14 Nisan 2021

The Way Of The Househusband/ Anime Dizi / 2021

The Way Of The Househusband
Eğlenceli, çerezlik bir anime dizi.

The Way Of The Househusband konusu, "Ölümsüz Ejderha" lakaplı yakuza Tatsu, suçlarla dolu geçmişini arkasında bırakarak ev erkeği olmaya karar verir.
-1.sezonu 5 bölüm-


The Way Of The Househusband

Eski yakuza patronu Tatsu. 
Alışkın olduğumuzun tam tersi bir hayatı var. Eşi çalışan bir kadın, Tatsu ise yemek yapan, evi silip süpüren, marketlerdeki, mağazalardaki tüm indirimleri takip eden bir ev erkeği 😄

Hatta indirimlerden istediğini alamadığında aşırı sinirlenen bir ev erkeği 😂

The Way Of The Househusband

Çok haklı ev erkeği olmak kolay değil 😂

The Way Of The Househusband

Yaptığı yemeklerin fotoğraflarını da çekmeyi ihmal etmez 😂

Dışarıdan bakan herkes onun yakuza olduğunu şıp diye anlıyor. Çünkü duruşuyla, bakışıyla, kıyafetleriyle ben yakuzayım diye bağırıyor 😂 Zaten çoğu kişide onu tanıyor. Ölümsüz Ejderha lakabını boşuna almamış. Geçmişinde bir çok kişiye korku salmış biri. Her ne kadar ben artık yakuza değilim ev erkeğiyim dese de insanlar yine de korkuyor onu görünce.

Tamam özünde iyi insan tamamen değişmiş ama bazenleri içindeki yakuzaya dur diyemiyor 👇

The Way Of The Househusband

Alt tarafı zorlu lekelerle uğraşıyorsun ne bu şiddet bu celal Tatsu bey 😂

Tatsu beyciğim bir gün yolda giderken eskiden kendisi gibi yakuza olan düşmanıyla karşılaşır. O da artık o kötü işleri bırakmış bir arabada krep satıyor.
İki eski rakip, iki güçlü yakuza karşılaşınca ne olur ? Tartışırlar, dövüşürler. Yani normalde böyle olmasını bekleriz ama bizim iki eski yakuzamız yeteneklerini yarıştırmaya karar veriyorlar 😂
Anlaşma şu ikisi de tatlılarını yapacaklar ve Instagram'dan paylaşacaklar. En çok beğeniyi alan ise kazanan olacak.

The Way Of The Househusband

Bu sahne en çok güldüğüm sahnelerden biriydi 😂
Şu fotoğrafları çekmek için girdikleri şekillere bakııın 😂

The Way Of The Househusband yorum

Çok çok eğelendiğim bir animeydi bayıldıım 😍
Konusu ilgimi çekmişti, komedi olduğunu da biliyordum ama izlerken bu kadar keyif alacağımı, güleceğimi tahmin etmiyordum. 

Ama şunu da not olarak ekleyeyim. Mangadan uyarlanan bu anime alışkın olduğumuz animeler gibi değil. Sanki manganın renklendirilmiş halini izliyoruz.
Bazı kişileri rahatsız etmiş bu durum o yüzden önceden söyleyeyim dedim. Ama ben buna hiç takılmayın ve izleyin derim 😊

Yazımı bu sefer kısa tuttum çünkü zaten 5 bölümcük ve her bölüm yaklaşık 15 dakika. Aslında her bölümü, her sahnesi hakkında yazmak istiyorum ama yine tutuyorum kendimi 😂 
Unutmadan hatırlatayım bu anime Netflix'in orijinal anime dizisi ve 2.sezonu da onay almış sabırsızlıkla bekliyor olacağım.

İzleyecek olanlara şimdiden keyifli seyirler. Umarım sizde benim kadar seversiniz 💗


Bloğumda yayınladığım animeler

4 yorum:

  1. oleeey saol, hem anime hem eğlenceli hem de househusband lafı bile komik yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi 😂😂 Gerçekten çok eğlenceli ben çok sevdiiim 😍

      Sil
  2. yaa çok komik görünüyor kesin izlerim bunu :) bu değişime karar vermesine ne sebep olmuş onu da merak ettim doğrusu :D ay tam bir anime gibi çekselermiş keşke öyle daha eğlenceli olurdu ama olsun ben izlerim bu şekliyle de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişimine sebep olan şey neydi bundan bahsedildi mi tam hatırlamıyorum aslında ama bahsedilmediyse bile belki 2. sezonda bahsedilir. Evet bencede anime gibi olsaydı iyi olabilirdi ama bu tarzda beni rahatsız etmedi :) Kesinlikle izlemelisiin:)

      Sil