6 Mart 2021

Eulachacha Waikiki 2 / Kore Dizi / 2019

 

Eulachacha Waikiki 2


Gerilim yok. Entrika yok. Aşk üçgeni mi ? O da yok. Klişeler ?? Hiiç yok. 
Sadece kahkahalarla izleyeceğiniz çok komikli bir dizi Eulachacha Waikiki..
Bu dizimizin bir de 1.sezonu var. Ama onun devamı değil. 


Eulachacha Waikiki 2 konusu; Waikiki konukevi yine iflasın eşiğindedir. Bu sefer Lee Joon Ki liseden iki arkadaşını konukevine yatırım yapmaları için ikna eder. Ve üçü bu konukevinde yaşamaya başlar. 

Komedi
-16 Bölüm-

Eulachacha Waikiki 2

Lee Joon Ki (Lee Yi Kyung)
1.sezondan olan tek kişi. 
Artık konukevinin sahibi odur. 
Oyuncu olmak en büyük hayalidir ancak yıllardır figüranlık yapmaktadır. Ama başrol olacağına inancı da tamdır.

Eulachacha Waikiki 2

Cha Woo Sik (Kim Sun Ho)
Start Up dizisi ile yıldızı parlayan bebişim Sun Ho'yu ilk bu diziyle tanımıştım iyi ki de tanımışım 😍
Komediye en çok yakışan oyunculardan biri 😄
Bu dizide ki rolü her ne kadar şapşal olsa da yine de konukevinin en aklı başında gibi olan insanı! 😄

Hayali ünlü bir şarkıcı olmaktır ancak sadece çeşitli organizasyonlarda, mekanlarda şarkı söyleyen bir şarkıcıdır. 


Eulachacha Waikiki 2

Kook Ki Bong (Shin Hyun Soo)

Dizinin en en en şapşal karakteri 😂
Eskiden umut vaat eden bir beyzbol oyuncusu olsa da şimdilerde alt ligde oynamaktadır. Ama tabii ki o da bir gün birinci ligde oynayacağına çok emindir.

Eulachacha Waikiki 2

Kim Jung Eun (Ahn So Hee)
Joon Ki'nin üniversiteden arkadaşıdır. O da konukevi sakinlerinden biridir. İşte bu kız gerçekten konukevinin en aklı başında olan kişisi 😂 
Onun da hayali oyuncu olmaktır.

Eulachacha Waikiki 2

Cha Yoo Ri (Kim Ye Won)
Woo Sik'in ablası. Herkesin korktuğu bir kadın 😂 Ancak bir gün o da konukevinde yaşamak için gelir. Kimse onunla yaşamak istemese de bir takım olaylar sonucu onunla yaşamayı kabul ederler. 
Onun hayalide şef olmaktır. 

Eulachacha Waikiki 2

Han Soo Yeon (Mun Ka Young)
Vee son olarak birçok kişi tarafından izlenen True Beauty dizisinin başrolü Mun Ka Young 😍 Ben onu da bu diziyle tanıdım ve onun içinde aynı şeyi söyleyebilirim. İyi ki tanımışım 😍

Bu kızımızda bizim şapşal üçlümüzün liseden arkadaşları. Sadece arkadaşları da değil. Üçünün de ilk aşkı 😍 
Düğün gününde bir talihsizlik yaşar ve ondan sonra o da Waikiki konukevinde yaşamaya başlar.

Eulachacha Waikiki 2
Onlarınki ilk görüşte aşk 😍

Uzun zaman sonra karşılaştıkları için kızımız onlara neler yaptıklarını sorar.
Bizim şapşal üçlüde yıllar sonra ilk aşklarını görmüşler tabii onun gözünde havalı gözükmek için ufacık minicik! yalanlar söylerler 😂

Eulachacha Waikiki 2

İlk başta bir tedirgin olur ne diyeceğini bilemez ama saniyesinde yalan söyler hatta oturuşu ses tonu falan değişir 😂

Aynı şey diğer ikisi içinde aynıdır  😂

Onlar sandı ki bir daha kızı görmeyecekler o yüzden salladıkça salladılar bilemediler ki kızda artık onlarla beraber yaşayacak 😂

Eulachacha Waikiki 2

 Eulachacha Waikiki 2


Buraya o kadar çok replik ve gif atmak istiyorum ki ama tutuyorum kendimi  😂

Eulachacha Waikiki 2 yorum

Her sahnesi, her repliği çok komik hepsi çok eğlenceli karakterler 😂

1. sezon da çok komikti ama ben bu 2. sezonu daha çok sevdim. Ne zaman sıkılsam herhangi bir bölümü açar izlerim. Bu aralar izlediğim güncel diziler çok kafamı yoruyor o yüzden böyle eğlenceli bir dizi arayışına girmiştim ama bulamayınca yine bu canım dizime geri döndüm. 

Sonra blogumda yazısını yazmadığımı fark edince ben bunu yazmayı nasıl atlamışım hemen yazmalıyım dedim 😂

Benim kahkahalarla güldüğüm bu canım dizimin iki sezonunun reytingi de çok düşük. Kore'de pek sevilmemişti ama diğer ülkelerde çok sevildi. Zaten bu yüzden 2. sezonu çekildi. 

Herkesin mizah anlayışına uymayabilir. Belki yapılan espriler bir çoğunuza saçma gelebilir ama bence bir şans verip izleyin 😂

Hiç kafa yormayan komikli, çerezlik bir dizi 😍


Eulachacha Waikiki 2

İzleyecek olan herkese şimdiden keyifli seyirler 💜


Eulachacha Waikiki 2


Bloğumda yayınladığım komedi Kore dizileri





Gifler Tumblr'dan alıntıdır.

6 yorum:

  1. yaa iki sezonu da izlemiştim sahiden çok komik hatta ileride bir gün sırf eğlenmek için yine izleyebilirim o kadar komikti kii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende izleyecek dizi bulamayınca yada sıkılınca kendimi bu diziyi izlerken buluyorum :D Ne kadar izlersem izleyeyim asla sıkılmıyorum :)

      Sil
  2. gelmiş geçmiş izlediğim en komik dizi buuuu :)

    YanıtlaSil
  3. Birincisini izledim ve aşırı beğendim ama ikincisi beni çok etkilemedi karakterlerin değişmesini sevmedim.çok güzel bir yazı olmuş. Elinize sağlık başarılarınızın devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincisinin yeri bende de çok ayrı ama ikiyide çok sevdim ben :) Yorumunuz için çook teşekkür ederiimm^^

      Sil