23 Aralık 2021

Benim Enlerim / 2021 Kore Dizileri

 

2021 kore dizileri

İyisiyle kötüsüyle bu sene de doyduk dizilere. 

Yılın En Sevilesi, Tekrar Tekrar İzlenilesi Dizisi

Hospital Playlist 2

Hospital Playlist 2

Geçen sene olduğu gibi bu sene de aynı kategoride kalbimin birincisi canım dizim.

Yılın En Kalbimi Yumuş Yumuş Eden Dizisi

Hometown Cha Cha Cha

Hometown Cha Cha Cha

Yılın En Naif Dizisi

Navillera

Navillera

Yılın En Huzurlu Dizisi

Run On

Run On

Yılın En Farklı Ama Bir O Kadarda Güzel Dizisi

Yumi's Cells

Yumi's Cells

Yılın Kahkahalar Attıran Dizisi

Mr. Queen

Mr. Queen

Yılın En Hayal Kırıklığı Yaşatan Dizisi

Nevertheless

Nevertheless

Böylesine birbirine yakışan çifti aynı dizide görmek beni çok heyecanlandırmıştı ancak senaryo berbattı ve benim için hayal kırıklığı oldu. Umarım daha kaliteli bir dizide tekrar görebiliriz bu çifti.

Yılın En Cesur Dizisi

One Ordinary Day

One Ordinary Day

Cinsellik, çıplaklık, şiddet, sigara ve madde kullanımı sanki Netflix yapımı bir dizi gibiydi gerçi bu da dijital bir platformda yayınlanmış ama olsun 😄 

Yılın En Abartılan Dizisi

Squid Game

Squid Game

Bu kategoriye bu diziyi koymama şaşıranlar olabilir ama bence fazlasıyla abartılan bir dizi. Kötü değildi aksine severek izlediğim bir diziydi ama abartıldığı kadar bir olayı yoktu bence😄

Yılın En Gözümde Yaş Bırakmayan Dizisi

Move To Heaven

Move To Heaven

Adından bizleri gözyaşlarına boğacak bir dizi olduğunu anlamıştım. Gerçekten de öyle oldu. Neredeyse her bölümünde ağladığım bir diziydi.

Yılın En İyi Dram Dizisi

Youth Of May

Youth Of May

Başlarda her şey güzeldi ancak son bölümlere doğru bizleri drama, göz yaşlarına boğan bir diziydi. Ah özellikle son bölüm..😭

Yılın En Minnoş Ekipli Dizisi

Racket Boys

Racket Boys

Yılın En Beyin Yakan Dizisi

Mouse

Mouse

Yılın En İyi Hukuk Dizisi

Vincenzo

Vincenzo

Yılın Aksiyon Sahneleriyle Hop Oturtup Hop Kaldıran Dizisi

Taxi Driver

Taxi Driver

Yılın En Değeri Bilinmeyen Dizisi

Undercover

Undercover

Çok az kişinin izlemiş olması beni üzdü açıkçası. Gerçekten çok kaliteli bir dizi bence herkes izlemeliii.

Yılın En Heyecanı Azalmayan, Her Bölüm Kendini Merakla İzleten Dizisi

The Devil Judge

The Devil Judge

Yılın En İyi Netflix Kore Dizisi

D.P

D.P

Asla Jung Hae In aşkım oynuyor diye değil tamamen objektif bir şekilde karar verdim 😄

Yılın En Çok Kendine Sövdüren Karakteri

Oh Man Seok - Youth Of May

Oh Man Seok - Youth Of May

Bu kategori için çok düşündüm. Aslında bu yıl fazlasıyla kötü karakter izledim ama ilk aklıma gelen, en çok nefret ettiğim karakter buydu.

Yılın Şeytana Pabucunu Ters Giydiren Karakteri

Oh Young Soo - Squid Game

Oh Young Soo - Squid Game

Yılın En Ateşli Ahjussisi

Park Hee Soon - My Name

Park Hee Soon - My Name

Ahjussi Korece'de orta yaşlı erkeklere yapılan hitap şeklidir. Bu ahjussi 51 yaşında. İlk öğrendiğimde şok olmuştum. Asla yaşını göstermiyor. My Name dizisinde de oyunculuğuyla, duruşuyla, karizmasıyla gençlere taş çıkarmış. Diziyi izlemediyseniz buraya bıraktığım linkten bu ahjussi için yapılmış editi izleyebilirsiniz ve bence kesin izlemelisiniz 😍

Yılın En Yazık Olan İkinci Erkeği

Lee Sang Yi

Lee Sang Yi - Yoth Of May ve Hometownc Cha Cha Cha

Sang Yi beyciğim bu yıl iki dizisinde de ikinci erkekti ve böylece bu kategoride olmayı sonuna kadar hak eden kişi oldu.

