14 Eylül 2021

Hard Hit / Kore Film / 2021

 

Hard Hit afiş

Bir aksiyon, gerilim filmi Hard Hit..

Hard Hit konusu, Sung Kyu kızını ve oğlunu okula bırakmak üzere evden çıkar. Arabaya bindikten bir süre sonra bir çağrı alır ve telefondaki kişi arabada bomba olduğunu söyler. 
-1 saat 35 dakika-
Aksiyon, gerilim

Bir banka şubesinde yönetici olarak çalışan Sung Kyu (Jo Woo Jin), kızı ve oğlu ile birlikte sabah evden çıkarlar. Kızı arabada değişik bir koku olduğunu söyler ama Sung Kyu pek önemsemez. Özellikle küçük kardeşi tarafından hiç ciddiye alınmaz 😄

hard hit

Bir süre sonra bir telefon çalar. Ancak çalan telefon Sung Kyu'ya ait değildir.

hard hit

Sung Kyu sesin torpidodan geldiğini anlar ve bir bakar ki daha önce görmediği, kime ait olduğunu bilmediği bir telefon ve bilinmeyen numaradan gelen bir çağrı.
Telefondaki kişi arabada bir bomba olduğunu söyler ve eğer arabadan inen olursa bombanın patlayacağını söyler. Birde yüklü bir miktarda para ister o parayı hemen vermezse de uzaktan kumanda ile bombayı patlatacağını söyler.

hard hit

Sung Kyu tabii ki bunu ciddiye almaz. Ancak bir süre sonra telefondaki adamın gerçekten dediğini yapacağını anlar ve hemen istediği miktarda parayı hazırlamaya çalışır. 
Ancak işler telefondaki adamın beklediği gibi gitmez. Devreye polisler falan girince işler biraz karışır. 
Telefondaki adam polislerden kaçmasını söyleyince Sung Kyu'da polislerden kaçmaya başlar. İşte o zaman işler çok daha fazla karışır.

Hard Hit yorum

Tanıyanlarınız vardır belki posterde Ji Chang Wook beyciğimi de görüyoruz. Kendisi bu telefondaki kişi oluyor. 

hard hit Ji Chang Wook

Ben filmi zaten Chang Wook için izledim ancak kendisini tam 1 saat 15 dakika sonra görebildim. Buraya kadar sadece sesini duydum.
Filmi açtım bekliyorum bekliyorum Chang Wook yok. 1 saat 15 dakika boyunca resmen bir yerden çıkacak diye bekledim ama yook 😄 Sırf onu beklediğim için zaten filme fazla odaklanamadım. Sonra neyse geldi ama film boyunca çok az göründü. Bu durum beni birazcık üzdü. 
Onun sahnelerinin az olduğunu neredeyse herkes biliyormuş ama ben bilmiyordum. 
Filmde Chang Wook var diye beklentimi baya yüksek tutmuştum ama maalesef beklentimin çok altında bir filmdi. 
Belki Chang Wook için izlemeseydim yani film boyunca onu beklemek yerine filme odaklansaydım belki de severdim ama işte çok sevemedim. 
Aksiyon, gerilim filmlerini seviyorsanız bir bakabilirsiniz. Beklentinizi çok yüksek tutmadan izlemenizi tavsiye ederim 😄
İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler 💛

Bloğumda yayınladığım diğer gerilim Kore filmleri ve dizileri

Filmler



Diziler










A Killer Paradox ★★★★

2 yorum: