9 Mart 2021

Triad Princess / Tayvan Dizi / 2019

 

Triad Princess

Evet evet yanlış görmüyorsunuz. Bu sefer bir Tayvan dizisi ile geldim 😊
Bugün, izlediğim birkaç güncel dizim var ancak bana tamamlanmış dizi lazım dedim ve yine dizi arayışlarına girdim. Neredeyse çoğu Kore dizisini izledim. İzlemediklerimin çoğu da zaten bildiğim, tarzım olmayan ya da ilgimi çekmeyen dizilerdi. 

Bende kendi kendime dedim ki neden dedim illa dedim Kore dizisi arıyorsun dedim başka dizilerde izleyebilirsin dedim ve en çok ilgimi çeken bu 6 bölümcük Tayvan dizisini izlemeye karar verdim 😄

Normalde Çince benim kulağıma hiç hoş gelmiyor. Baya rahatsız ediyor beni. Daha önce birçok kez izleme girişiminde bulundum ama çoğunu bir iki bölüm izleyip bıraktım. Finallediğim Çin dizisi sayısı 3 falandır 😂 İşte bunu da 6 bölüm görünce bir izleyeyim dedim.

Triad Princess konusu; Tayvan'ın en güçlü çetesi Cosmos Çetesi'nin liderinin hırçın, ele avuca sığmayan birazda erkek gibi yetiştirilmiş kızı, hayranı olduğu bir ünlüye yakın olmak için, onun şirketinden olan bir başka ünlünün koruması olur.
-6 bölüm-
Romantik, aksiyon

Gelelim oyuncularımıza.

Triad Princess

Xu Yi Hang (Jasper Liu)

İşte başrol kızımızın hayranı olduğu ünlü bu bey.
 Hayran olunmayacak gibi değil ki 😍 Yine mi aşık oldun dediğinizi duyar gibiyim. Cevap veriyorum EVET! 😂
Arkadaşlar bir gülüşü var arkadaşlar anlatamam nasıl güzel 😍 Bir de çok güzel gamzesi vaar 😍

Ben kendisini daha önce Koreli oyuncu Lee Seung Gi ile beraber Netflix'in seyahat belgeseli gibi bir programı vardı adı "Twogether" ilk orada izleyip aşık olmuştum 😍 Bu diziyi seçerken onun oynadığını bilmiyordum görünce baya mutlu oldum 😄

Neyse başrol kızımızla devam edelim.

Triad Princess

Angie Ni (Eugenie Liu)

Ben bu kızın karakterine aşık oldum. En sevdiğim karakterler güçlü kadın karakterler.

İşte bu kızımızda aynen öyle. Güçlü derken gerçekten güçlü. Babasının güçlü adamlarını bile tokat manyağı yapan, yerlerde yuvarlayan bir kız.

Mesela onu aldatan eski sevgililerini köprüden atmak gibi de bir huyu var.

Triad Princess

Triad Princess

Nede olsa çete liderinin kızı 😂

Ah daha ne aksiyon sahneleri var da neyse bu kadarcıkla bırakayım 😄

Şimdi böyle güçlü bir kız dedik sert mizaçlı falan dedik ama siz onun birde odasını görün.

Triad Princess

 Eveeet odasının her yeri  Yi Hang ile dolu.
Kendisi tam bir fangirl 😍

Kızımız bir gün babasıyla tartışır. Daha doğrusu babası onu evlendirmek ister. Evlendirmek istediği çocukta Hong Kong'un en güçlü çetesi Altın Ejder Çetesi'nin liderinin oğlu.

Triad Princess
Çocuğun adını duyunca verdiği tepki 😂

Babalar eskiden beri dostlar. Çocuklarda işte çocukluk arkadaşları.

Eskiden aralarında geçen bir diyaloğu paylaşayım sizinle.

Triad PrincessTriad Princess

İşte evlilik sözleri bu şekilde verilmiş olur 😂

Kızımızda baktı babası ciddi çareyi evden kaçmakta bulur.
Evet evden kaçar ve bir takım olaylardan sonra Yi Hang'ın şirketindeki başka bir ünlünün koruması olur. Aynı zamanda da Yi Hang'la tanışır ve samimi olurlar.
Hem de birlikte oyun oynayacak kadar 😂

Triad Princess

Çok tatlılaaaar 😍 Bu sahne baya minnoş sevimli bir sahneydi.
Ama burada bir şeye dikkat çekmek istiyorum. Yi Hang'ın kıyafetine bakar mısınııızzz 😍

Triad Princess
 
Kendisi tam bir fil hastası. Evinin her yeri fil. Bardağı fil, yastığı fil, kıyafeti fil 😍
Bu kadar tatlı olmak zorunda mı yahu!

Ah neyse dizimi yorumlayıp bitireyim ben en iyisi.

Triad Princess yorum 

Aslında çok fazla detay vermeden kabaca anlatmak istedim çünkü zaten 6 bölüm yani ne yazsam  spoiler olacakmış gibi 😂 

Bence güzeldi ama baya çerezlik bir dizi. 6 bölüme tanışmayı, aşık olmayı, ayrılmayı hatta tekrar barışmayı daha neleri neleri sığdırmışlar. Olaylar çok hızlı ilerliyor. Yani izlerken bunlar ne ara aşık oldu ne ara sevgili oldu diye sorgulatıyor. Ama buna takılmazsanız genel olarak güzel bir dizi. 
Birde finalde birazcık şaşırttı beni. 
Sanki 2. sezon gelecekmiş gibi bitti. Ben biraz araştırdım ama 2. sezon ile ilgili bir bilgi göremedim. Eğer gelmezse çok saçma olur. Gelirse de madem yeni sezon gelecek neden bütün olayları 6 bölüme sığdırdınız diye sormak isterim senaristlere. 

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. İzleyecek olanlara şimdiden keyifli seyirler 💜

Bloğumda yayınladığım romantik komedi dizileri ve filmleri



8 yorum:

  1. Nadiren olsa da ben de diğer uzak doğu ülkelerinin dizilerini izliyorum. Bu da tatlıymış. Güçlü kadın karakterleri severim. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Uzak doğu filmlerini izliyorum izledim de. Fakat hiç uzak doğu dizisi izlemedim. Ve ilk defa bir blogda Tayvan dizisine denk geliyorum (: Genelde Kore dizileri seviliyor nedense. Ama ilk kez bir Tayvan dizisi duyuyorum. Bayan karakterlerin güçlü olduğu diziler nadir olur. Bölüm sayısı azmış. Zaman olduğunda denemeye değer. Bu farklı dizi önerin için teşekkür ederim. Emeğine sağlık. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım çeviriyle alakalı bir durum. Çok uzun zamandır çoğu Kore dizisinin çevirisi yapiliyor. Ancak son yıllarda diğer uzak doğu ülkelerinin de dizi çevirileri arttı. Bu artisla beraber ilgi de yavaş yavaş o dizilere yöneliyor gibi. Yani bende öyle oldu :) Rica ederim. Ben yorumun için teşekkür ederim :) Şimdiden iyi seyirler :)

      Sil
  3. hımm alayım listeye, senin önerileri hep yazıyom işte, nasıl yetişcez bu dizilere yaa :) kore tayvan çin tayland hong kong japon hepsi güzel yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde listem baya kabarık bu aralar boş vaktim bol izleyebildigim kadar izliyorum 😂 En alışkın olduğum Kore dizileri ama diğerlerine de alışmaya çalışıyorum 😄Bu dizide kısacık ama tatlı bir dizi izlersen seversin umarım ☺️

      Sil