17 Kasım 2016

Aashiqui 2 / Hint Filmi / 2013


Aashiqui 2

Yıllar geçse de unutamayacağım bir film..
Aashiqui 2 konusu, Kariyerinin zirvesinde düştüğü boşluğu alkolle doldurmaya çalışan, yolunu kaybetmiş ve hızla düşüşe geçmiş ancak bu düşüşün pek de farkında olmayan bir süper star Rahul Jaykar (Aditya Roy Kapur), yeteneklimi yetenekli, barlarda şarkı söyleyip ailesini geçindirmeye çalışan Arohi Keshav (Shraddha Kapoor). Rahul, Arohi'nin şarkı söylediği barda onu keşfeder ve onu ünlü yapmak için yanına alır. 

Aashiqui 2
Aashiqui 2

Aashiqui 2 yorum

Ben bu filmi 1-2 yıl önce izlemiştim. Ama kesinlikle unutamadığım filmlerden biridir.
Aslında Aashiqui'yi yazmayı düşünmüyordum ancak 16 Kasım Aditya'nın doğum günü ve ben onun büyük bir hayranıyım bu yüzden onun en sevdiğim filmi hakkında yazmak istedim 😊

Filmde Shraddha'nın oyunculuğuna ve güzelliğine hayran kaldım. Hindistan'ın en sevdiğim kadın oyuncularından biridir.
Aditya zaten dediğim gibi hayran olduğum bir isim..

İkisinin uyumuna bayıldım. Hatta şuan yeni film için birlikte çalışıyorlar. Yeni filmleri de 2017'de vizyona girecek. Şimdiden sabırsızlıkla o filmi bekliyorum.

Film, çok romantik ve uzun süre etkisinden çıkamayacağınız bir film..
Hakkında çok yorum yapıp büyüsünü bozmak istemiyorum..

Aashiqui 2 Aashiqui 2



Aashiqui 2
Aashiqui 2



Aa birde şarkıları ! Harika ötesi şarkıları var filmin.. Mutlaka dinlemelisiniz.



Gifler Tumblr'dan alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder