26 Kasım 2016

Bajrangi Bhaijaan / Hint Filmi / 2015

  bajrangi bhaijaan

Uzun zaman önce izlediğim ancak yazısının şimdiye nasip olduğu 2015 yapımı bir Hint filmi. Sınav haftasından dolayı film izlemeye ara vermiştim bu yüzden daha önce izlediğim ve çok çok beğendiğim sıcacık, etkisinden bir süre kurtulamayacağınız bu filmi tanıtacağım. Hiç uzatmadan direk konuya geçiyorum...

Bajrangi Bhaijaan konusu, doğduğundan beri konuşamayan Pakistanlı küçük bir kız annesi ile birlikte  tedavi olabilmek umuduyla Hindistan'a giderler. Dönüş yolunda tren raylardan ayrılır ve küçük kız Hindistan da tek başına kalır. Annesi ise onu aramaya çalışır ancak Hindistan'dan sınır dışı edilir. Küçük kızın yolu bir adam (Salman Khan) ile kesişir. Ve bu adam onu ailesine kavuşturmak için yollara düşer.

Bajrangi Bhaijaan yorum
                                
                                               Bajrangi Bhaijaan

Filmde Salman'ın yanı sıra bu küçük kızın oyunculuğuna da hayran kalacaksınız ve film boyunca o tatlı yanaklarını sıkasınız gelecek 😊

Ve birde başka bir oyuncu da Salman'a eşlik etti bu filmde...

                                                Bajrangi Bhaijaan

Hindistan'ın en güzel kadınlarından biri.. Kareena Kapoor.. Bayılıyorum bu kadına..

Ben bu filmi herkese öneriyorum. Gerçekten hayran olduğum bir film ve önerdiğim kişilerden de hiç kötü yorumlar almadım.
Filmde hem güldüren hem de bol bol ağlatan sahneler var. Yani her türlü hazırlıklı olun 😊

                                               Bajrangi Bhaijaan salman khan


Son olarak da buraya filmde ki en sevdiğim şarkıyı da bırakıyorum 😊


Not:Gifler Tumblr'dan alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder