başlıyor. 

Dark Hole

Dark Hole

Evet bu dumanı soluyanlardan biride dedektif hanımımız. O ses ona da kocasının katilini gösterip öldür onu diye sesleniyor. Tabii karşısına çıkan herkesi o katil olarak görüyor. Tam gözleri siyaha dönmüş yavaştan canavarlaşmaya doğru giderken birden ölen kocasını görüyor ve kocası ona silahı indirmesini söylüyor ve dedektif hanımımız ölen kocası sayesinde tamamen dönüşmeden kendine geliyor. 

Bu durum birçok kez tekrarlanıyor ve her seferinde kocası sayesinde dönüşmekten kurtuluyor.

Dark Hole

Dark Hole

Dark Hole

Dark Hole

Kadın canavara dönüşecek korkusuyla kavanozu kafasına indirmeye hazırlanan bir adam 😄 Bu sahneyi izleyince ne kadar efsane bir karakterle karşı karşıya olduğumuzu anladım işte 😄

İlk bölümlerde dedektif beyimizin (eskiden dedektifmiş ama olsun ben ona öyle hitap edeceğim) karakterine bayılmıştım. Böyle şakacı, vurdumduymaz bir adam olması çok hoşuma gitmişti. İlerleyen bölümlerde bu yönlerini pek göremesem de yine de sevdiğim bir karakter oldu 💗 Sevilmeyecek gibide değildi ki gerçi 😍 Lee Joon Hyuk çok çok sevdiğim ve çok başarılı bulduğum bir oyuncu. Joon Hyuk beyimizin çok sevdiğim bir dizisi var. 365: Repeat The Year. Baya beyin yakmalı bir dizi ben çok sevmiştim. Ona da bir bakabilirsiniz. 

İki dedektifimiz bir ara ayrılırlar farklı yerlerde hayatta kalma mücadelesi verirler.

Dark Hole

Ortam felaket. Herkes kendi canını kurtarmanın peşinde. 

Dark Hole

Dedektif hanımımız hayatta kalan insanları koruma altına alıp onları güvenli yere götürür. Canavarlarla dövüşür. Herkesin güvendiği biri olur.

Diğer yandan dedektif beyimizde hem canavarlarla hem de canavarlardan daha tehlikeli olan insanlarla mücadele eder.

Dark Hole

Böyle diziler izledikçe insanların tüm varlıklardan daha kötü olduğunu daha iyi anlıyoruz. 

Bu dizideki en kötü insana geleyim.

Dark Hole

Madame Kim (Song Sang Eun)

Dumanı kontrol eden şaman. Ve bu şamanı kontrol eden başka bir varlık var.

Dark Hole

Dark Hole

Dark Hole

Dark Hole

Böyle değişik değişik ayinler yapan değişik bir kadın. Onun hakkında çok bir şey yazmayayım izlerken sürpriz olsun 😊

Dark Hole yorumum, ben bu diziyi çok sevdim. Aksiyonu, gizemi, kurgusu her şeyi çok güzeldi. Dark Hole oyuncuları çok başarılılardı. Dark Hole dizisini izlemenizi tavsiye ederim 😊

İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler 💗

Bloğumda yayınladığım diğer gerilim Kore filmleri ve dizileri

Diziler









A Killer Paradox ★★★★

6 yorum:

  1. Çok güzel bir tanıtım olmuş. Maceraseverlere hitap ediyor.
    Ancak paylaşımlarınız benim okuma listeme düşmüyor, bir iki kişide de böyle. Neden anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aynı sorunu bende yaşıyorum nedenini maalesef bilmiyorum :(

      Sil
  2. sanırım zombiye benzer bir şeylere dönüşüyorlar bunu da izlerim sevdiğim konulardan :) uf çok dizi film var yetişemiyorum kii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zombilerin bir tık akıllıları diyebiliriz daha bilinçli bunlar :D Özellikle bu aralar bende güncellere yetişmekte zorlanıyorum hepsini izlemek istiyorum :D

      Sil
  3. oooo combiler :) zombie detective de öğrenmiştim, combi diyorlar. bu dizi de uyar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Z leri c diye telaffuz ediyorlar çok tatlı :D

      Sil