21 Kasım 2016

The Legend Of The Blue Sea / Kore Dizi #ilkizlenimim

                           
The Legend Of The Blue Sea

Herkeslere merhabalaaaar 😍
Bugün The Legend Of The Blue Sea hakkında ki ilk izlenimimi yazacağım. Açıkçası çok da mutluyum çünkü Lee Min Ho 3 yıl aradan sonra bir dizide oynadı 😍

Okullar açıldığından beri dizi izlemeye ara vermiştim ama söz konusu LMH olunca dayanamayıp izledim hemen 😊
    Ve birde bir çoğumuzun You Who Came From The Stars dizisinden tanıdığımız Jun Ji Hyun...
    Çok güzel bir kadın ve mükemmel bir oyuncu.. Onu gördüğüm içinde çok mutluyum çünkü oda
    2 yıl aradan sonra geri döndü..
   LMH ile Ji Hyun'nun partner olacağını duyduğumda çok şaşırmıştım. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. İkisini ayrı ayrı çok beğeniyorum ama aralarında 6 yaş fark olduğu için birlikte kötü duracaklarını düşünmüştüm ama yanılmışım. Çünkü çok harika bir çift olmuşlar. Dizinin ilk iki bölümünü izledim ve bir daha ön yargılı olmamaya karar verdim 😃

The Legend Of The Blue Sea konusu, dizimiz, Joseon döneminde bir felaket sonrası bir deniz kızının karaya vurmasıyla başlıyor.
O dönemde, LMH yani dizi de ki adıyla Heo Joon Jae vali olarak çıkıyor karşımıza.

! Eveeet yazımın devamı spoiler içerir !

 The Legend Of The Blue Sea lee min ho
(Ahhh burada onu görünce nasıl da mutlu oldum 😍😍)

Joseon döneminde karşılaşan deniz kızı ve Joon Jae, günümüz zamanın da tekrar karşılaşırlar..
Joon Jae, Joseon döneminde bir valiyi canlandırırken, günümüzde ise başarılı bir dolandırıcıyı canlandırıyor..

   The Legend Of The Blue Sea lee min hoThe Legend Of The Blue Sea lee min ho

Joon Jae, iş için yurt dışına çıkar ve bir otelde konaklar. Ancak otel odasında deniz kızıyla yani Sim Chung ile karşılaşır. Sim Chung konuşamaz ve insanların ne dediğini de anlayamaz. Joon Jae, Sim Chung'u hırsız sanar ve polise teslim eder. Ancak kızın kolunda bir bileklik vardır ve o bileklik çok eski zamanlardan kalma bir bilekliktir ve doğal olarak da çok pahalı bir bilekliktir. O bilekliği ele geçirmek için kızı gidip polislerden geri almak zorundadır. Polise onun karısı olduğunu ve balayında oldukları yalanını söyler ve kızı kurtarır.
Joon Jae, bilekliği kızdan alır ancak bir türlü kızı terk edip gidemez. Onun haline acır ve onun bir günlüğüne daha yanında kalmasına izin verir. Ama Joon Jae'nin peşine onu yakalamak hatta öldürmek için bir sürü adam düşer. Ve onu kaldığı otelde bulurlar. Bunu öğrenen Joon Jae bir an önce Sim Chung ile birlikte otelden kaçarlar ama bir zaman sonra peşlerinde ki adamlarla karşılaşılar. Ve ikisi beraber olup peşlerinde ki kötü adamlarla dövüşürler. Daha doğrusu Sim Chung hepsini alt eder..

 
 
     (En çok güldüğüm sahneydi bu sahne 😆 Jun Ji Hyun'nun mimiklerine hayran kaldıımmm)

Ve bu sahneden sonra da ikisi hiç ayrılmazlar. Yani şimdilik..
Gelecek bölümeler de ne olur bilmiyorum ancak bu dizi de efsaneler listesine girer.
Çünkü yayınlandığı ilk bölümden itibaren reyting rekorları kırdı. Hatta ve hatta You Who Came From The Stars ve Descendants Of The Sun'ı bile geride bırakarak en çok izlenmeye ulaştı.

İlk izlenimimi yazacaktım yani kısa kesecektim ama dayanamadım resmen dizinin iki bölümünü özet geçtim 😀

Şimdilik burada yazımı sonlandırayım. Umarım sizde diziyi çok sever ve çok çok desteklersiniz..





(Gifler Tumblr'dan alıntıdır.)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder