18 Şubat 2021

Mr. Queen / Kore Dizi / 2021

 

Mr. Queen

Tarihi dizi izleyemiyorum diyenleri buraya alalım 😄

Mr. Queen konusu; Jang Bong Hwan (Choi Jin Hyuk), günümüzde Mavi Sarayda şef olarak çalışır. Ancak bir gün bir tartışma sırasında havuza düşer ve birden ruhu Joseon döneminde Kraliçe Kim So Young (Shin Hye Sun)'un bedeninde ortaya çıkar. 
Kral Cheoljong (Kim Jung Hyun), halkın gözünde kukla kral olan, nazik ve yumuşak başlı biri olarak görülen ama aslında güçlü yönlerini gizleyen bir kraldır. 
-20 bölüm-
Tarih, komedi, fantastik

Tarihi dizilere önyargılı olan herkesin mutlaka izlemesi gereken bir dizi ile geldim.
İzlerken kahkahalar attığım tek tarihi dizi olabilir 😂

Mr. Queen

Kral Cheoljong, kukla gibi gözüken ama öyle olmayan, cesur bir kral.

Mr. Queen

Kraliçe Kim So Young, kralın son eşi, asil bir kadın.


Mr. Queen

Şef Bong Hwan, harika yemek becerileri olan, kadın düşkünü birazda çatlak bir şef.

Bu sefer karakterleri tek tek yazmayacağım. Olayları, karakterleri birlikte yazacağım.

Konusunda da bahsettiğim gibi şef Bong Hwan bir olay sonucu havuza düşer. Bedeni komadayken, ruhu Joseon dönemindeki kraliçenin bedenine girer. 
Aynı gün kraliçede göle atlar ve onun ruhu kaybolur.

Şefimiz bir sabah kendine geldiğinde hayatının şokunu yaşar. Joseon dönemine gittiğine mi şaşırsın, kadın bedeninde uyandığına mı şaşırsın, yoksa kraliçe olduğuna mı şaşırsın 😂
Kadın düşkünü bir şef olduğunu tekrar hatırlatayım 😂

Normalde kraliçemiz hanım hanımcık, asil bir kadındır. Ancak bedenine bizim çatlak şef girince bambaşka birine dönüşür. Onu tanıyanlar bu değişime şok olsalarda bir süre sonra alışırlar. 

Kral ve kraliçe yeni evlilerdir. Ve ilk görevleri bir çocuk sahibi olmaktır. İşte buradan sonrası komikli bir sürü olaylar 😂

Mr. QueenMr. Queen

Mr. QueenMr. Queen

Kral bir kibarlık yapsa aldığı tepki hep bu tarz oluyordu 😂

Mr. QueenMr. Queen

Mr. QueenMr. Queen

Aman kraliçem bu nasıl bir cesaret 😂


Mr. QueenMr. Queen

Mr. QueenMr. Queen

Bi sarayın ortasında twerk yapmadığı kalmıştı onu da yaptı 😂

O kadar komik bir karakter ki her bölüm kahkaha attırdı bana 😂 Shin Hye Sun bu karaktere çok uymuş oyunculuğu muazzamdı. 

Mr. QueenMr. Queen

Mr. QueenMr. Queen

Kraliçesini güldürmek için yaptığı hareketlere de bakın 😂
Tam bir şebek. Kim Jung Hyun'da bu role çok yakışmış. Her sahnesi efsaneydi onu izlemek çok güzeldi 😍

Eveet kraliçe krala karşı hep böyle atarlı mıydı diye soracak olursanız hemen cevaplayayım tabii ki hayır. Bir süre sonra o da krala karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştı. 

Yeri gelmişken kısa bir açıklama yapayım. Bu dizi bir uyarlama. Uyarladıkları dizi bir Çin dizisi. Orada kraliçenin bedenine giren adam hep öyle kalıyormuş. Ama Kore versiyonunda daha dizinin ilk bölümünde halk tepki göstermişti. Hem kralı kukla gibi gösterdikleri için hem de iki erkeğin ilişkisini anlatan bir dizi olduğu için tepki çekmişti. Bu nedenle senaristler biraz değişiklik yapmışlar ve asıl Kraliçe So Young'un ruhunu da o bedene dahil etmişler. Yani bir bedende iki ruh. Ama sonuna kadar o duygular şefe aitti bence, So Young'un ruhunu dahil etmek gereksiz bir hareketti.

Mr. Queen

Mr. Queen

İşte bir zaman sonra atarlı kraliçemiz düşünceli bir eşe dönüştü 😍

Mr. Queen yorum

Birlikte oldukları her sahneye hayran kaldım. Birlikte harika bir ikili oldular. Daha uzun olsaydı da izlemeye devam etseydim onları. Bitmesini istemediğim diziler listeme ekledim bu diziyi de.

Sadece ikisi değil diğer tüm karakterlerde harikaydı. 

Mr. Queen

Bu üçlü çok güçlü!

Kraliçenin yardımcıları. Onlarda çok komikti 😂 Çok eğlenceli, baya komikli bir sürü sahneleri var 😂 Onları da çok fazla özleyeceğim..

Mr. QueenMr. Queen

Vee kraliyet aşçımız. E bizimki de şef olunca birden rakip oldular.
Yemekler kraliçemizin damak tadına uymayınca soluğu mutfakta aldı ve günümüz yemelerini yaparak herkesi şok etti. Daha önce görmedikleri, duymadıkları yemekleri bu kadın nasıl yapıyor acaba diye şaşırdılar doğal olarak. Özellikle kraliyet şefi tahtının sallandığını hissedince kraliçe bir daha mutfağa girmesin diye büyük çaba harcadı ama nafile 😂  Onları izlemekte çok güzeldi 😍

Açıkçası ben de tarihi dizileri pek sevmem. O saray entrikaları, birbirlerine sürekli tuzaklar kurmaları, taht kavgaları ayy yazarken bile darlandım 😂 Ama bu dizide komedi ön planda. Entrika yok değil ama izlerken sıkmıyor. 

Mr. Queen oyuncularına ba yıl dıımm. enerjileri, uyumları harikaydı. Jung Hyun beyciğimi komedide izlemeye bayılıyorum. Örneğin Eulachacha Waikiki dizisinde de harikaydı. Shin Hye Sun'un bir iki dizisini daha izlemiştim. Oyunculuğuna zaten hayrandım bu diziyle hayranlığım daha da arttı.

Dizi bittikten sonra bir çok kişi, biz şimdi BL (Boys Love) dizisi mi izledik dedi bir kısmı da yok böyle BL dizisi mi olur dedi ama aslında BL dizisi miydi bence BL sayılabilirdi. Kafalar karışık ama buna takılmaya gerek yok 😂 Ben baştan sona aşırı eğlenerek izledim. Bence tarihi dizi izleyemiyorum diyenler mutlaka izlesin çok güzel bir diziydi 😍

Not: Shin Hye Sun ve Choi Jin Hyuk için romantik komedi dizisi istiyorum. Yetkililer duyun sesimi 😂

 Yazımın devamı spoiler içerir !

Dizinin finali çoğu kişiyi tatmin etmese de benim beklediğim bir sondu. Şef sonsuza kadar kadının bedeninde kalamazdı. Tabii ki geri dönecekti. Ama şefe üzüldüm. Baya baya aşık olmuştu krala. Kralda onun karakterine aşık olmuştu. Ama gerçek kraliçenin kaybolan ruhu saklanmayı seçmiş falan filan. Kraliçe kendi bedenine geri döndüğünde hiçbir şey olmamış gibi davrandı. Şef sayesinde herkes tarafından sevilen biri oldu. Kral, şef sayesinde ona aşık oldu. Bunları geldi hemen benimsedi garipti yani. 
Bu durum kral dahil çevresindeki herkes için üzücü. Çünkü aslında herkes o çatlak karakteri sevdi. Finali güzeldi veya kötüydü ya da mutlu sondu diyemeyeceğim. Sadece olması gereken oldu. Ama bu hikayede yanan şef oldu. 

Mr. QueenMr. Queen

Mr. QueenMr. Queen

Mr. QueenMr. Queen

Bu sahnede gözyaşlarım pıt pıt 😭

Bloğumdaki diğer tarihi Kore dizileri yazılarımı okumak için 👇


6 yorum:

  1. hımmmm ben de izlemiyom tarihi pek, ama moon lovers bayılmıştım, pekii, bi bakayım buna da, koreliler bu joseon dönemini çok seviyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moon Lovers izlemedim bende daha doğrusu izleyemedim. Galiba bol aglatmali bir diziymis :) Bu diziye mutlaka bir bakın her bölüm çok güzel çok komikti :D Evet gerçekten çok seviyolar :D

      Sil
  2. Ah o havuza düşüp başka döneme gitmeler yok mu.. Direk Moon Lovers geldi aklıma :) Bu dizi de listemdeydi. Anlattığınıza göre baya eğlenceli gözüküyor. Fırsat bulabilirsem yakın zamanda izleyeyim. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim :) Ben izlerken çok eglenmistim :D Umarım sende izlerken eglenirsin :)

      Sil
  3. Fragmanları görüp çoook merak etmiştim, bittiyse hemen zleyyeim o zaman. :D Boys Love sevmem, onaylamamda o yüzden ben kadının ruhu varmış gibi takılır öyle bitiririm. :D Twerk sahnesi çok komikti yaaaa. :D Yorum ve gifler için teşekkürler, giflerle bile eğlendim. Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiimm :) Bitti bitti mutlaka izleyin :D
      Evet kadının ruhu varmış gibi takılabilirsiniz bencede :D Ah daha ne komik sahneler vaar :D

      Sil