17 Kasım 2021

Hometown Cha Cha Cha / Kore Dizi / 2021

 


İzlediğim en iyi romantik komedi dizilerinden biri Hometown Cha Cha Cha..

Hometown Cha Cha Cha konusu; bir diş hekimi olan Yoon Hye Jin, Gongjin adlı sahil kasabasına yerleşir ve orada hayatının aşkını bulur.
-16 bölüm-
Romantik komedi

Yayınlanmasını dört gözle beklediğim, minnoş gamzeli çiftimin dizisi HomeCha'yı daha yeni finalleyebildim. Hometown Cha Cha Cha başrolleri ilk açıklandığı günden itibaren inanılmaz yükselmiştim bu diziye 😍 İkisi de sevdiğim oyuncular. Acaba kimyaları nasıl olur diye düşünüyordum ve bu kadar uyumlu ve harika olacaklarını tahmin etmemiştim açıkçası. Girişi fazla uzatmadan yazıma geçeyim.


Yoon Hye Jin (Shin Min A)

Seul'de diş hekimliği yapan kızımız Hye Jin patronuyla yaşadığı bir tartışmanın ardından istifa eder. Oradan uzaklaşmak ister ve atlar arabasına çıkar yola. Kendisi daha çok küçükken ailesiyle birlikte tatil için gittikleri Gongjin adlı sahil kasabasına gider. 
Planı Gongjin'de kalmak değildir ama kasabada yaşanan bir arızadan dolayı orada kalmak zorunda kalır. Ve bu arada Hong Du Sik ile tanışır.


Hong Du Sik (Kim Seon Ho)

Kasabanın gözdesi, elinden her iş gelen, herkesin sevdiği biri Du Sik ya da namıdiğer Şef Hong. Kasabada yardıma ihtiyacı olan herkes ama herkees ilk olarak onu arar. Ayrıca kendisinin biraz gizemli bir hikayesi de var ancak bu işin aslını son bölümlere doğru öğreniyoruz.

Kızımız Hye Jin kasabayı pek sever ve bir bakar ki orada diş hekimi yok. Der ki ben burada kendi yerimi açayım. 
Kiralık yerleri araştırırken ona elinden her iş gelen Şef Hong yardımcı olur ve kızımız onun sayesinde kendine çok güzel bir yer bulur. Tabii mekanın tadilatı falan var acaba nasıl halletsem diye düşünürken hoop Şef Hong atlar konuya.

Hometown Cha Cha Cha

Kızımız Şef Hong'u küçümser ama Şef Hong çantasından bir sürü sertifika çıkartır ve kızımız şok 😂

Hometown Cha Cha Cha
Adamın her konuda sertifikası var resmen. Boşuna demedim elinden her iş geliyor diye 😂

Hometown Cha Cha Cha

Ve evet tadilat işini Şef Hong'umuz alır.

Başlarda aralarında çekişme olan, sürekli didişen çiftimiz daha sora yakınlaşmaya başlarlar.

Sık sık birlikte takılan çiftimizin de peşine kasabadaki komşular takılır. 
Mesela bir gün ikilimiz yemeğe gittiler, peşlerine de gizli gizli komşular takıldı ve bizimkileri dikizlemeye başladılar 😂 Tabii bizimkiler bunu fark ettiler.

Hometown Cha Cha Cha
Cam kapıya dikkat 😂
Kızımız bu konuda ne kadar da emin 😂 Bakalım diğerleri bu konuda ne düşünüyor.

Hometown Cha Cha Cha

Kızımızın tam tersini 😂

Bayıldım ben bu komşulara çok komiklerdi 😂

Hye Jin ve Şef Hong'umuz gün geçtikçe birbirlerine daha yakın olmaya başlarlar. Tam onlar erecek muradına derkeeen hop kızımızın üniversiteden arkadaşı Ji Seong Hyeon çıkar ortaya.


Ji Seong Hyeon (Lee Sang Yi)

Ünlü bir varyete şovu yönetmeni Seong Hyeon. Gongjin'de bir şov çekmeye gider ve orada tesadüfen Hye Jin ile karşılaşır. 

Hometown Cha Cha Cha

Bu da Seong Hyeon ile Şef Hong'un ilk karşılaşması 😄 Bu ikisinin harika bir ikili olacağını bu sahnede anlamıştım 😍

Kısaca Seong Hyeon ile Hye Jin'nin ilişkisinden bahsedeyim. Bunlar üniversitedeyken arkadaşlarmış. Seong Hyeon o zamanlar baya popülermiş ama Hye Jin'den baya hoşlanıyormuş. Hye Jin'in o dönemler sevgilisi var o yüzden Seong Hyeon ona açılamıyor ve o dönemden sonra da hiç karşılaşmıyorlar ta ki Gyongjin'e kadar.

Aradan yıllar geçer ama Seong Hyeon kızımızı unutamaz. Yıllar sonra da karşılaşınca onu tekrar kaybetmek istemez ve kızımıza açılmanın bir yolunu arar. Tabii bunu Şef Hong anlar ve Seong Hyeon ile aralarında tatlış bir rekabet başlar.
Evet yanlış okumadınız tatlış bir rekabet dedim 😄 

Hometown Cha Cha Cha

Çünkü aralarında hiç tartışma ya da kavga dövüş çıkamadan çok medeni bir şekilde rekabet ettiler. Hatta bir ara birbirlerine yardım falan ettiler çok garipti ama komikti de aynı zamanda 😄 Hattaa biz bile bir ara dedik ki Hye Jin kızım sen aradan çekil bunların arasında yeni bir aşk başlayacak galiba 😄 İşte öyle tatlı bir ilişkileri vardı 💗 

Neyse bir zaman sonra Seong Hyeon kendi yoluna baktı bizimkiler ilişkilerine devam etti. Yazacak daha çok şey var ama tutuyorum kendimi yoksa bu yazım uzar gider 😄

Hometown Cha Cha Cha dizi yorumum

 Bu gamzeli çiftimin hikayesini izlemek çok keyifliydi.

Hometown Cha Cha Cha

Kasabadaki komşuların her birini izlemek yine çok keyifliydi. Onların ilişkileri, hikayeleri resmen diziye renk katmış. Her biri harika oyunculardı.

Hometown Cha Cha Cha

Romantik komedinin içine birazda gizem serpiştirilmiş ve ortaya bu harika dizi çıkmış. Emeği geçen herkesi kutluyorum. Bu zamana kadar izlediğim en iyi romantik komedi dizilerinden biriydi. İnsanın içini ısıtan, entrikalardan uzak çok güzel bir diziydi HomeCha 💗

Hometown Cha Cha Cha


 Hometown Cha Cha Cha oyuncuları

Shin Min A dizideki adıyla Hye Jin benim çok çok çok sevdiğim oyunculardan biridir. Hem oyunculuğuna hem güzelliğine hayranım. Bu dizideki karakteri inanılmaz tatlı bir karakterdi ba yıl dıımmm 😍 Daha önce My Girlfriend Is Gumiho, Oh My Venüs, Tomorrow With You dizilerinde izlemiştim onu. Eğer izlemediyseniz bu dizilerine de bakabilirsiniz her biri çok güzel. Özellikle Oh My Venüs favorim 😍 Ayrıca Buffiy magazinden bir haber paylaşayım.
2015 yılından beri sevgili olan Shin Min A ve Kim Woo Bin çiftimiz bu yıl evleneceklermiş. Çok yakışıyorlar bir yastıkta kocasınlar inşallah 🧿😍


Geleyim Kim Seon Ho dizideki adıyla Şef Hong'a. Onunda oyunculuğuna ve yakışıklılığına hayranım. Daha önce Start Up, Welcome To Waikiki 2, Catch The Ghost, Two Cops dizilerinde izlemiştim. 
HomeCha ile de kariyerinin zirvesine çıktı derken bir sabah bir skandalı patladı ve sevenleri şok oldu.
Reklamları, tv şovları iptal edildi, programlarda yüzü sansürlendi. Olayın detayı baya uzun buraya yazamaya üşendim. Ancak olayı merak edenleriniz için Web Drama Turkey twitter sayfasının paylaştığı haberi buraya bırakıyorum okumak isteyenler tık tık. Burada sadece ilk yayınlanan haber var. Yani Seon Ho'nun eski kız arkadaşının ortaya attığı ilk iddialar. Bu haberin devamında Seon Ho'da özür diledi. Sonrasında o eski kız arkadaşının da çok normal olmayan biri olduğuyla ilgili bazı haberler paylaşıldı falan derken şimdilik ortalık sakin. Seon Ho'nun akıbeti ne olur bilmiyorum. Yakın zamanda değil belki ama bir gün sektöre geri döner diye düşünüyorum ve öyle olmasını umuyorum.

Geleyim Lee Sang Yi dizideki adıyla Seong Hyeon'a. Daha önce When The Camellia Blooms dizisinde izlediğim, Once Again dizisindeki karakteri sayesinde kendisine hayran olduğum ve sonrasında Youth Of May dizisinde izlediğim bu güzel gülüşlü beyi çok seviyorum. Hem oyunculuğu hem sesi muhteşem. Umarım daha çok dizilerde görürüz. Onun hakkında bir dedikodum yok şimdilik 😄

Son olarak bir not düşeyim dizimiz Netflix'te bölüm bölüm yayınlanmaya başlamış. Tüm bölümler 27 kasımda yayınlanmış olacak bilginize. Bu güzel diziyi izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum ve yazımı burada sonlandırıyorum 💛

Hometown Cha Cha Cha

Bloğumda yayınladığım romantik komedi dizileri ve filmleri

Yumi's Cells ★★★★★ - Kore Dizi

You Raise Me Up ★★★- Kore 

King The Land ★★★ - Kore

Hometown Cha Cha Cha ★★★★★ - Kore

Mad For Each Other ★★★★★ - Kore

Once Again ★★★★★ - Kore

Revolutionary Love ★★★ - Kore

Splash Splash Love ★★★★★ - Kore

Kau Aku Kita ★★★ - Malezya

Triad Princess ★★★ - Tayvan 

Filmler

Khoobsurat ★★★- Hint Filmi

2 yorum:

  1. bunu da izliycem, bir de happiness i :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Happiness'ı da izliyorum heyecanlı ve güzel bakalım son bölüme kadar aynı güzellikte ve heyecanda olmasını umuyorum :)

      Sil