18 Kasım 2021

Yumi's Cells / Kore Dizi / 2021

 

Çok tatlı biraz da farklı bir dizi Yumi's Cells..

Yumi's Cells dizisinin konusu ilk okuduğumda saçma bulmuştum, daha sonra tanıtım fotoğraflarını görünce yine saçma bulmuştum hatta teaser geldiğinde "Allah'ım bize ne izletecekler böyle!" diye saçma bulmaya devam etmiştim. Ama oyuncuları sevdiğim için bir şans verip ilk bölümü izleyeceğim demiştim kendi kendime ve ilk bölüm yayınlandığında hemen izledim ve ve vee Yumi's Cells dizisine daha ilk bölümünden aşık oldum 😍

Yumi's Cells konusu, Yumi adlı bir kızın iş hayatını, aşk hayatını ve arkadaşlık ilişkilerini onun beyin hücrelerinin bakış açısıyla anlatan eğlenceli bir dizi. Ayrıca webtoondan (web çizgi romanı) uyarlama bir dizi.
1.sezon 14 bölüm
Romantik komedi

Yumi's Cells

Kim Yu Mi (Kim Go Eun)

Sıradan bir ofis çalışanı olan kızımız Yumi. 3 yıl önce sevgilisinden ayrılmış daha doğrusu terk edilmiş ve sonrasında kimseyle sevgili olmamıştır. 

Konuyu daha net anlayabilmeniz için bu görselleri bırakıyorum 👇

Yumi's Cells
Yumi ve hücreleri

Mesela Yumi acıktığında açlık hücresi devreye giriyor.

Yumi's Cells

Bir diğer örnek ise 3 yıldır sevgilisi olmayan Yumi'nin, 3 yıldır komada olan aşk hücresi 👇😂

Yumi's Cells

İşte dizi bu şekilde ilerliyor. Başta bu hücreleri izlerken biraz garip geldi ama sonra onlara baya alıştım, çok sevdim hatta çoğu zaman sadece onları izlemek istedim 😍
Neyse geleyim tekrar Yumi kızımıza.
Dediğim gibi kızımızın bir ilişkisi yok ve bunu bilen iş arkadaşlarından biri onu çok sevdiği bir arkadaşıyla tanıştırmak ister ve onlara görücü usulü bir buluşma ayarlar.
Bu çöpçatan arkadaş ise Minho 😍

Yumi's Cells

Diziye konuk oyuncu olarak katılan Minho beyimiz kısacık sahnelerine rağmen gözlerimize bayram ettirdi sağ olsun 😍

Ve buluşma günü gelir. Kızımız süslenir püslenir ve buluşacakları mekana gider. 

Yumi's Cells

Vee buluşmaya asla özenmeden gelen kişi Woong.

Yumi's Cells

Koo Woong (Ahn Bo Hyun)

İlk buluşmaya bile özenmeden giden, dümdüz biri Woong. Her şeyden, herkesten önce kendini düşünen biraz bencil biri.
Buluşmada Yumi'yi görünce baya beğeniyor ve akşama kadar onunla takılmak için bir sürü bahaneler buluyor. Tabii buluşma güzel geçince devamı da geliyor ve bir süre sonra ikilimiz sevgili oluyorlar.

Yumi's Cells

Hem de çok minnoş bir çift oluyorlar 😍

Yumi's Cells
Woong ve hücreleri

Bir gün sevgili çiftimiz arasında bir yakınlaşma olur.

Yumi's Cells

Ve o sırada ikilinin şehvet hücrelerinin hali 👇😂

Yumi's Cells

Ben bu şehvet hücrelerine çok güldüm 😂 Yalnız Woong'un şehvet hücresine dikkat o bir ejderha 🙈😂
Ayrıca favori hücrem ise Yumi'nin şehvet hücresi 😂

Yumi's Cells

Diğer hücreleri bezdirdi resmen 😂

Yumi's Cells

Şu tipe bakar mısınız 😂

Çiftimizin ilişkisi böyle tatlış tatlış devam ederken araya bir sinsirella girmezse olmaz tabii.

İşte o sinsirella 


Seo Sae Yi (Park Ji Hyun)

Woong'un iş arkadaşı aynı zamanda yakın arkadaşı. Hatta bir zamanlar hoşlandığı kız. Bu kız da Woong'un ona karşı olan hislerini bilmesine rağmen çocuğu hep yedekte tutmuş. Ama Woong Yumi ile tanışınca, ona aşık olunca bu sinsirella biraz bozuldu. Baktı ki yedekte tuttuğu adam başka birine aşık oldu hemen Woong'a yanaşmaya çalıştı.

Yumi's Cells

Buradaki tavrından dolayı Woong baya bir gözüme girdi 😂 Helal sana Woong 👏

İkilimiz sinsirelladan kurtulurlar, ilişkilerine devam ederler ama daha sonra ilişkilerinde biraz soğukluk, kopukluk olur ve tam o dönemde ortaya yakışıklı bir bey çıkar.

Yumi's Cells

Yoo Bobby (Jin Young)

Kızımızın hem mahalleden hem de iş yerinden tanıdığı bir bey. Sık sık karşılaştıkları için arkadaş gibi olurlar. Onunda bir ilişkisi var ama bitmek üzere olan bir ilişki. İkisi de tesadüfen de olsa birbirlerinin aşk hayatından haberdar olurlar. 

Yumi's Cells

Araya ufak bir !SPOİLER! bırakıyorum.

Dizinin ortalarında Yumi'nin yıllar sonra evlendiğini öğreniyoruz. Tabii başta Woong ile evlenmiştir diye düşünsek de aslında Woong ile evlenmediğini başka biriyle evlendiğini öğreniyoruz. Zaten bu sezonun sonunda Yumi ve Woong ayrılıyorlar.
Bu sezonda Yumi ve Bobby arasında bir ilişki olmamasına rağmen ikinci sezonda bu ikilinin aşk hayatını izleyecekmişiz. Yani 2.sezonun başrol erkeği Bobby.
Bu zaten webtoona hakim olanlar tarafından bilinen bir şeymiş sadece benim gibi webtoondan habersiz olanlara biraz sürpriz oldu 😂

!SPOİLER SONU!

Yumi's Cells

Yumi's Cells yorum

Ben bu diziye ba yıl dıımm 😍 Özellikle ilk bölümlere aşık oldum. Böyle basit bir hikaye farklı bir anlatım tarzıyla çok güzel olmuş. Hücreleri izlemekte çok keyifliydi. İzlemesi keyifli olmayan tek şey Woong'un bencil tavırlarıydı. Bu ilişki bir yıl sürdü ama en çok çabalayan Yumi oldu. Mesela en gıcık olduğum şey her buluşmalarında Woong'un sürekli telefonuyla ilgilenmesiydi. Yani bu durum neden beni bu kadar gıcık etti bilmiyorum ama baya sinir oldum ona 😂 Ama yine de çok harika bir diziydi. İkinci sezonda onaylandı hatta çekimlere bile başlamışlar önümüzdeki yıl yayınlanacakmış diye duydum. Dört gözle bekliyor olacağım 💗

Yumi's Cells oyuncuları

Kim Go Eun dizideki adıyla Yumi, çok sevdiğim oyunculardan biridir. Bütün dizilerini izledim zaten az dizisi var ama neyse 😂 Chesee In The Trap, Goblin, The King: Eternal Monarch dizilerinde izleyip oyunculuğuna hayran olduğum biri. Bu dizideki karakteri ona çok yakışmıştı. Aşırı sevimliydi 💗 Ah birde bebeğim Hae In'imle bir filmde rol almışlardı adı Tune In For Love izlemenizi tavsiye ederim 😊

Ahn Bo Hyun dizideki adıyla Woong, yine hayran olduğum oyunculardan biri. Itaewon Class dizisindeki sinir bozucu karakteriyle ünlenen, sonrasında Kairos dizisiyle kalbime taht kuran, yakın zamanda bir Netflix yapımı olan My Name dizisinde rol alan yakışıklı bir bey 💗 Bu dizideki karakterini bazen sevdim bazen gıcık oldum. Ama oyunculuğuna bir kez daha hayran oldum. Umarım daha çok dizide başrol olarak görürüz kendilerini. 

Jin Young dizideki adıyla Bobby, hem sesine hem oyunculuğuna hem karakterine hayran olduğum biri. Kendisi idol olmasına rağmen (Got7 grubunun üyesi) oyuncu olarak da kendini kanıtlamış biri. Özellikle The Devil Judge dizisinde olağanüstü bir oyunculuk sergilemişti. Bu dizideki karakteri çok iddialı, çok farklı bir karakter değildi böyle daha sakin, ılımlı, anlayışlı yanındakine huzur veren bir karakterdi bana göre ve Jin Young bu karaktere çok yakışmıştı. Gelecekteki dizilerini sabırsızlıkla bekliyorum 💗

Yumi's Cells

Bu farklı ve güzel diziyi izlemenizi öneririm. İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler 💛

Bloğumda yayınladığım romantik komedi dizileri ve filmleri

Hometown Cha Cha Cha ★★★★★ - Kore 

You Raise Me Up  ★★★- Kore 

King The Land ★★★ - Kore

Mad For Each Other ★★★★★ - Kore

Once Again ★★★★★ - Kore

Revolutionary Love ★★★ - Kore

Splash Splash Love ★★★★★ - Kore

Kau Aku Kita ★★★ - Malezya

Triad Princess ★★★ - Tayvan 

Filmler

Khoobsurat ★★★- Hint Filmi

2 yorum:

  1. oleey bunu da alayım listeyee :) senden hep dizi ve film alıyom zatensi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli bir dizi Deep seversin bence :) Ben de senden hep alıyorum özellikle Malezyaa 😍😂

      Sil