14 Şubat 2021

Once Again / Kore Dizi / 2020

 

Once Again

Sıcacık hissettiren bir aile dizisi 💛
Bu dizide entrika yok, aşk üçgeni yok, Kore dizilerinden alışık olduğumuz klişeler yok. Birbirine sımsıkı bağlı, her koşulda bir arada olan kocaman güzel bir ailenin hikayesi var. 
Şimdi bunları okuyunca sıkıcı bir dizi sanabilirsiniz ama hiç öyle değil. Yer yer güldüren, yer yer ağlatan, kimi zaman da acaba şimdi ne olacak diye heyecanlandıran kısacası ne arasanız var diyebileceğim bir dizi 😊

Once Again konusu, Song ailesinin 4 çocuğu var ve 4'üde boşanmış ve aile evine geri gelmişler. İşte onların boşanma hikayelerini ve daha fazlasını konu alan bir dizi.

Ben öncelikle dizinin başından sonuna kadar hayran kaldığım kardeş ilişkilerini anlatarak başlamak istiyorum.
1 erkek 3 kız. En büyükleri erkek. İlk boşanan. İki kız babası. Adı Song Joon Sun (Oh Dae Hwan) Ondan kısa bir süre sonra boşanan ise bir çocuk annesi Song Ga Hee (Oh Yoon Ah). Diğer boşanan kızımız ise Song Na Hee (Lee Min Jung) aynı zamanda başrol kızımız olur kendileri. Ve son olarak evin en küçük kızı daha evliliğinin ilk günü aldatıldığını öğrenen ve hemen baba evine geri dönen Song Da Hee (Lee Cho Hee).

En küçük kardeşlerinin aldatıldığını öğrenen ablalar ve abi sizce ne yapmışlardır ? Tabii ki kardeşlerinin intikamını almışlardır 😄 
Nasıl mı ? İşte böyle 👇

Once AgainOnce Again
Once Again

Once Again

İşte kardeşlik, işte dayanışma 😂
Bir sonraki olay ise başrol kızımız Song Na Hee, bir tv programı sayesinde tanınmış ve bir takım olaylar sonucunda halktan tepki almıştı. Bir gece kardeşleriyle birlikte takılırlarken ona tepki gösteren iki adam vardı.

Once AgainOnce Again

Tabii bu laflardan sonra abimiz sinirlendi. Ama Ga Hee abisini sakinleştirdi ve masalarına geri döndüler. Kime bulaştıklarından haberleri olmayan bu iki adam onlara sataşmaya devam edince bir dakika önce abisini sakinleştirmeye çalışan Ga Hee kendini tutamadı ve olanlar oldu 😄

Once AgainOnce Again
Once AgainOnce Again

Sinirden gözü dönen Ga Hee, onu tüm gücüyle tutmaya çalışan minik Da Hee, kardeşini sakinleştirmeye çalışmak yerine öylece durup izleyen abimiz Joon Sun ve ablasını engellemek yerine onu gazlayan Na Hee 😄 Efsaneleer 👏 En çok güldüğüm sahnelerden biri bu sahneydi 😂

Gelelim aşk, evlilik ilişkilerine 😍

Once Again Lee Min JungOnce Again Lee Sang Yeob

Song Na Hee (Lee Min Jung) ve Yoon Kyu Jin (Lee Sang Yeob)

Üniversitede aynı okulda okuyup, sevgili olan ve daha sonra evlenen başrol çiftimiz.
İkisi de çocuk doktoru. Örnek bir çift.

Na Hee hırslı, dediğim dedik birazda soğuk biri.
Kyu Jin ise sevecen, sempatik, herkes tarafından sevilen biri.

İki zıt karakter. Evlendikten sonra bir olay yaşarlar ve normalde de tartışan çiftimiz o olay sonrası daha çok tartışırlar, birbirlerinden uzaklaşırlar ve boşanmaya karar verirler. Ancak Na Hee'nin tüm kardeşleri boşandığı için ve bu durum ailesini çok üzdüğü, çevresindekiler tarafından da alay konusu oldukları için ve bir de en küçük kardeşi daha yeni boşandığı için ailesine söyleyemez. Bir süre gizli tutup mutlu bir çift rolü yaparlar ailelerine ve arkadaşlarına karşı. Tabii ikisi de aynı hastanede çalıştıkları için bu onlar için zor olur.

Once Again
Once Again

Birbirlerine sataşıp, zıtlaştıkları sahneler çok komikti 😂

Vee gelelim favori çiftime 😍

Once Again Lee Sang Yi
Once Again Lee Cho Hee

Yoon Jae Seok (Lee Sang Yi) ve Song Da Hee (Lee Cho Hee)

Bildiğiniz gibi Da Hee başrol kızımız Na Hee'nin kız kardeşi, Jae Seok ise başrol erkeğimiz Kyu Jin'in erkek kardeşi. O da doktor. Abisi ve eski yengesiyle aynı hastanede çalışıyor 😄
Jae Seok uzun zaman Türkiye'de yaşamış. Evet doğru okudunuz Türkiye'de 😄 Dizide ülkemin adı geçince astım tabii bayrakları 😂
Daha sonra Kore'ye döner ve tesadüf eseri Da Hee ile karşılaşır ama ikisi de birbirini tanımaz. Sonra olaylar olaylaaaar...  
O olaylar biraz uzun o yüzden o kısmı atlayıp direkt sevgili oldukları kısma geçmek istiyorum 😄
Allahııımm nasıl tatlı, nasıl şapşik bir çift oldular anlatamam. Başrol çiftin sahnelerinden daha güzeldi onların sahneleri 😍 İkisi de cana yakın, sevecen, komik. Harika bir ikili olmuşlar. 

Once Again
Şu hareketlere bakın 😂

Once Again
Bu sahnede henüz sevgili değiller ama Jae Seok beyimiz aşık olmuştu çoktan 😍

Once AgainOnce Again

Once AgainOnce Again

Da Hee bebeğim nasıl bir tepki bu 😄
Onlar için o kadar çok şey yazmak istiyorum ki ama baktım yazım uzadıkça uzuyor o yüzden kısa kesiyorum 😄

Biraz daha şapşikliklerinden bir kaç gif atıp bırakıyorum 😄


Once AgainOnce Again

Düğün için çekim yaptıkları bir sahne. Yaramaz damat Jae Seok 😄

Once AgainOnce Again

Once AgainOnce Again

Da Hee her gelinlik değiştirdiğinde damat beyimizin verdiği tepkiler 😍
İkisini de şimdiden çok özledim. O komik halleri, birbirlerini sevişleri çok güzeldi, çok özeldi. Ve çok doğallardı. 

Song kardeşlerden bahsedip Yoon kardeşlerden bahsetmesem ayıp olur.
Onların birbirlerini sevme şekli daha farklı. Sevgilerini belli edemeyenlerden. Sürekli tartışan ama aslında birbirine değer veren iki kardeş.

Once Again

Once Again
Şu hallerine bayılıyorum 😂

Once Again
Tipleriii 😂

İkisini de çok sevdim. Aslında burada yazamadığım daha fazla karakter, hikaye, olay var. Onlarda izlerken size sürpriz olsun 😄 Once Again oyuncularının her birini ayrı ayrı çok sevdim. Gerçekten hepsini çok çok özleyeceğim.

Once Again yorum

Hiç sıkılmadan izlediğim, izlerken çok keyif aldığım bir dizi. Yazımın başında da dediğim gibi sıcacık hissettiren bir dizi. 

Unutmadan bölüm sayısını söyleyeyim 100 bölümden oluşuyor. Netflix Once Again Kore dizileri kategorisine eklemiş bile canım dizimi. Hatta iki bölümü birleştirerek yayınlamışlar çokta iyi olmuş oradan izleyebilirsiniz.

Ben güncelken sırf çok bölümlü diye izlememiştim. İyi ki de izlememişim yoksa her hafta bölüm beklemek zor olurdu 😄 
Bence herkesin en azından bir kaç bölüm izleyip bir şans vermesi gereken bir dizi. Bittiği için çok üzüldüm. 100 bölüm bile yetmedi bana. O kadar sevdim yani 😍

Once Again
Once Again


Her karakterini ayrı sevdim, uzun süre unutamayacağım onları.
 İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler 💓

Bloğumda yayınladığım romantik komedi Kore dizileri

6 yorum:

  1. Çok tatlı bir diziye benziyor. Konusunu çok beğendim. En kısa sürede izlemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım begenirsin ben çok severek izlemiştim. Gerçekten çok tatlı bir dizi :)

      Sil
  2. oyyyy saol belli çok şeker dizi, aldım listeye izlerim yakındaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa giflerden, anlatma şeklinden insanın izleyesi geliyor ama yüz bölüm olması benim izlememem için yeterli 😅 Giflere bakıp diziye takılmadan önce izninizle çıkıyorum ben 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünülünce üzülüyorum sirf bölüm sayısı cok diye böyle tatli, güzel bir dizi izlenmiyo çünkü 😔 Ben izlerken bitecek diye üzülerek izledim keşke daha fazla bölüm olsa dedim o kadar güzeldi 😍 İsterseniz bazı sitelerde iki bölüm birleştirilerek yayınlanmış o şekilde izleyebilirsiniz ☺️

      Sil