16 Haziran 2017

Man To Man / Kore Dizi / 2017

Man To Man

Henüz bitirmiş olduğum bu harika diziyi tazeliğiyle sizlerle paylaşacağım..

Man To Man konusu: Kim Sul Woo (Park Hae Jin) gizli bir NIS ajanıdır. Ünlü aktör Yeo Woon Gwang (Park Sung Woong)'ın yanında koruma olarak işe başlar.

Romantik, komedi, aksiyon

-16 bölüm-

Man To Man

Dizi bittikten sonra dizi hakkında ki yorumları okudum ve bir çoğu diziyi hiç beğenmemiş. Baya şaşırdım çünkü ben çok sevdim diziyi. Tanıtımlarına bakınca herkes dizinin bromance üzerinden yürüyeceğini düşünmüştür bende öyle düşündüm çünkü hep bu şekilde tanıtımı yapılmıştı. Başlarda gerçekten öyleydi ancak daha sonra bromance yerine ajan konusu üzerinde duruldu. Bu nedenle sevmeyenler olmuş. Benim için güzeldi Park Hae Jin'in o gizemli, karizmatik hallerini seviyorum :)

Man To Man

Ve yorumları okuduğumda Kim Min Jung hakkında çok kötü yorumlar yapıldığını gördüm çok üzüldüm. Çirkin olduğu itici olduğu yazılmış. Bence kimse bu tür yorumları hak etmez. PHJ ile kimyalarının uyuşmadığı bir gerçek ama kız kesinlikle çirkin değil bence çok farklı bir aurası var.
    
                                         Man To Man
                                     Man To Man 

Ben diziyi her açından beğendim. Kim Sul Woo'nun hem Yeo Woon Gwang hem de savcı Lee Dong Hyun (Jeong Man Sik) ile olan sahnelerinin daha çok olmasını isterdim. Çok komik sahnelerdi. Baya keyif alarak izledim onları :)
                 
                                       Man To Man

Man To Man yorum

Aksiyon, komedi, aşk her şey vardı dizide. Kesinlikle her bir tür güzelce işlenmişti. Eğer sırf romantik yada komedi konulu bir dizi istiyorsanız bu diziyi izlemeyin derim. Birde sırf aksiyon izlemek isteyenlerde izlemesin. Çünkü tek bir türe bağlı kalınmış bir dizi değil. Senaryosuyla oyuncularıyla gayet güzel bir dizi olmuş..

Park Sung Woong acayip bir oyuncu. Kendisini ilk kez izledim. Çok çok beğendim. Yaşına rağmen o sevimli muzur rolleri çok iyi oynamış :) Tabii PHJ'nin de hakkını vermem lazım. Cheese In The Trap dizisindeki rolüne göre bu dizideki rolünde yine az gülmesine rağmen bolca mimik kullandı. O kadar tatlıydı ki izlemelere doyamadım :)

                                      Man To Man
                                      Man To Man
                                      Man To Man

Dizi de bir ara Kim Sul Woo-Cha Do Ha (Kim Min Jung)-Yeo Woon Gwang arasın da aşk üçgeni olacak sandım. Senaryo oraya doğru ilerliyordu ama çok şükür olmadı öyle bir şey yoksa bırakırdım diziyi yarıda :D

Man To Man

Bu üçlü efsaneydi. Sul Woo'nun gizli ve zorlu görevlerinde ona yardımcı oldular. Ne kadar zor ve tehlikeli olsa da altından kalkabildiler.

Dizi bir yerden sonra şirkette ki yolsuzluklara ve NIS (Milli İstihbarat Teşkilatı) içinde ki hain ajana yönelmişti.
Bu bahsettiğim şirketin başında ki kişinin eşi Song Mi Eun (Chae Jung An), Woon Gwang'ın eski sevgilisi. Yıllar önce ayrılmış olmalarına rağmen ve kadın başkasıyla evlenmesine rağmen içten içe birbirlerine aşıklardı. Çok hüzünlü bir aşk hikayeleri vardı. Son ana kadar kadının kocasından boşanıp Woon Gwang ile birlikte olmasını bekledim :D
Ve o NIS içindeki hain ajanın kim olduğunu hiç tahmin edemedim. Burada yine senaristleri tebrik ediyorum sonuna kadar beni şaşırttıkları için :)

Vee dizimize benim çok sevdiğim iki oyuncu konuk olarak katıldı. Biri birçoğumuzun da sevdiği Song Joong Ki diğeri ise Nam Goong Min.
          
                                      Man To Man
                                      Man To Man

Senarist, sevgimi daha çok kazandı bu oyuncularla :D

Her bölümünü heyecanla izlediğim bu harika diziyi herkese tavsiye ediyorum.

Yazımın devamı spoiler içerir bilginize..

Man To Man

İlk olarak Song Mi Eun hakkında gizemli şeyler olduğunu hissetmiştim. Öldü sanılan hayalet ajan Y ne zaman Sul Woo'ya mesaj atarak ortaya çıktı o zaman bende taşlar yerine oturdu.

Mi Eun'nın kocası Mo Sung Jae (Yeon Jeong Hun) hapse girdiğinde boşanacaklarını ve Mi Eun Woon Gwang'a geri dönecek sandım. Yani öyle istedim ama olmadı maalesef :(

Lee Dong Hyun'un o feci kazadan kurtulabileceğini tahmin etmemiştim. Kazadan sonra çok ağladım ama kurtulduğu zaman o kadar sevindim ki anlatamam. O karakteri çok sevmiştim. Ölerek bitmesini istemedim :)

Final bölümünü çok beğendim her şey istediğim gibiydi. Mutlu sonla bitmesi hoştu ancak senaristler daha da hoşluk yapabilirlerdi. Yani Sul Woo ve Cha Do Ha'nın evlenmesini yada en azından onlar yan yanayken bitseydi ne bileyim bir sarılsalardı bir kavuşsalardı da öyle bitseydi dizi :)

Yine de sevdim ben bu diziyi. Herkes izlesin :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder