18 Şubat 2020

Crash Landing On You / Kore Dizi / 2020

Crash Landing On You afiş

En iyi reyting final sıralamasında böyle bir senaryo ile Goblin gibi bir efsaneyi bile geçen dizi Crash Landing On You...
Crash Landing On You konusu, dizimiz, Güney Koreli, varlıklı bir ailenin kızı Yoon Se Ri (Son Ye Jin) ile Kuzey Koreli subay olan Lee Jung Hyeok (Hyun Bin)'un aşkını anlatıyor.

Romantik, dram, komedi
- 16 bölüm-

Hikaye, Se Ri'nin yamaç paraşütü yaparken aniden çıkan kasırga nedeniyle bayılması ve gözlerini açtığında kendini Kuzey Kore'de bulmasıyla başlar. Düştüğü yer askeri bölgedir ve burada yakışıklı subayımız Jung Hyeok ile karşılaşır. Jung Hyeok, Se Ri'nin gizlice ülkesine dönmesine yardım etmek ister. Tabi bu öyle kolay değildir. Jung Hyeok bir süre Se Ri'yi koraması ve saklaması gerekir. Tabi bu süreçte bir sürü olaylar yaşanır. 

Crash Landing On You hyun bin

Lee Jung Hyeok (Hyun Bin)

İşte yakışıklı subayımız. Üniforma nasıl da yakışmış 😍 Gerçi Hyun Bin bu ne giyse yakışıyor maşallah :) 
Dizideki karakteri de çok güzeldi. Se Ri'yi ülkesine göndermek için ekibiyle birlikte çok uğraştılar.

Crash Landing On You
Nasıl tatlı nasıl minnoş 😍

Crash Landing On You son ye jin

Yoon Se Ri (Son Ye Jin)

Güzel, zeki, varlıklı bir kadını canlandırıyor. Bu role öyle yakışmış kii 😍 Çok beğendiğim ve Hyun Bin ile en çok yakıştırdığım oyuncu olur kendisi. Partner olduklarını duyduğumda çok sevinmiştim. Zaten diziyi izleme nedenim bu :) 
Ahh diziyi izleme nedenim bu demişken gerçekten sırf ikisi için izledim. Yoksa beni çeken bi konusu yoktu. Ama şimdi kötüde diyemem dizi için. Biraz saçma sahneleri olsa da iyiydi. Ama şöyle de bir gerçek var oyuncular farklı olsaydı izlemezdim. Kendi içimde çelişkiler yaşattı resmen bana 😂

Dizide sevdiğim bir çok sahne vardı hepsini paylaşmayacağım tabi ki ama anlamlı bir tane paylaşayım. 

Crash Landing On You

Crash Landing On You

Birbirlerine kitapların baş harfleriyle seni seviyorum mesajı vermeleri çok tatlıydı benim çok hoşuma gitti bu olay 😍


Crash Landing On You

Nasıl yakıştıklarına bakar mısınız. Çok güzel bir çift oldular. Birlikte çok güzel fotoğrafları, gifleri var ama spoi olmasın diye paylaşmayacağım :)


Şaşırdığım bir konu var ki o da girişte de bahsettiğim gibi bu dizinin bu senaryoyla Goblin'i geçmesi. Bu kadar şaşırmamın nedeni daha güzel diziler izlemiş olmam. 

Not: En İyi Final Reyting Sıralaması
1) Sky Castle (2019) - 23.779 %
2) Crash Landing On You (2020) - 21.7 %
3) Goblin (2017) - 20.5 % 
4) Reply 1988 (2016) - 18.803 %

Crash Landing On You oyuncularının hepsi de harikaydı. 

Crash Landing On You

Bu ekip o kadar eğlenceli ve şapşaldı ki ben çok sevdim onları 😄 Se Ri ile çok iyi anlaştılar. Onlarda Jung Hyeok ile Se Ri'yi güvenli bir şekilde ülkesine göndermek için çok uğraştı.
Sırf bu ekip için bile izlenir bu dizi 😍
Dizide Kuzey Kore hakkında bilmediğim bir kaç şey öğrendim. Mesela askerlik 10 yılmış. Bu beni çok şaşırttı. Halkın yaşayış tarzı hakkında bazı şeyler okumuştum ama bu kadar eski tarzda yaşadıklarını bilmiyordum. Onlara üzüldüm biraz. 
Mesela Se Ri'nin Güney hakkında anlattıkları şeylere inanmıyorlardı çünkü onlar için çok uzak şeylerdi. O sahnelere hem çok güldüm hem çok üzüldüm.

Crash Landing On You

Koo Joon Hee (Kim Jung Hyun)

Se Ri ile geçmişte tanışıklığı olan bir iş adamını canlandırıyor. Bazı olaylardan dolayı Kuzey Kore'ye kaçmıştır. 
Jung Hyun'u en son Eulachacha Waikiki (yorumumu okumak için tık tık) dizisinde izlemiştim. Daha sonra sağlık problemleri yaşadığını duymuştum. Onu tekrar bir dizide görmek beni çok mutlu etti. 

Crash Landing On You

Seo Dan (Seo Ji Hye)

Varlıklı bir aileden gelen Kuzey Koreli bir müzisyendir. Ayrıca Jung Hyeok ile 10 yıldır nişanlıdır. Ancak Jung Hyeok'a olan aşkı karşılıksızdır.

Crash Landing On You yorum 

Yukarıda da yazdığım gibi oyuncular farklı olsaydı izlemezdim. Çünkü öyle muhteşem, mutlaka izlenesi bir konusu yok. Çokça eğlenceli sahnelerde vardı tabi ancak beni sıkan bir kaç şey de vardı. Mesela artık klişelerin klişesi olan eskiden karşılaşmış olmaları. Bir kere de değil birkaç kere yani bu bana saçma geldi. Özellikle bir paraşüt sahnesi var kiii.. Böyle saçma ve komik bir sahne çok az görmüşümdür. Hayır yani bir kişi bile bu nasıl bir sahne çekmeyelim bunu demedi mi. Neeyse...
Dizinin sonu da tahmin ettiğim gibi bitti. Zaten belli bi sondu. Şaşırmadım. Eminim çoğu kişi de tahmin etmiştir. Çerezlik diyebileceğimiz güzel, kafa dağıtan, eğlenceli bir dizi. İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler :) 

Crash Landing On You

Crash Landing On You


Son olarak ikinci çift hakkında yazmak istediğim bi kaç sey var ama spoiler olacağı için önceden uyarayım. 

Eveeettt senarist senin amacın ne derdin nee ?? Seo Dan ve Joon Hee için neden böyle mutsuz bir son yazdın. Gerçekten anlam veremiyorum. Amacın biraz dram yaratmak mıydı ? Bence hiç gerek yoktu. Onlarda mutlu olsaydı ne olurdu. Hele Seo Dan kuzucuğum yazık kıza önce karşılıksız aşk yaşadı sonra tam onu seven ve onun sevdiği bi adam çıktı karşısına onuda öldürdün ya yazıklar olsun. Bu duruma çok sinir oldum. Bu çifte acil yeni dizi çekilsin ben ikisini baya yakıştırdım çünkü. Ah senarist ah. Ne diyeyim ki ben sanaa..

Crash Landing On You

Şu gife bile ağlıyoruum 😭 

Kalbimi çok acıttın senarist..

İçimi biraz döktüğüme göre artık yazımı sonlandırabilirim. Okuduğunuz için teşekkürler 💓

Bloğumda yayınladığım romantik, dram ve komedinin birleştiği diziler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder