3 Şubat 2021

Ludo / Hint Filmi / 2020

 

Ludo 2020 hint filmi

Ortak noktaları kader, şans ve bir suçlu olan insanların hikayesinin anlatıldığı eğlenceli bir film.

Ludo konusu, Hindistan’da geçen ve 4 öyküden oluşan bu kara komedi antolojisi hayatın kaçınılmaz tehlikelerini odağına alıyor.

Filmde ki dört ayrı hikayenin hepsi de çok güzel 😍 

Ludo hint filmi

İlk çiftimiz Shruti Choksi (Sanya Malhotra) ve Akash Chauhan (Aditya Roy Kapoor)
Evlenmek üzere olan Shruti'nin evliliğine kısa bir zamana kala, eski sevgilisi Akash ile bir otel odasında gizli kamerayla çekilmiş özel anları internete yayılır. 
Çiftimizde bu görüntülerin nerede ve kim tarafından çekildiğini öğrenmek için daha önce gittikleri bütün otellere tekrar gidip hem suçluyu yakalamak hem de görüntüyü internetten sildirmek için uğraşırlar. 
Ah canım Aditya'm nasıl da özlemişim onu izlemeyii 😍 Kız da çok tatlıydı. Daha önce Dangal (film yorumu için tıklayınız.) filminde izlemişim ama hiç hatırlayamadım daha önce hangi filmlerde oynamış diye bakınca gördüm 😊 Bence güzel bir çift olmuşlar. Ben sevdiim.

Ludo hint filmi

Diğer çiftimiz Pinky (Fatima Sana Shaikh) ve Alu (Rajkummar Rao).
Ahh Alu sen ne masum, ne şapşal bir aşıksıın 😍
Pinky ve Alu uzun yıllardır birbirlerini tanırlar. Alu eskiden beri Pinky'e çok aşıktır. Pinky bunun farkındadır. Ne isterse Alu sorgusuz sualsiz Pinky'nin her dediğini yapar. Ona hiç hayır diyemez.
Daha sonra Pinky başkasıyla evlenir çocuğu falan olur. Bir gün kocası hapse girer ve onu kurtarmak için Alu'dan yardım ister. Tabi bizim merhametli ve çok aşık Alu'muz yine hayır diyemez ve Pinky'nin kocasını kurtarmak için yok artık dedirten planlar yapar 😄
Rajkummar yine efsane bir karakteri canlandırmış 😄 O mimiklerini, Pinky'nin ondan yardım istediği her an gidip ağlamalarını mutlaka izlemelisiniz 😄 Çok çok tatlıydıı 😍

Ludo hint filmi
Uzun zaman sonra Pinky'yi görünce ağlamasııı ah çok masuum

Ludo hint filmi

Rahul (Rohit Saraf) ve Sheeja (Pearle Maaney).
Bu çift tam tencere kapak 😄 İkisi de birbirinden saftirik ama bir o kadarda cesur.
Bu ikilinin karşılaşma hikayeleri diğerleri gibi değil. İkisi de birbirlerini tanımazlar ama bir olay sonucu aynı ortamda bulunmaları gerekir ve yine bir takım olaylar sonucu kendilerini para dolu bir çantayla baş başa bulurlar 😄 Sonrası komikli, eğlenceli, tehlikeli bir sürü olay 😄
En komik olaylardan biri de parayı bulduktan sonra çalıştıkları yerde birinin patronuna, birinin de meslektaşına posta koymasıydı 😄

Ludo hint filmiLudo hint filmi
E onlarda hak ettiler ama 😄

Ludo hint filmi

Gerçekten çok komiklerdi. Onların sahnelerini çok keyifle ve heyecanla izledim.
Eveet bu arada size yeni gözdemi takdim edeyim. Rohit Saraf 😍
Geçtiğimiz günlerde Mismatched dizisini izlemiştim ve orda kendilerine aşık olmuştum. Sonra bu filmde oynadığını da öğrenince hemen izledim. Çok tatlı çok sempatik bir çocuk 😍 Bu film de çok fazla repliği yoktu keşke olsaydı ama olsun en azından o güzel yüzünü, güzel oyunculuğunu izledim 😄 Bir sonraki projelerini merakla ve sabırsızlıkla bekliyorum 💗

Ludo hint filmi

Ve son olarak Bittu (Abhishek Bachchan) ve Mini (Inayat Verma).

Diğer çiftler beni güldürüp eğlendirirken bu ikili birazcık ağlattı. Bittu eskiden gangstermiş. Ama sonra bir kadına aşık olmuş ve bırakmış bütün kötü işleri. Ve o kadınla evlenmiş hatta birde kızları olmuş. Kızları daha bebekken Bittu bir gün hapse girer ve her şey değişir. Karısı başkasıyla evlenir ve kızlarını yatılı yurda verir. Hatta kızı babasını da o sonradan evlendiği adam olarak bilir.
Tabii Bittu bunu hapisten çıktıktan sonra öğrenir. Kızını görüp onunla konuşmak ister ama eski eşi buna izin vermez. Bir akşam Bittu evindeyken dışarıdan küçük bir kız çocuğunun sesini duyar ve dışarı çıkar. Bakar ki kendi kızının yaşlarında bir kız köpeğini arıyor. Bittu'da onunla beraber köpeği aramaya başlar. Böylece birbirleriyle yakınlaşırlar. 
Küçük kızımız Mini, ailesinin ilgisizliğinden dolayı onları cezalandırmak için evden kaçar ve tekrar Bittu'nun yanına gelir. Bittu kızının yaşlarında olan Mini'yi çok sever ve ona yardım eder. Ve birkaç gün birlikte saklanırlar. Daha sonra Mini eve dönmek ister ama dönerse polislerin onu hapse atacağını söyler. Bittu'da o zaman seni benim kaçırdığımı söyleyelim der ve öyle de yaparlar. Bir gün Mini'nin babasını ararlar..
Ludo hint filmi

Bu bıcırık Mini'nin yönlendirmesiyle Bittu babasıyla konuşur 😄

Ludo hint filmi
Şu laflara da bakın 😂
Bittu'da o ne derse tekrar ediyo 😂
 
Ludo hint filmi

Birde demez mi "İlk kez mi birini kaçırıyorsun?" diye 😂

Ludo 2020 yorum

İkisi çok tatlıydı. Mini yaşına rağmen harika bir oyunculuk sergiledi Maşallah 😍
Bittu Mini'yle vakit geçirdikten sonra kızıyla daha çok görüşmek ister onu daha çok özler ama geçmişi onu durdurur. Bir gün tesadüfen kızıyla karşılaştığı sahnede çok ağlamıştım ay üzüldüm Bittu için 😔
Neyse Bittu'nun hikayesini daha çok uzatmayayım en iyisi siz izleyin. 

Girişte de yazdığım gibi birbirinden alakasız dört ayrı hikaye. Hikayelerin bir sonraki hikayeye geçiş sahneleri çok hoştu. İzlerken ne demek istediğimi anlayacaksınız 😊
Ben filmi genel olarak sevdim. Çok güldüğüm de oldu ağladığım da oldu. 
Bazı sahneler vardı ki yok artık dedirtiyordu ama sonuçta Bollywood çokta şaşırmamak lazım deyip geçtim, bazı sahneler vardı ki nerde o eski masum Bollywood dedirtti 😄
Yine de her şeyiyle benim çok sevdiğim bir film oldu.
 İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler. Umarım sizde seversiniz 😊 


2 yorum:

  1. Ludo benim de listemde olan filmlerden, yorumundan sonra umarım yakın zamanda izlerim diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizde seversiniz ben çok sevmiştim 😍

      Sil