31 Mart 2018

Just Between Lovers / Kore Dizi / 2017

Just Between Lovers afiş


"Hiç kimse kaderini değiştiremez ve kaderinden kaçamaz" Goethe

Just Between Lovers konusu, dizi, başarısızlık korkusundan dolayı geri adım atmak yerine kendilerine yeni fırsatlar oluşturmak için bir umuda tutunan insanların etrafında dönmektedir.

Romantik, dram

-16 bölüm-

Bu dizide zengin fakir aşkı yok. Sevenlerin arasına fitne fesat sokan, sürekli dolaplar çeviren birileri yok. Birbirlerini çok güzel seven iki insanın hikayesi var. Geçmişlerine rağmen birbirlerinden kopamayan iki insanın hikayesi..

Just Between Lovers won jin a

Ha Moon Soo (Won Jin A)  

Küçükken kardeşi ile geçirdikleri bir kazadan sağ kurtulmuş ancak kardeşi o kazada hayatını, Moon Soo ise hafızasının bir kısmını kaybetmiştir. Kazadan sağ kurtulan olduğu için suçluluk duyar ve bunda birazda annesinin payı vardır çünkü Moon Soo'ya sürekli iğneleyici laflar söyler. Kızının ölümünde onun da suçu olduğunu düşünür. 
Bu yüzden annesine baya sinir olmuştum. Asıl en büyük suç ondaydı 😬

Just Between Lovers junho

Lee Kang Doo (Junho) 

Haşin ama yufka yürekli oppamız 😍 Küçükken futbolcu olma hayali kuran Kang Doo, babası ile geçirdikleri bir kazada babasını kaybeder. Aynı kazada ayağından sakatlanan Kang Doo'nun bütün hayalleri, yaşam sevinci yok olur. Annesini de kanserden kaybedince iyice yaşamaktan soğumuş, asla gelecek hayalleri kurmayan sadece anı yaşayan biri olmuştur. Kavgasız geçmeyen bir günü bile yoktur ve onu frenleyebilen bir kişi vardır oda soranlara 'arkadaşım' diye tanıttığı huysuz ninedir. 

Just Between Lovers

Ailesini kaybettikten sonra borçlarla ortada kalan Kang Doo oppa, o zamanlar tefeci olan bu ninemizden borç para alır ve o günden beri sürekli birliktedirler. Kang Doo herkesten çok onu sever, ona saygı duyar. Ninemiz de aynı şekilde Kang Doo'yu sever, korur bol bol akıl verir çünkü baya ihtiyacı var 😃 
Ben aralarında ki diyaloğu çok seviyordum. Sürekli atışmalarını izlemek çok eğlenceliydi. Her seferinde keşke benimde hayatımda bu nine gibi biri olsa diye iç çektim 😃 

Just Between Lovers

Bu replik sadece bir tanesi.. Sürekli sataşıp duruyordu kadıncağıza 😃 

Just Between LoversJust Between Lovers

Ve bu da Kang Doo'nun biricik ana kuzusu kankası Sang Man (Kim Gang Hyun). 
İnanılmaz şapşal bir karakter. Mesela kendisinden küçük olmasına rağmen sırf Kang Doo ondan uzun diye ona abi diye sesleniyordu 😃 Bir de Kang Doo ile yapışık yaşamaya bayılıyor ki çok haklı 😃

Just Between Lovers

Gerçekten pandadan bir farkın olmadan yaşıyorsun bu hayatı Sang Man 😃 

Başroller dışında sevdiğim iki karakterden de bahsettiğime göre artık sevgili çiftimize geçebilirim.

Az önce de dediğim gibi kavgasız bir günü geçmez. Her gün mod bu:

Just Between Lovers

Tamam sinirlidir, asabidir ama aşık olunca çok başka biri olur bizim oppacık 😃

Just Between Lovers

 UYARI ! Az sonra göreceğiniz replikler aşırı hanımcılık içerir.

Just Between Lovers

Yeterince kıskandıysanız devam ediyorum..

Just Between Lovers

İyi miyiz ?? Benim asıl bittiğim replik 👇Lütfen bana katılın tek başıma oppacı takılmak istemiyorum😂

Just Between Lovers

Just Between Lovers

Arkadan sarılmaların en güzeli değil mi yaa 😍 Bu klişe sahneyi güzelleştiren şüphesiz Junho yoksa sahneyle bir alakası yok yağğğnnniii 😂 

Kang Doo böyle romantik takılıyor falan ama odunluğu da bırakamıyor tabii. 

Just Between Lovers

Bu sahneyi kısaca anlatmak istiyorum çünkü en sevdiğim sahnelerden biriydi 😌
Bir önceki akşam Moon Soo çok sarhoş olur ve Kang Doo'yu öper. Ama ayıldığında hiçbir şey hatırlamadığı için Kang Doo üzülür ve üzüntüsünü böyle yarı odun yarı romantik (!) bir şekilde belli eder. Bence çok tatlı  😂 

Just Between Lovers
Bu dizinin en güzel sahnesi olabilir 😍

Just Between Lovers yorum

Dizimiz hep böyle tatlı tatlı ilerlemiyor maalesef.. Dramında yoğun olduğu bir dizidir, dram sevenlere duyurulur. Ben çok dram sevmeyen biri olmama rağmen bu diziyle resmen aşk yaşadım. Aslında en çok Kang Doo ve Moon Soo'nun birbirlerine karşı olan sevgileri etkiledi beni. Eğer klasik bir aşk hikayesi olsaydı örneğin mıç mıç bir ilişkileri ya da gereksiz tartışmalı bir ilişkileri olsaydı izlemezdim. Çünkü öyle bir ton dizi izledim artık izlemek istemiyorum. Bu ikisi yaşadıkları zor şeylere rağmen birlikte kalıp, her şeyi birlikte aşmaya çalıştılar. İkisinin de yersiz ayrılık tripleri olmadı mesela. İkisi de birbirlerinin sevgilerine sonsuz inanıyorlardı. Biri gitmek istese diğeri bırakmadı. Yaşadıkları kolay şeyler değildi buna rağmen birlikte direndiler. Eğer izlerseniz ki bence kesinlikle izleyin o zaman anlayacaksınız ne demek istediğimi... 

16 bölümlük sonunu az çok tahmin edebileceğiniz ama her bölüm sizi şaşırtan olaylarla karşılaşacağınız sürükleyici bir dizi. Just Between Lovers oyuncuları çok iyi ve oynadıkları karakterlerin hakkını vermişler. Dizi bittikten sonra aradan zaman geçse de izlerken hissettiğiniz o duyguları hissetmeye devam ediyorsunuz. Öyle güzel bir dizi 😍 

Son olarak umarım bir gün hepimiz Kang Doo gibi biriyle karşılaşırız çok amiinn 💖

Bloğumda yayınladığım diğer romantik ve dram dizileri ve filmleri

Diziler



Filmler


Man In Love - Tayvan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder