9 Mayıs 2021

My Mister / Kore Dizi / 2018

 

My Mister afiş

En iyi kdramalar listeme hoş geldin My Mister..

Birçoğunuzun zaten izlemiş olduğunu tahmin ettiğim bu diziyi daha dün finalledim ve şuan çok karmaşık duygular içerisindeyim. O kadar çok sevdim ki hangi kelimelerle, cümlelerle anlatmalıyım bu canım dizimi bilemiyorum..

My Mister, farklı jenerasyondaki iki kişinin benzer sıkıntılar yaşayıp, birbirleriyle yakınlık kurmasını, birbirlerini iyileştirmesini konu alır.
-16 bölüm-
Dram

Yazıma geçmeden önce, bu cümleyi en son Mr. Sunshine dizisi için kurmuştum şimdi de My Mister için aynı şeyi yazacağım. Eğer izlemediyseniz bu yazımı okumadan hemen gidip izlemeye başlayın derim. Muhteşem bir dizi 💗 

Bunu yazmamın bir sebebi de şu bende bu dizi hakkında çok bir şey bilmeden izledim. O yüzden birçok şey bana sürpriz oldu. Mesela kadrosunda başroller dışında kim vardı bilmiyordum, olay neydi, nerede geçiyordu, kim kimin nesiydi hiçbirini bilmeden izledim. İyi ki de bir şey bilmeden izlemişim diyorum ve karakterlerimi tanıtmaya başlıyorum.
Ama öncesinde yazımı sonuna kadar okuyacaklar için de bir not düşeyim. Spoiler falan yok. Asıl olayı anlatmadan, çok içine girmeden yazacağım bu yazımı. 

My Mister IU

Lee Ji An (IU)

Daha 20'li yaşlarında olmasına rağmen çok sıkıntı çekmiş, kötü şeyler yaşamış ve artık geleceğe dair umudu olmayan, hayalleri olmayan bir kız.
Konuşma engeli olan büyükannesiyle beraber yaşıyor.

My MisterMy Mister

Sürekli farklı yerlerde çalışan Ji An bir gün yine geçici bir işçi olarak Park Dong Hoon'un çalıştığı şirkette çalışmaya başlar.

My Mister

Park Dong Hoon (Lee Sun Kyun)

40'lı yaşlarında olan ajusshimiz bir inşaat şirketinde mühendis olarak çalışmaktadır.
Sakin, etrafındakilere karşı aşırı yardımsever, çektiği acıları içine atan biridir.

Bu ajusshi resmen melek. Etrafımda böyle biri olmasını çok isterim Harika bir patron, harika bir, kardeş, harika bir arkadaş.

Lee Ji An şirkette kimseyle konuşmayan, kendi halinde takılan bir kızdır. İşi bitince ya direkt eve gider ya da part-time işine gider.
Bizim ajusshiyle de aynı mahallede oturdukları için sabah işe giderken, akşam işten dönerken aynı metroya binerler.

Lee Ji an bir gün durup dururken bir iş dönüşü ajusshiye der ki bana yemek ısmarla sonrada içki ısmarla.
Ve bizim melek ajusshi kızın küçücük yaşına rağmen bu kadar çok çalışmasına, bu kadar içine kapanık olmasına üzüldüğü için bu teklifi kabul eder. Ve tabii bu tekliflerin ardı arkası kesilmez ve ajusshi her seferinde de kabul eder. 

My MisterMy Mister

Kabul etmesinin bir sebebi de aralarında çok yaş farkı olmasına rağmen benzer zorluklar, sıkıntılar çekmeleri. Ve Ji An'ın onu anlayıp bir şekilde destek vermesi, teselli etmesi ajusshiye iyi gelir. Aynı şey Ji An içinde geçerli tabii. Ajusshiyle konuştukça kendini iyi hissetmeye, kendini değerli görmeye başlar.

My Mister
Kalbimi paramparça eden sahne..

Aralarında çok yaş farkı var buna rağmen aşk var mı diye soracak olursanız hemen cevaplayayım.
Aşk yok ama aşktan çok daha güzel bir bağ var aralarında.

Dong Hoon, Ji An ile her konuştuğunda iyi hissettiği için, onu anladığı için ona her konuda sahip çıktı koruyup kolladı. Ji An ise ilk defa biri ona karşı bu kadar iyi olduğu için ajusshiye karşı güzel duygular besledi. 
İkisinin bu hisleri çok değerliydi. Birbirlerini iyileştirmeleri çok güzeldi.

My Mister yorum

Oyunculuklar, senaryo, replikler her şey mükemmeldi.

Ajusshinin daha önce iki dizini izlemişim Pasta ve Coffee Prince. Son olarak da Parasite filminde izlemiştim. Birçok filmde ve dizide oynamış, başarılı bir oyuncu.
IU ise birçok kişinin tanıdığı bal sesli bir şarkıcı ve aynı zamanda yetenekli bir oyuncu. 
İlk olarak Dream High dizisinde izlemiştim o zamanlar daha küçücüktü ona rağmen başarılı bir oyunculuk sergilemişti. En son da Hotel Del Luna'da izleyip hayran kalmıştım oyunculuğuna.
Ve bu My Mister dizisinde resmen ayakta alkışlanacak bir oyunculuk sergiledi. Konuşmadığında bile bir bakışıyla, duruşuyla çok şey anlattı, çok ağlattı.

Çok ağlattı demişken en son ne zaman böyle bir dizi izledim hatırlamıyorum. Ağlanmayacak sahnelerde bile ağladım, onlar güldükçe ben ağladım. Ahh hala etkisinden çıkamadım ve uzun bir sürede çıkamayacak gibiyim. Çok harika bir diziydi 😭

My Mister
Diziyi anlatan en iyi replik.

Açıkçası yayınlandığı dönemde sırf konusu bana sıkıcı geldi diye izlemeyi erteliyordum. Ama belki izlerim diye de listeme eklemiştim. Bir türlü izleyesim gelmiyordu. Yaklaşık bir iki ay önce bizim ülkemizde bu dizinin uyarlanacağı haberini görünce ben bunu hemen izleyeyim dedim. Bakayım yine nasıl bir diziyi mahvedeceklermiş dedim ve öyle izlemeye karar verdim. 

İyi ki iyi ki izlemişim. Her anını, her sahnesini, her repliğini hatırlayacağım çok mükemmel bir diziydi. Emeği geçen kim varsa hepsini kutluyorum 👏

My Mister

3 kardeş. İlişkileri çok güzeldi. Her akşam mutlaka bir araya gelip yiyip içerlerdi.
Dong Hoon'un iki kardeşi de resmen dizinin en eğlenceli karakterleriydiler. Çok eğlenceli, komik sahneleri vardı 😊


My Mister

My Mister

Dong Hoon'un dayak yediğini öğrenen mahalleli koşa koşa ona yardıma giderken çok komiklerdi 😂

Mahalle gerçekten harikaydı. Herkes birbiriyle arkadaş. Hepsi her konuda birbirine yardımcı oluyorlar.
Her gece buluşmaları falan çok güzeldi.


My Mister

My Mister

Bu sahnede de ajusshi Ji An'ı eve bırakacakken diğerleri de onlara katılıp Ji An'ı evine kadar bırakmışlardı. Çünkü Ji An'ın evinin bulunduğu bölge ıssız ve tehlikeli bir bölgedeydi. Hepsi çok tatlılardı. 

My Mister

My Mister

Mahallenin nasıl bir yer olduğunu bu replikten de anlayabilirsiniz.

My Mister oyuncuları

Dizideki birçok oyuncuyu tanıyordum ama bazılarını görünce baya şaşırmıştım çünkü bu dizide oynadıklarını bilmiyordum bana güzel bir sürpriz oldular 😍 Son olarak onlardan bahsedeceğim.

My Mister

Crash Landing On You, Save Me 2 ve The World Of The Married dizisinden tanıdığım Kim Young Min bu dizide sevimsiz bir CEO rolündeydi.

My Mister

Ve yine The World Of The Married dizisinde izlediğim ve oradaki karakterinden nefret ettiğim Park Hae Joon'u bu dizide keşiş olarak izlemek bir garip gelmedi desem yalan olur 😄

My Mister

Go Back Couple, Kill It, Search: WWW dizilerinden tanıdığım ve çok severek izlediğim minnoş Jang Ki Yong bad boy olarak çıktı karşımıza bu dizide.

My Mister

Reyting rekorları kıran, şuanda 3.sezon için çekimlerine başlanan Penthouse dizisinin kraliçesi Lee Ji Ah'ı bu dizide ajusshimizin avukat eşi olarak izledik.

Yazımın içinde de defalarca söylediğim gibi harika bir diziydi.
Hakkında hiç kötü bir yorum görmedim sadece bazıları ağır ilerliyor demişti ama bana öyle gelmedi ben hiç sıkılmadan izledim.
Ve mutlaka size de izlemenizi tavsiye ederim. Şimdiden iyi seyirler 💗

Bloğumda yayınladığım dram diziler ve filmler

Diziler

D.P. - Kore 




Filmler

Man In Love - Tayvan / Dram


Closest Love to Heaven - Japon / Dram

Man In Love - Tayvan / Dram


4 yorum:

  1. hımm listeya almıştım bunu, öne alayım barik, true beauty'den sonra bu olabiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutalaka izlenmeli bu dizi hatta baya baya öne almalısın bence çok anlamlı çok güzel :)

      Sil
  2. Çok beğenmiştim diziyi. Zaten başroller usta oyunculardan. Duygular, düşünceler o kadar güzel yansıtılmıştı ki. Galiba dizinin Türk versiyonu da çıkacakmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok çok çok beğendim izlediğim en kaliteli dizilerden biri :) Evet Türk versiyonunun çıkacağı haberini aldıktan sonra hemen izmelemeye karar verdim yoksa daha uzun süre kalırdı listemde iyi ki izlemisim hatta keşke daha önceden izleseymisim :)

      Sil