9 Eylül 2021

Kau Aku Kita / Malezya Dizi / 2015

 

Kau aku kita

Sen, ben, biz..

Ben yine anlaşmalı evlilik konulu bir dizi izledim 😄
Bu benim 2. Malezya dizim. 
Bu diziyi de sevgili Deeptone sayesinde izledim. Kendisi benim Malezya dizi rehberim oluyor 😄 Onun izleyip bloğunda paylaştığı çoğu diziyi listeme aldım sıradaki dizimi de o listeden seçip izleyeceğim. Merak ettiğim, izlemek istediğim baya dizi var. 

Kau Aku Kita konusu, ailesinin evlenmesi için baskı yaptığı ünlü oyuncu İman Firdaus, kendisini tanımayan ve kendisiyle aynı isme sahip bir kız ile anlaşmalı evlilik yapar. 
-13 bölüm-
Romantik, komedi


İman Firdaus (Syarul Ridzwan)

İman Firdaus sahne adı Im Aus. Çok ünlü bir oyuncu. Sürekli başka başka kızlarla sevgili dedikodusu çıkar. Ailesi, özellikle babası bu durumdan çok şikayetçidir. Artık bu dedikodulara son vermek için oğluna evlenmesini söyler. Ama Aus pek umursamaz. Bir gün babasının canına tak eder ve ona iki seçenek sunar.

Kau aku kita

Aus tabi oyunculuğu bırakmak istemediği için evlenmeyi kabul eder. 
Biriyle anlaşmalı evlilik yapmak ister ve bu kişinin de kendisinin ünlü olduğunu bilmesini istemez.
Yakın zamanda da onun ünlü olduğunu bilmeyen bir kızla tanışmıştır. Bu evlilik konusu açılınca ilk aklına gelen kişi bu kız olmuştur.


İman Firdaus (Janna Nick)

Annesi ve babası vefat etmiş. İman ise 5 kardeşinin de sorumluluğunu üstlenmek zorunda kalmış. Onların okul masraflarını, yemek masraflarını karşılamaya çalışması yetmiyormuş gibi birde ailesinin ölmeden önce yaptıkları büyük borcu da kapatmaya çalışıyor kızımız.

Bu borç yaptıkları adamlarda kötü adamlar. Bizim kıza baya çektiriyorlar. Bu kızımızda köşe bucak kaçıyor bu adamlardan.

Kau aku kita

İşte İman'ların ilk karşılaşması 😄

İkisi de tesadüfen bir kenarda yan yana duruyorlar ve iki adam İman Firdaus diye seleniyor.

Kızımız onların o kötü adamlar olduğunu anlayınca koşmaya başlıyor. Oğlumuz ise hayranları seslendi sanıp koşmaya başlıyor  😄

İkisi de bir süre koşmaya devam ediyorlar ve ikisi de birbirlerine sen kimsin niye benim peşimden geliyorsun falan diyorlar. En sonunda adamları atlatınca durup bir konuşuyorlar.
Aus kendisinin ünlü olduğunu o adamlarında hayranları olduğunu düşünüp, koştuğunu açıklıyor. Kızımız hiç televizyon izlemediği için onu tanımadığını söylüyor ve Aus baya şaşırıyor. Ülkede onu tanımayan yok çünkü.

Aus, oynadığı bir karaktere hazırlık yapmak için otobüse binmek ister ama nasıl bineceğini, nasıl ineceğini bilemez ve kızdan yardım ister.

Kau aku kita

Kızımız parayı duyunca hemen kabul eder.
Birlikte bol tartışmalı bir yolculuk yaparlar. Zaten tartışmadıkları sahne yok denecek kadar az 😄

Bu tanışmalarından hemen sonra da babasının "Ya evlenirsin ya da oyunculuğu bırakırsın." baskısı gelince kızımıza evlilik teklif eder. Yani anlaşmalı evlilik teklifi. 
Kızın borcu olduğunu bildiği için ona borcu kapatması ve her ay belli bir miktar para vermesi karşılığında kendisiyle bir yıl evli kalmasını söyler. 

Kau aku kita

Kız kabul eder ve evlenirler.

Kız atarlı giderli,  Aus ise her şeyi dalgaya vuran, yaramaz bir çocuk gibi.
Çok tatlı bir ikili olmuşlardı.

Kau aku kita

Bu çocuğun bu flörtöz laflarııı 😂 
Aus ne zaman böyle sözler söylese kız hemen sinirleniyordu 😄

Evlilikleri boyunca bir takım olaylar, yanlış anlaşılmalar oldu. Ama sonunda ikisi de mutlu oldu.
Sonu zaten baya tahmin edilebilir çerezlik bir diziydi.


Ben çifti sevdim ama diziyi izlerken biraz sıkıldım. Baya atlaya atlaya izledim. Bir sonraki bölümü hatta sahneyi bile tahmin edebiliyordum. Bir heyecanı, farklılığı yoktu belki bu yüzden biraz sıkılmışımdır. 
İlk izlediğim Malezya dizisi mesela ne kadar sinirlerimi bozsa da severek izlemiştim 😂
Adı Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin. (Okumak için tıklayınız.) O dizininde konusu anlaşmalı evlilik 😄

Kau Aku Kita, çok çok tavsiye ettiğim bir dizi değil ama bu tarz konular seviyorsanız bakabilirsiniz.
İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler 💛

Bloğumda yayınladığım Malezya dizileri


Bloğumda yayınladığım romantik komedi dizileri ve filmleri

Diziler

King The Land - Kore Dizi

Yumi's Cells - Kore Dizi


Mad For Each Other - Kore Dizi

You Raise Me Up - Kore Dizi

Revolutionary Love - Kore Dizi

Once Again - Kore Dizi

Splash Splash Love - Kore Mini Dizi

Triad Princess - Tayvan Dizi

Filmler

Khoobsurat - Hint Filmi

2 yorum:

  1. ben bunu da keyifle izlediiim. böle komediler de çok var dramlar daa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar çok fazla güncel Kore dizilerim var onlar bitince tekrar Malezya'ya döneceğim :D

      Sil