Yılın En Talihsiz Çifti

Youth Of May

Youth Of May
Myung Hee (Go Min Si) - Hee Tae (Lee Do Hyun)

Sadece fotoğraflarına bakmak bile beni duygulandırıyor 😥

Yılın En Harcanan Çifti

My Name

My Name
Hye Jin (Han So Hee) - Pil Do (Ahn Bo Hyun)

Çok güzel bir çift olabilirlerdi, tam da olacaklardı ama olamadılar, oldurtmadılar.. 

Yılın En Çatlak Çifti

Mad For Each Other

Mad For Each Other
Min Kyung (Oh Yeon Seo) - Whi Oh (Jung Woo)

Birbirinden deli canım çiftiiiimm 💛

Yılın En Gamzeli, Birbirine En Çok Yakışan Çifti

Hometown Cha Cha Cha

Hometown Cha Cha Cha
Hye Jin (Shin Min A) - Du Sik (Kim Seon Ho)

Yılın En Huzurlu Çifti 

You Are My Spring

You Are My Spring
Young Do (Kim Dong Wook) - Da Jeong (Seo Hyun Jin)

Yılın En Şapşik İkilisi

D.P

D.P
Ho Yeol (Koo Gyo Hwan) - Jun Ho (Jung Hae In)

Yılın Bromance'ı

Hometown Cha Cha Cha

Hometown Cha Cha Cha
Du Sik (Kim Seon Ho) - Seong Hyeon (Lee Sang Yi)

Yılın Yıldızı Parlayan Oyuncusu

Jung Ho Yeon

Jung Ho Yeon (Squid Game)

Yılın En İyi Çaylak Kadın Oyuncusu

Han So Hee

Han So Hee (My Name)

Yılın En İyi Çaylak Erkek Oyuncusu

Lee Do Hyun

Lee Do Hyun (Youth Of May)

Yılın En İyi Kadın Oyuncusu

Shin Hye Sun

Shin Hye Sun (Mr. Queen)

Yılın En İyi Erkek Oyuncusu Aynı Zamanda Yılın Oyuncusu

Shin Ha Kyun

Shin Ha Kyun (Beyond Evil)

Yılın En Övülesi, En Mükemmel, Bütün Ödülleri Hak Eden, Kısacası Yılın Dizisi

Beyond Evil

Beyond Evil

Bu dizi yılın ilk yarısında yayınlandı ve ben bunun üzerine bir sürü dizi izledim ama hep ilk sıramda Beyond Evil vardı. Aslında karşısında güçlü adaylarda vardı ama benim için en en en iyisi bu diziydi. Konusu, senaryosu, oyunculukları her şey mükemmeldi 💛

Bu kategori için diğer adaylarım şunlardı: Taxi Driver, Youth Of May, The Devil Judge

Sizin enleriniz nelerdir ? Hangi dizileri sevdiniz, hangileri yüzünden hayal kırıklığı yaşadınız ?

4 yorum:

  1. heey yılın en çaylak dediğin kızı çok severim, bikaç dizide izledim, ya ne güzel olmuş bu, en çok da yılın en huzur veren dizisini merak ettim :) ya izlemediysen voice adlı diziyi sakın kaçırma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o kızı seviyorum ama bu sene Nervetheless dizisini hiç sevmedim ama My Name çok iyiydi. Ah yılın en huzurlu dizisini izlemeni isterim Deep sever misin bilmiyorum biraz sakin ağır ilerleyen bir dizi ama çok güzel :) Voice izlemedim ama aklımda çok izlemek istiyoruum :)

      Sil
  2. Güney Koreli kadınların değişik bir aurası/güzelliği var :) Beğendiklerimi sıralıyım hemen :) Han So Hee, Jung Ho Yeon, Bae Suzy, Park Shin Hye, Jun Ji-hyun, Im Yoon Ah, Park Min Young, Go Ara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum :) Hepsi benimde beğendiğim sevdiğim oyuncular :)

      Sil