4 Nisan 2021

She's Dating The Gangster / Filipinler Film / 2014

 


Gençlik, aşk, fedakarlık..
Filipinler'e bu harika filmle harika bir giriş yaptım 💛
Uzun zamandır çoğunlukla izlediğim Kore, Hint filmlerinden sıkılıp yeni ülkelerin filmlerini/dizilerini keşfetmek istiyordum. Ne izlesem diye izlenecekler listeme şöyle bir göz atarken She's Dating The Gangster filmini gördüm. Sadece bir fotoğraf olarak kaydetmişim ve mutlaka izle diye de not düşmüşüm üzerine. Sonra bir baktım ki Filipinler yapımı. İşte dedim tam aradığım film 😂

She's Dating The Gangster filminin konusu, okulun sert ve havalı çocuğu, eski sevgilisini kıskandırmak için Athena isimli bir kızdan onun sevgilisiymiş gibi davranmasını ister. Ve birlikte daha sonra gerçeğe dönüşecek bir yalana başlarlar.


Kenji (Daniel Padilla)

İşte okulun havalı, asi, sert çocuğu Kenji 😍


Athena Dizon (Kathryn Bernardo)

Kenji'nin kurbanı kızımız Athena 😄


İlk karşılaşmaları.

Oğlumuz kaykayıyla havalı havalı kayarken birden kızımıza çarpar ve özür dilemeden yoluna devam eder. Bizim kızımız durur mu fırlatır defterleri kafasına 😂 Çocuğun bu tavrından dolayı da ona gangster der ve artık herkes ona gangster diye seslenir 😍

İlk karşılaşmaları bu kadar şiddetliyken nasıl oldu da yalandan bile olsa sevgili rolü yaptılar diye soracak olursanız hemen anlatayım 😄

Oğlumuzun aşık olduğu bir kız var onun adı da Athena. Athena Abigail. Kız bizim oğlumuzu terk etmiş. Onların döneminde cep telefonu yok tabii çağrı cihazı gibi bir şey var. Oğlumuz oradan sürekli kıza mesaj atıyor buluşalım konuşalım falan diye. Ama attığı mesajlar bizim Athena'ya gidiyor. 

Tabii kızımız mesajları atanın oğlumuz Kenji olduğunu öğreniyor ama ona söyleyemiyorum. Her ne kadar ondan korkmadığını söylese de çekiniyor biraz.
Bir iki gün sonra oğlumuz bir şekilde attığı mesajların kızımıza gittiğini anlıyor ve kıza ceza olarak benimle sevgili olacaksın eski sevgilimi kıskandıracağız diyor.  
Tabii bizim inatçı kızımız onunla sevgili olmayı kabul etmiyor. Gangsterın sevgilisi olmak istemiyorum diyor. Oğlumuz ondan inatçı bırakmıyor peşini ve bir şekilde ikna ediyor kızımızı ve sevgili oluyorlar. 

Eski sevgilisinin olduğu yerlerde sevgili gibi davranıyorlar kızda onları gerçekten sevgili sanıyor.


Mesela Kenji'nin basketbol maçı var eski sevgilisi de orada. Bizim kızımızda oraya gidiyor ve sevgilisine! deli gibi tezahürat yapıyor. 
Bu tezahüratlar oğlumuzu baya motive ediyor ve onun aldığı sayılarla maçı kazanıyorlar. 

Onlar eski sevgilisinin olduğu yerlerde böyle gerçekten sevgiliymiş gibi yapmaya devam ettikçe
 oyunları gerçeğe dönüşüyor ve birbirlerinden gerçekten hoşlanmaya başlıyorlar. Sonunda gerçek bir ilişkiye başlamaya karar veriyorlar.

Gerçekten sevgili olmaya başladıkları gün 😍 

Ben film hakkında fazla detay vermek istemiyorum çünkü izlemeyen kalmış mıdır bilmiyorum ama herkes izlesin istiyorum. 

She's Dating The Gangster yorum

Ben filme ba yıl dım. Bana bütün duyguları yaşatabilen filmlere aşığım ve bu filmde tam olarak öyle bir film. Mükemmeldi 💕
Başrollere de ayrı hayran kaldım. Bazı hareketler mimikler biraz tuhaf geldi bana ilk defa Filipinler filmi izlediğimden olabilir ama hiç rahatsız etmedi beni gayet güzeldi. 
Tuhaf gelen bir şey daha var. Ben beğendiğim oyuncuları hemen araştırırım. Bakarım kaç yaşındalar, başka hangi filmlerde oynamışlar vs. Ama en önce Instagramdan biraz stalklarım.
Buradaki oyuncuları da çok beğendiğim için bir bakayım dedim ve bir de ne göreyim bu hayran olduğum ikili gerçekte sevgililer 😍
Yaklaşık 10 yıldır tanışıyorlar 2016'da da çıkmaya başlamışlar. Maşallah çokta yakışıyorlar 🧿

İkinci olarak oynadıkları diğer yapımlara bakayım dedim ve ikinci şoku yaşadım. Yanlış saymadıysam birlikte oynadıkları 11 yapım var. Birlikte yer aldıkları ilk yapım 2011 yılında bir gençlik dizisi. Bu Filipinler'de yaygın bir şey mi merak ettim doğrusu. Her tutan ikiliyi bu kadar çok dizide filmde oynatıyorlar mi acaba? Bir de reklamlar var oraya hiç girmiyorum 😄 Neyse çevirileri varsa yine de izlerim çok güzeller çünkü 😍 Buffiy magazinden şimdilik bu kadar 😂
Son olarak bu filmi izleyin, izlettirin pişman olmayacaksınız bana güvenin 💗


Gifler Tumblr'dan alıntıdır.

4 yorum:

  1. tımıms izlerim. hangi siteden izliyon seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizilost sitesinden izledim diye hatırlıyorumm :) Şimdiden iyi seyirleer <3

      Sil
  2. çok eğlenceli görünüyor merak ettim farklı ülkelerden diziler izlemeyi seviyorum ben de :) gerçekte de çift olmaları sahiden şaşırtıcıymış ama en şaşırtıcı olanı o kadar çok yapımda beraber rol almış olmaları, sahiden ilginçmiş bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yer yer eğlenceli, yer yer aglatmali çok güzel bir film :) Bende çok seviyorum farklı ülkelerden yapımlar izlemeyi bu şekilde kültürlerini vs öğrenmek hoşuma gidiyor :) Kesinlikle en şaşırtıcı olanı bir çok yapımda rol almaları hala çok popülerler belki yine bir film veya dizi gelir :D

      Sil