7 Ağustos 2023

King The Land / Kore Dizi / 2023

 

King The Land afiş

İzleyenlere görsel şölen yaşatan, uyumlarının şakası olmayan, güzel çiftin güzel dizisi King The Land.

King The Land konusu, Goo Won sahte gülümsemelerden nefret eden biridir ve aynı zamanda The King Group'un varisidir. Bir gün The King Group bünyesinde yer alan King Otel'de çalışmaya başlar. Bu otelde çalışanların hepsi tüm müşterilere güler yüzle hizmet etmek zorundadırlar. Goo Won (Lee Jun Ho) bir gün otelin en parlak gülümseyen çalışanı Cheon Sa Rang (YoonA) ile tanışır. Başta Sa Rang ile birbirlerine gıcık olsalar da bu durum bir zaman sonra sevgiye dönüşür.

-16 bölüm-

Romantik-Komedi

King The Land junho

Goo Won (Lee Jun Ho)

Goo Won, küçüklüğünden beri etrafındaki sahte gülümsemelere tahammül edemeyen biridir. Babası ve bir de üvey ablası var. Ancak Goo Won uzun süre yurtdışında yaşar ve daha sonra Kore'ye döner. Burada ablası, babasının güvenini baya kazanmış babası neredeyse tüm işleri ona devretmiş. Ayrıca ablası Goo Won'u hiç sevmez. Anneleri ayrı, babaları aynı olsa da kardeşini dışlar ve mirasa ortak olmasını hiç istemez. Goo Won, ablasının hakimiyet kurduğu King Otel'de çalışmaya başlar. Ve hatta ablası ve babasıyla aynı evde yaşamak yerine o otelde yaşamayı tercih eder.

Ve bir gün tatsız bir şekilde otelin gözde çalışanı, en parlak gülümseyen ve müşterilerin favorisi olan Sa Rang ile tanışır. Bu tatsız olaydan sonra bir daha birbirlerini görmemek üzere kendi yollarına giderler. Ancak aynı otelde olup da karşılaşmamak tabii ki zor olur. Sık sık bir araya gelen ikilimiz zamanla birbirlerine aşık olurlar.

King The Land yoona

Cheon Sa Rang (YoonA)

Annesini ve babasını küçük yaşta kaybetmiş Sa Rang kızımızın, bir tek büyükannesi ve iki çok yakın arkadaşı vardır. Arkadaşlarıyla birlikte yaşayan, kendi ayakları üzerinde duran güçlü bir kızdır.

King The Land

 Küçükken annesiyle King Otel'e gider ve orada otele hayran kalır. Hatta büyüyünce otelde çalışmak ister. Büyür ve çocukluk hayalini gerçekleştirir. Kore'nin en lüks oteli King Otel'de çalışmaya başlar.

Hatta kızımız otelin VVIP katında çalışmaya başlar. Buraya kabul edilmek hiçte kolay değildir. Çünkü VVIP salonu en zengin ve en özel müşterilerin ağırlandığı bir salondur. Sa Rang burada çalışmaya başlayınca Goo Won ile daha çok karşılaşmaya başlar ve aralarındaki nefret giderek aşka dönüşür. 

Aşka dönüşme evresini de sahnelerden anlıyoruz. Mesela en klasiği kız güzel güzel giyinmiş, süslenmiş püslenmiş adama doğru yürüyor. Hoop adam kilitleniyor. Bir süre donup kalma, uzun süre bakışma, biraz da ağır çekim. Şimdi bir kıpırdanma, bir hoşlanma başladı. Okay.

King The Land

Sırada kdramaların olmazsa olmazı kucağa düşme. Bu kdrama kızları neden böyle acabaa?? Yakışıklı erkek görünce hemen bir kucağa düşmeler falan hayırdır yanii.

King The Land

Ve ve vee tabi kii "Heh işte tamam şimdi kdrama oldu." dediğimiz tehlikeden koruma sahnesi. Bir ufacık patlama sesi. Etraftaki kimsenin tepki bile vermediği sese bizimkilerin tepkisi 😂

King The Land

Peş peşe bu sahneleri izlerken dedim ki ah ahh eski kdrama tadında, çok tatlı bir romantik komedi dizisi. Zengin erkek, fakir kız. Zengin kardeşler arasında miras kavgası falan süpeer. 

Ancak bizim eski minnoş masum Kore dizilerimiz anca bir el tutma. Hadi bir üst seviyesi sarılma (Ama öyle aşırı bir sarılma değil yanlış anlamayın ufak bir birbirine değme), efendime söyleyeyiiimm dizinin ya ortalarında yada sonlarında gelen ufacık minicik dudakları sadece birbirine değdirmelik bir öpücük. O kadar bitti.

Ama bu dizide maşallah neredeyse her bölüm öpüşmeler falan ama baya öpüşme 😂 O yüzden eski diziler gibi demeyi burada bırakıyorum 😄

King The Land

Sürekli dip dibeler. Goo Won zaten her gördüğü yerde kızı sıkıştırıyo 😄 Birbirlerine temas etmeden duramıyorlar aşırı tatlıydı onların bu hallerini izlemek.

King The Land

Çiftimizin sevgili olduğunu kimse bilmiyor. Ne kızımızın en yakın arkadaşları ne de oğlumuzun her daim yanında olan sağ kolu. Bu yüzden ilişkilerini herkesten gizli yaşıyorlar. Her ne kadar gizli olamaya çalışsalar da yine de temassız duramıyorlar şapşikler.

King The Land

King The Land yorum

Netflix dizisi King The Land çok tatlı bir dizi olsa da ben 10. bölümde bıraktım izlemeyi. Galiba ben kaos seviyorum, entrika seviyorum 😂 Ama her hafta Twitter'dan takip ettim ne olmuş ne bitmiş her türlü hakimim diziye. Aynı bıraktığım tatlılıkta ilerlemiş dizimiz. Galiba beni sıkan da bu oldu. Hani bölüm sonları heyecanlı bitse, bir sonraki bölümü iple çeksem o zaman tamam. Ama King The Land öyle bir dizi değil. Tatlış, minnoş bir dizi. İzleyen çoğu kişide zaten çiftin uyumuna aşık olduğu için izlemiş. Yorumlardan okuduğum kadarıyla yani. 

King The Land

Gerçekten başrollerin uyumu inanılmaz iyiydi. Hatta o kadar iyi ki hemen sevgili haberleri çıktı ama yalanladılar tabii 😄 Hem tip olarak hem karakter olarak çok güzel yakıştılar. 

Boş vaktiniz varsa. Sakin, kafa yormayan bir dizi izlemek isterseniz King The Land dizisini izleyebilirsiniz. 

King The Land

King The Land oyuncuları

King The Land

YoonA benim çok sevdiğim Kpop grubu Girls' Generation'nın bir üyesi. Sesini, dansını çek severim ancak onu ilk 2012 yapımı Love Rain dizisinde izleyip tanıdım. O zamanlar tabii minicikti, çok bebekti. Gerçi hala bebek gibi. Kim derki 33 yaşında maşallaah 🧿 İzlediğim bir diğer dizisi de 2016 yapımı The K2. Bu izlediğim iki dizisi de çok güzel kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim. 

YoonA, King The Land dizisinde de çok başarılıydı. Çok doğaldı. Onu izlemek çok keyifliydi.

King The Land

Junho, aynı YoonA gibi Kpop idolü. Oda yine severek dinlediğim 2PM grubunun üyesi. Şarkıcılıkta iyi olduğu kadar oyunculukta da bir o kadar iyi. Junho'yu ilk olarak 2017 yapımı Just Between Lovers dizisinde izledim. Oradaki karakterine, oyunculuğuna hayran kaldım. Ayrıca dizide çok güzeldi. Bloğumda da yer verdim. Just Between Lovers dizi yorumumu okumak okumak isterseniz tıklayınız.

İzlediğim bir diğer dizisi de Wok Of Love. Bu dizide çok güzeldi. Tavsiye ederim. 

Junho, King The Land dizisinde de çok başarılıydı. YoonA ile çok iyi anlaşmaları dizideki performanslarına da yansıdı bence. İkisi de çok doğal ve çok rahatlardı. 

Goo Won karakteri de tam anlamıyla kadınların hayallerindeki gibi bir adamdı. Sevgisini hiç saklamayan, aşkını çekinmeden ilan eden, anlayışlı, sevdiği kadının dibinden ayrılmayan, ona en ufak kötü söz söylemeyen ve söyletmeyen muhteşem bir karakterdi. Aşık olduğum kdrama erkeklerinden biri oldu benim için 💛 Özleyeceğim onuu 💛

King The Land

Dizinin yeni bölümü gelecek diye hiç heyecanlanmıyordum ama kamera arkası görüntüleri gelecek diye baya heyecanlanıyordum. Her bölümün kamera arkası görüntüleri çok eğlenceliydi. İkisi gerçekten çok yakışıyor. Bir ilişki haberi alsak da keyfimiz yerine gelse 😍

King The Land

Diğer oyuncularda çok başarılılardı. Hepsi birbirinden sempatik, harika bir ekip. Bayıldım her birine. 

King The Land

Netflix dizisi King The Land yorumum bu kadardı. İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler.

King The Land

Aaa unutmadan YoonA ve Junho'nun yıllar önce bir etkinlikte sergiledikleri dans videosunu sizinle paylaşmadan geçersem ayıp etmiş oluruum 😍🔥


YoonA & Junho - Señorita Dance Performance 2021

Bloğumda yayınladığım romantik komedi dizileri ve filmleri

Yumi's Cells ★★★★★ - Kore Dizi

Hometown Cha Cha Cha ★★★★★ - Kore Dizi

Mad For Each Other ★★★★★ - Kore Dizi

You Raise Me Up ★★★★ - Kore Dizi

Revolutionary Love ★★★ - Kore Dizi

Once Again ★★★★★ - Kore Dizi

Splash Splash Love ★★★★★ - Kore Mini Dizi

Triad Princess ★★★ - Tayvan Dizi

Kau Aku Kita ★★★ - Malezya Dizi

Filmler

Khoobsurat ★★★★ - Hint Filmi

9 yorum:

  1. Eğlenceli bir anlatım olmuş, ilgiyle okudum ama sanırım eski tarz Kore dizilerini daha çok seviyorum. Bir de artık aşkın merkezde olduğu dizileri pek sevemiyorum. :) Başka olaylar, gerilimler vs olmalı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskilerin tadı çok başkaa :) Evet bende o yüzden 10.bölümde bıraktım. Daha heyecanlı, merak uyandıran dizileri seviyorumm

      Sil
  2. hımmm ah yaa moon lovers ve muhteşem kraliçe dizileri gibi olsun heep :)

    YanıtlaSil
  3. son yazıma baksan yaa :) king the land i izledim çok keyifle, mask girl izledim, my name de my name ne heycanlı yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo harikaa :) My name gerçekten de çok heyecanlı bir diziydi. Mask Girl izlemediim sen sevdin mi o diziyi ? Hemeen bakıyorum son yazına da :)

      Sil
    2. son yazıma baksan yaa :) mask girl ise bir king the land bir my name gibi değil tabii :)

      Sil
    3. Hemen bakıyoruum Deepp :)

      Sil