6 Kasım 2017

Love In The Moonlight / Kore Dizi / 2016

Love In The Moonlight

Uzun zaman önce izlediğim ancak yazısını henüz yazabildiğim harika bir diziyle geri döndüm...

Love In The Moonlight konusu, Hong Ra-On (Kim You-Jung), erkek kılığına girerek kadın olduğunu gizler ve erkeklere kadınlarla olan ilişkileri hakkında öğütler verir. Bir müşterisi için yazdığı bir aşk mektubunun aracılığıyla Veliaht Prens Hyomyeong (Park Bo-Gum) ile karşılaşır. Hong Ra-On, ne onun Veliaht Prens Hyomyeong olduğundan ne de Veliaht Prens Hyomyeong, Hong Ra-On’ın bir kadın olduğundan habersizdir. Veliaht Prens Hyomyeong, Hong Ra-On’a karşı ilgi duymaya başlar.

Romantik, tarih

-18 bölüm-

Ben diziyi baya komik, eğlenceli bir dizi sanmıştım ancak baya baya yanılmışım. Nedeni ise bu video. Gerçekten dizinin olayı bu diye düşünmüştüm :D

Love In The Moonlight

Love In The Moonlight yorum

Dizi başlarda eğlenceli komik, ortalarında aşırı sıkıcı (bırakmayı bile düşündüm), sonlarına doğru daha akıcıydı..
Kore dizilerinde kızların erkek kılığına girmesine alışkınız. Ama bu sefer ki tarihi bir dizi olunca işler daha çok karışıyor. Kız saraya kadar giriyor hatta harem ağası olarak...
Bu kızı ilk kez izledim ve çok çok beğendim. Acayip sevimli bir kız. 1999 doğumlu olduğunu öğrenince de çok şaşırdım. 
Park Bo Gum ise zaten çokça beğendiğim bir aktör. Bu dizisindense Reply 1988 dizisindeki oyunculuğunu daha çok beğendiğimi söylemeliyim. 

Hong Ra On, babasının düşmanlarından gizlenmek için annesinin zorlamasıyla küçüklüğünden itibaren erkek olarak yaşamak zorunda kaldı. Bir takım olaylardan sonra sarayda harem ağası olarak yaşamaya başladı.
Hong Ra On, saraya girmeden önce Veliaht Prens Hyomyeong ile karşılaşmış ve aralarında tatsız bir olay yaşanmıştır.

Love In The Moonlight

Bu da sarayda ki ilk karşılaşmaları. En çok güldüğüm sahnelerden biriydi :)
Yukarıda da söylediğim gibi dizinin ortalarında o kadar çok sıkıldım ki ama inat edip izlemeye devam ettim. İyi ki de etmişim çünkü sonları güzel bir şekilde devam etti.

Love In The Moonlight

Dizinin en sevdiğim kısımları Hyomyeong'un Hong Ra On'un kız olduğunu bilmediği sahnelerdi. Kızı sürekli terslemesi, ona kötü davranması çok komikti :)
Hele Ra On'u kıskanması.. :)

Love In The Moonlight

Diziye başlamamın bir nedeni de Kwak Dong-Yeon.. Onu ilk Modern Farmer dizisinde izlemiştim. O zamandan beri hayranım ona. Bu dizide Veliaht Prens'in koruması Kim Byung Yeon rolünde oynadı.
Bu diziyle birlikte Bo Gum ile ikisini en best bromance olarak ilan ettim :D

Love In The Moonlight

Eğer diziyi izlemeyi düşünüyorsanız kesinlikle izleyin. Benim gibi sıkılırsanız da bırakmayıp devam edin. İzlemeye değer bir dizi. Her tarihi dizide olduğu gibi bol entrikalı . Ben tarihi dizileri sırf bu entrikalardan dolayı izlemek istemem ama Love In The Moonlight gerçekten güzeldi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder