2 Eylül 2021

You Are My Spring / Kore Dizi / 2021

 

you are my spring
Huzurlu, romantik, sıcacık ve aynı zamanda içine azıcık gizem serpiştirilmiş harika bir dizi 💛

You Are My Spring, daha önce bir cinayetin gerçekleştiği binada oturan yetişkinlerin etrafında dönmektedir. 
-16 bölüm-
Dram, romantik

Diziyi izlemeden önce konusunu okumuştum ve beni pek çekmemişti. Ancak dizinin tanıtım fotoğrafları gelince dedim ki ben bu çifti izlemeliyim. Ve iyi ki de izlemişim 😍

you are my spring seo hyun jin

Kang Da Jeong (Seo Hyun Jin)

Da Jeong kızımız bir otelde çalışıyor. Kızımızın çocukluğu çok zor geçmiştir. Babası her gün içip annesine şiddet uyguluyor. O da kardeşiyle bir odada oturup babasının sakinleşmesini bekliyor. O sırada camdan karşı komşularını izleyen kızımız onların ne kadar mutlu bir aile olduğunu görüp, onlara imreniyor. Çünkü komşularının evinde durum bambaşka. Baba akşam eve elinde mandalinalarla geliyor, çocuk ve annesi onu kapıda karşılıyor ve kucaklaşıyorlar. Kızımız bu manzarayı gördükçe hep o karşı komşunun kızı olma hayali kuruyor.

you are my spring

Kızımız büyüdükçe sevgilileri oluyor ve sevgilileri hep alkolik veya şiddet yanlısı oluyor. Bu durum onu bayağı üzüyor. Özellikle son görüştüğü adamla yaşadığı bir olay onu bir hayli sarsıyor.

you are my spring kim dong wook

Ju Young Do (Kim Dong Wook)

O da çocukluğunda büyük acılar yaşamış bir Psikiyatrist. Kliniği de kızımızın yaşadığı dairenin hemen alt katında. 
Ayni zamanda bu binaya daha kimse taşınmadan önce orada bir cinayet gerçekleşiyor. Katil olarak şüphelenilen kişi ise kızımızın o son görüştüğü kişi yani flörtü.

you are my spring yoon park

Yoon Park 

Dizimizin gizemli kişisi. Onun olayını çözerken birazcık kafamız karışır gibi olsa da sonra hemen toparlandı, olaylar açığa çıktı. Onun hakkında konuşmayacağım çünkü spoiler 🙊

Da Jeong kızımız ve Young Do beyimiz tanışırlar, kaynaşırlar ve sevgili olurlar.
Ama o kadar tatlı ve sevimli bir çift oldular kiii 😍

Sevgili olduklarında Young Do 👇

you are my spring

Karşılaştığı herkese sevgilisi olduğunu söyleyen bir şapşala dönüştü sadece bir günde 😄

you are my spring

Hem şapşal hem romantik 😍

You Are My Spring yorum

Bu tatlış ilişkilerinden de uzun uzun bahsetmek istemiyorum. Çünkü bahsetsem bu yazı uzaaaar gider. Zaten onların güzelliklerini hangi cümlelerle anlatabilirim onu bile bilmiyorum 😍 Ama şunu da belirtmek istiyorum öyle sadece romantik aşk kuşları değiller. Aynı zamanda acı geçmişlerini birlikte tedavi eden, birbirlerinin yaralarını iyileştiren çok güzel bir çift. Dizi de öyle boş bir romantik dizi değil. Senaryosuyla ve insanın kendisini iyi hissettiren replikleriyle harika bir dizi. You Are My Spring oyuncuları da çok iyiydi.

you are my spring

Yan rollerde ayrı bir güzeldi. 
Ben tüm oyuncuları çok sevdim. Başrollere zaten bayılıyorum. Harika bir çift olmuşlar, enerjileri, uyumları harikaydı. İzlemekten keyif aldığım çiftlerden oldular. 

Diziyi tek kelimeyle özetleyecek olursam "Terapi" derim. Çünkü gerçekten terapi gibi bir diziydi. Her bir sahnesi harika, her bir repliği anlamlıydı. Bazıları için dizi sıkıcı ve ağır gelmiş bu yüzden herkese hitap etmez belki. Özellikle gençler sıkıcı bulabilir ama yetişkinlerin seveceğini düşünüyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum 💛
Ayrıca dizi Netflix'e geldi. Ben Koreantürk sitesinden izledim. Ama bugün gördüm ki Onlinedizi.tv'de çevirmeye başlamış. Tavsiyem bu diziyi Onlinedizi.tv sitesinden izlemeniz. Hatta tüm Kore dizileri için o siteyi öneririm. Çünkü Netflix'in Kore dizilerindeki çevirilerini pek beğenmiyorum. 
Son olarak yazımı dizinin çok sevdiğim replikleriyle bitiriyorum..

you are my spring

"Mevsimlerin acılı geçişleri sırasında bana elini uzattın. Sen benim ilkbaharımsın."

"Yolumuza bir başka zorlu mevsim çıksa da şüphesiz her seferinde elimi sana uzatacağım. Ben senin ilkbaharınım." 

Bloğumda yayınladığım hem sakin hem romantik dizi ve filmler

Diziler
Run On - Kore 


Filmler

Man In Love - Tayvan 

3 yorum:

  1. ne güzel konu bu, bi de romantik ve yumuşak ve gizem de var maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok güzel bir dizi Deep izlemelisin bencee :)

      Sil
    2. Blogunuzda reklama tıkladım siz de blogumda reklama tıklarsanız beni çok mutlu edersiniz

      Sil