20 Aralık 2018

Terius Behind Me / My Secret Terrius / Kore Dizi / 2018

Terius Behind Me

Upuzun bir aradan sonra herkeslere merhabaaa 😊
Bu sefer bu yıl içinde art arda izlediğim sıkıcı dizilerin ardından bana ilaç gibi gelen bir So Ji-Sub dizisiyle geldim.. 



Terius Behind Me so ji sub

Terius Behind Me konusu: Go Ae-Rin (Jung In-Sun), aniden kocasını kaybeder. Gizemli adam Kim Bon (So Ji-Sub), efsanevi bir NIS ajanıdır. Go Ae-Rin ile komşulardır. Go Ae-Rin'nin kocası bir komploya kurban gitmiştir. Kim Bon komşusuna, kocasının ölümünün asıl nedenini ortaya çıkarmasında yardım eder. 

Romantik, komedi, aksiyon, gizem
-32 bölüm-

Uzun zamandır Ji Sub şöyle güzel bir diziyle dönse de ben de izlesem diye bekliyordum. Ve bu diziyi görünce de çok heyecanlanmıştım 😊 Ancak yanında ki kızımızı görünce biraz hayal kırıklığı yaşadım. Çünkü görsel olarak yakıştırmadım. Birde dizinin bol aksiyonlu olacağını düşünüyordum ve Jung In Sun'un aksiyon sahnelerinin altından kalkamayacağını düşünmüştüm. Gelin görün ki dizi komedi ağırlıklı, azıcık aksiyonlu bir dizi çıkıverdi. Bence iyi de oldu 😊

Terius Behind Me

Kim Bon, konuda da yazdığım gibi bir NIS (Ulusal İstihbarat Servisi yani bizde ki MİT gibi) ajanı. Ancak 3 yıl önce bir operasyonda başarısız olmuştur. Ve birtakım nedenlerden dolayı kimliğini gizleyip sessiz bir şekilde yaşamaya başlamıştır. 

Terius Behind Me jung in sun

Go Ae Rin, kendini kocasına ve 2 çocuğuna adamış bir kadındır. Bir gün aniden kocasının öldüğünü öğrenir. Kocasının ölümünü şüpheli bulur ve bu olayı araştırmaya başlar. Aynı zamanda geçinmek içinde çalışmaya karar verir ancak çocuklarına bakacak bir bakıcı bulması gerekmektedir. 

Terius Behind Me

İşte dizinin bıcırıkları, tatlı oldukları kadar afacan mı afacan ikizler Joon So ve Joon Hee yani kısaca Joon-Joon.. 

Ae Rin'nin kocasının sır ölümü, bizim gizemli adam Kim Bon'un da dikkatini çeker ve biraz ucundan ona da dokunduğu için Ae Rin ile yakınlaşmak ister. Böylece hem kocası hakkında daha detaylı bilgiler edinecek hem de Ae Rin'in topladığı bilgilerden haberdar olacaktır. Komşunun bakıcı aradığını duyunca da hemen atlar ve çocukların bakıcısı olmak istediğini söyler. Böylece her şeyden haberdar olabilecektir. 

İşte koosskoocaa So Ji Sub ne hallere düştü.. Dizinin en sevdiğim sahneleriydi onun bu hallerini izlemek.

Terius Behind MeTerius Behind Me

Pekii el kadar çocuklara şınav çektirmesi 😂

Terius Behind Me

Tabii bu minik afacanlar da onun canına okumuştu 😂

Terius Behind MeTerius Behind Me

Ji Sub'un çocuklarla olan sahnelerini izlemek inanılmaz keyifliydi. Artık baba olmasının zamanı geldi de geçiyor bile 😄

Terius Behind Me

Bu sahnelerle ilgili sayfalarca yazabilirim ama şimdilik yeter bu kadar 😂

Terius Behind Me

Vee işte karşınızda KIS !
Nedir bu KIS derseniz şöyle açayım. King Castle İstihbarat Servisi. King Castle ; Go Ae Rin, Kim Bon ve burada gördüğünüz kişilerin oturduğu sitenin adı.
Sırasıyla tanıtayım. Shim Eun Ha (Kim Yeo Jin); KIS'in lideri. Bong Sun Mi (Jung Si A) ve KIS'in tek erkek üyesi Kim Sang Ryeol (Kang Ki Young)

Bu insanlar inanılmaz eğlenceliler. Ve sitelerinde neler olup bitmiş her şeyden haberleri olur. Aynı zamanda Go Ae Rin'e kocasının sır ölümünü araştırmasında yardımcı olurlar. Hatta bu konuda NIS'ten daha başarılılar bile diyebiliriz 😂 

Terius Behind MeTerius Behind Me

Sizi çok iyi anlıyorum ajummalaar bende Ji Sub'u aynen böyle izledim 😂

Terius Behind Me yorum

Dizi hakkında yazılacak çok bir şey yok aslında. Eğlenceli ve biraz aksiyonlu bir diziydi. Olayların sonu tahmin edilebilir şeylerdi. Sadece birkaç olay oldu onlara şaşırmıştım. Dizinin en sevdiğim sahneleri tabii ki Kim Bon'un çocuklarla olan sahneleriydi. KIS'in de hakkını yemeyeyim onlarla da çok eğlendim. Ve sinir olduğum daha doğrusu garibime giden yerlerde vardı. Mesela Ae Rin kocasının ölümünü araştırdı peşini bırakmadı tamam ama çokta ağlamaması beni şaşırttı. Aynı şekilde çocuklar da babalarıyla ilgili pek konuşmadı. Belki bu sadece bana garip gelmiştir bilemiyorum 😄 Dizi genel olarak güzeldi. İzlemenizi tavsiye ederim. Hatta konu ilginizi çekmese bile Ji Sub için izlenir. 

Dizinin yine en sevdiğim sahnelerinden biride burun öpücüğü (O kadar çok dizinin en sevdiğim... diye cümleler kurdum ki diziyi ne kadar sevdiğimi anlayın yani 😄)
Go Ae Rin ve çocuklarının arasında tatlış bir öpme şekli. Tabii Kim Bon beyciğimde alıştı artık her gün Joon-Joon ile bu geleneksel karşılama/vedalaşma öpücüğüne. 

Terius Behind MeTerius Behind Me

Bu sahnede çok güldüm 😄 Neden durdun Bon-shiii diye bağırdım içten içe 😄 

Bu burun öpücüğü ise favorimdi.. Sang Ryeol'un bu minicik ufacık isteğini geri çevirmeyen güzel kalpli Kim Bon.. Ayrıca yazmadan geçmek istemiyorum bu adamı çok seviyorum ve bence çok iyi bir oyuncu. İleride güzel dizilerin başrollerinde görürüz inşallah.. 

Terius Behind MeTerius Behind Me

Son olarak diziden sevdiğim birkaç fotoğraf bırakayım buraya.. 

Terius Behind MeTerius Behind Me

Ama yerim siziii 😍

Terius Behind MeTerius Behind Me

Yazımı buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim 💕
Birde son olarak isteyenler için buraya dizinin fragmanını bırakıyorum..




Bloğumda yayınladığım romantik, komedili diziler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder