23 Mart 2020

Save Me / Kore Dizi / 2017

Save Me

Gerim gerim geren bir dizi Save Me..

Benim çok beğenilen, çok övülen, hakkında çok konuşulan dizileri, filmleri izleyememe gibi bir huyum vardır. Bu huyum yüzünden bir sürü güzel diziyi kaçırıyorum. Aslında hiç sevmiyorum bu huyumu bu yüzden de kendimle inatlaşıp ertelediğim dizileri izleme kararı aldım. 
 Listemin başında da Save Me vardı. 
Ben bu dizinin üstüne başka dizi nasıl izlerim bilemiyorum. Bu mükemmelliğin zirvesi. 

Save Me
Annesi, babası ve ikiz erkek kardeşi.

Save Me konusu, babası iflas eden lise öğrencisi Sang Mi (So Ye Ji), ailesiyle birlikte Seul'den küçük bir kasaba olan Mooji'ye taşınırlar. Burada tehlikeli bir tarikat lideriyle tanışırlar. Ancak onların tehlikeli olduğunu sadece Sang Mi fark eder. Ve onlardan kurtulmak için yeni okulundaki arkadaşlarından yardım ister.
-16 bölüm-
Gizem, gerilim, aksiyon

Not: Yazımın tamamı az da olsa spoiler içerir :)

Save Me seo yea ji
Sang Mi (Seo Yea Ji)

Dizideki her oyuncu çok yetenekliydi ancak Ye Ji karakterini öyle güzel oynamış ki bir kere daha hayran kaldım. 

Save Me taecyeon
Han Sang Hwan (Taecyeon)

Sang Hwan, Mooji valisinin oğludur. Yakışıklı olduğu kadar da zekidir. Sang Mi ile sınıf arkadaşıdır.
3 yıl önce Sang Mi ondan bir olay için Dong Cheol'dan yardım ister. Ancak Sang Hwa yardımını geri çevirir ve bazı yaşanan olaylardan sonra bu kararından pişmanlık duyar. 3 yıl sonra Sang Mi tekrar ondan yardım istediğinde ise ne olursa olsun onu kurtarmak için elinden geleni yapmaya karar verir.

Save Me woo do hwan
Dong Cheol (Woo Do Hwan)

Küçüklüğünden beri sıkıntılar yaşayan, alkolik bir babası olan asi çocuğumuz Dong Cheol. Sang Hwan ile küçüklükten beri arkadaştırlar. Sang Mi ve Sang Hwan ile de aynı sınıftadır. Sang Mi'nin ilk yardım isteğine de ikinci yardım isteğine de koşa koşa gider. Böyle de delikanlı işte :)  

Ben bu çocuğu nasıl öveyim, hangi kelimelerle anlatayım bilemiyorum. Hem çok yakışıklı hem çok iyi bir oyuncu. Kendisini uzun zamandır tanısam da ilk defa izleme fırsatım oldu. Bu konuda bir miktar pişmanım. Keşke daha önce izleseymişim. Bundan sonra "Yakışıklılarım" listemin bir numarasında olacak :D 

Save Me

Save Me

Save Me

İlk görüşte vuruldular bu güzel kıza. Şimdiden yazayım dizide aşk yok :)

Sang Mi ve ailesi, konusunda da bahsettiğim gibi bir tarikatla tanışırlar. Bu tarikatın bir merkezi var ve ailesiyle orada yaşamaya başlar. Ancak bu insanlar çok tehlikelidir. Hatta Sang Mi oraya hapsedilmiştir ve oradan kaçmak için bu iki yakışıklıdan yardım ister.

Save Me

Sang Mi'ye Sang Hwan ve Dong Cheol'ün yine çocukluk arkadaşları olan Jung Hoon (David Lee) ve Man Hee (Ha Hoe Jung)'de yardım eder. 


Save Me

Save Me
Çok güldüğüm bir sahnenin repliklerini de paylaşmak isterim :D
 Burada Sang Mi'yi sauna da gördüler ve tepkilerii :D
Çok şapşal bunlar :D

Save Me


İşte bahsettiğim tarikatın lideri ve havarileri. Şu ortadaki adam kendini 'Ruhani Lider' ilan eden afedersiniz ama pislik, sapık, şeytanın biri. Yanındaki siyah saçlı adam Havari Jo gerçek adıyla Jo Jae Yun, diğer kadın da Havari Kang gerçek adıyla Park Ji Young.

Üçü de birbirinden kötü. İnsanların inançlarını kullanarak onları dolandıran kişiler bunlar.  Hepsinden nefret ettim. 
Tarikattan da biraz bahsedeyim. Okuduğum bazı sitelerde böyle bir tarikatın gerçekten var olduğunu yazmışlar. Dizi de o tarikattan esinlenerek yazılmış. Hatta bunlara mensup ünlü isimlerin bile olduğu yazılıyor. Allah akıl fikir versin. 
Bu tarikat lideri Sang Mi'yi gözüne kestiriyor ve onu Ruhani Ana yapmak istiyor. Pis sapık işte. Sırf bu yüzden kızın ailesinin daha doğrusu babasının beynini yıkıyor. Adam bunlara kul köle oluyor resmen. Ve kızının bu adamla evlenmesini onaylıyor. Hatta kızı o adamla evlenmezse cennete giremeyeceklerini falan düşünüyor. Son bölüme kadar nefret ettim babasından.  Yine af edersiniz ama çok salak bir adamdı.  

Mooji halkı bunlara baya inanıyor. 

Save Me

Save Me
Dong Cheol'un sondaki tipi :D

Bu repliklerden anlayabilirsiniz nasıl saçma bir tarikat olduğunu.  

Save Me
Tarikattaki insanları gördükçe ben:

Save Me yorum

Her bölümü heyecan dolu, bir solukta izlenecek bir dizi. Bu zamana kadar 100'den fazla dizi izlemiş biri olarak yazıyorum. Bu dizi benim için izlediğim en iyi 5 dizi arasına girdi. 
İçinde biraz şiddet sahneleri var eğer kaldırabilirim, gerilim dizilerini severim diyorsanız mutlaka izleyin. Benim gibi ertelemeyin. Kesin izleyin.
Son dört bölüm özellikle en heyecanlı bölümlerdi. İzlerken mideme ağrılar girdi resmen. Geceleri sürekli bu diziyi düşünmekten uyuyamıyordum :D Nasıl etkilediyse beni :D Her sahnesi harikaydııı..
Umarım izlersiniz ve beğenirsiniz.

Yazıma bazı replikler, gifler ve fotoğraflarla devam edeceğim.

Save Me woo do hwanSave Me woo do hwan

Nasıl bu kadar yakışıklı olabilirsiiinn ❤
Her haline aşığıım resmen bayılıyorum sana Do Hwan-aah 

Save Me woo do hwan

Şu tipe bakar mısınıız nasıl aşık olmayayım ki ben buna ❤

Save MeSave Me

İkisi birbirinden tatlıı 😍

Save Me

Save Me

Kamera arkasında da gülüşüyle pançak pançak parlıyor 😍

Do Hwan aşkım biraz sana ara veriyorum ve diğerleriyle devam ediyorum :)

Save Me

Save Me

Ah bu çocuğun şu yayınlarıı :D Çok komikti bu sahne :D 

Daha sonra içeriye babası girer ve;
Save Me

Save Me

Gerçekten aptallar ya :D Keşke biraz daha inandırıcı olsanız :D

Save Me

Save Me
Keşke tekrar bir araya gelip dizi çekseniz şöyle 50 60 bölümlük falan.

Save Me dizisine böylece veda ediyorum. Buraya kadar okuduğunuz için bir bonus gifle sizlere teşekkür etmek isterim :D 

Save Me



Bloğumda yayınladığım diğer gerilim Kore filmleri ve dizileri

Diziler








A Killer Paradox ★★★★





Not: Gifler Tumblr'dan alıntıdır.

2 yorum:

  1. Ayy bende de popüler olunca yada çok övüldüğünde ters tepiyor izlemeden gıcık oluyorum :D niye böyle oluyor yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedenini hala anlayamadım bende :D Ama keşke böyle olmasak kaliteli dizileri filmleri kaçırıyoruz hep. Ben sonradan buna çok üzülüyorum:D

      Sil