2 Temmuz 2021

2021 Yılının İlk Yarısında Yayınlanmış Kore Dizileri / Kalbimi Fethedenler


2021 kore dizileri

2021 yılının ilk yarısında yayınlanan, kalbimi fetheden canım dizilerimi sizler için listeledim.


Çoktan yılı yarıladık bile. Ne ara 2021'e girdik ne ara yılın yarısına geldik hiç anlamadım. Günler, aylar o kadar çabuk geçiyor ki şaşırıyorum. 
Bu listeyi hazırlarken 6 ay içinde ne kadar çok dizi izlediğimi fark ettim 😂 Ve birçoğunu da çok sevdim. Yılın ikinci yarısındaki diziler içinde beklentim büyük bakalım umarım hayal kırıklığına uğramam 😄
Giriş yazımı daha fazla uzatmadan listeme geçeyim 👇

Not: Sıralamayı rastgele yaptım 😊

Vincenzo 


Vincenzo konusu, İtalyan bir aile tarafından evlat edinilen Vincenzo Cassano, İtalya'da mafyalara danışmanlık yapan bir avukattır. Bir gün mafyalar arasında bir savaş çıkar ve hemen Kore'ye döner. Burada başarılı bir avukat olan Hong Cha Young ile tanışır ve ona aşık olur. Bir zaman sonra da bazı davalar üzerinde birlikte çalışmaya başlarlar. 
-20 Bölüm-
-Dram, romantik, komedi, suç, hukuk-

Dizinin ilk birkaç bölümü sıkıcıydı ama başrollerimiz  Vincenzo (Song Joong Ki) ve Cha Young (Jeon Yeo Bin) birlikte çalışmaya başlayınca işler değişti. Çok eğlenceli sahneleri vardı. Hukuklu dizilerden genelde hoşlanmam ama ben bu diziyi izlerken eğlendim 😄

Hukuklu diziler sevmiyorsanız bile bence bir şans verebilirsiniz zaten öyle çok hukuk hukuk bir dizi değil 😊 Her bölüm eğlendiren, şaşırtan sürükleyici bir dizi. 


Beyond Evil


Beyond Evil konusu, 20 yıl önce meydana gelen seri cinayetler geçmişte Lee Dong Sik (Shin Ha Kyun)'in hayatını altüst etmiştir. Günümüzde artık dedektif olan Dong Sik'in hayatını altüst eden o seri katil tekrar ortaya çıkmıştır ve Dong Sik yeni partneri Han Joo Won (Yeo Jin Goo) ile o seri katilin peşine düşer.
-16 Bölüm-
-Dram, aksiyon, gizem, gerilim-

Bu dizi her şeyiyle çok iyiydi ama asıl beni bu diziye bağlayan başrollerin oyunculuğuydu. İkisinin her sahnesi olaydıııı 😍 Ciddi anlamda hayranlıkla izledim onları. Çok iyilerdi 👏

Her bölüm heyecanlı, gerilimli çok güzel bir diziydi. Türünün en iyisi diyebilirim 😍 Sizde bu tarz dizileri seviyorsanız mutlaka bir bakın. 


Taxi Driver


Dizi, sıradan bir taksi şirketi gibi görünen "Rainbow Taxi" şirketinin etrafında dönmektedir. Bu şirket intikam almak isteyen insanlara "İntikam Çağrı" hizmeti vermektedir. Yani intikam almak isteyen müşterilerinin yerine intikam alan bir şirkettir. 

-16 bölüm-

-Dram, aksiyon, suç-

Bu dizininde kadrosuna, konusuna, senaryosuna, oyunculuklarına her şeyine hayran olduum 💗 Bu dizi için, kurgudur deyip geçemiyorsunuz çünkü yaşanılan şeyler o kadar gerçek ki. Hatta dizide geçen bazı olaylar gerçekmiş. Bazı olaylar da kurgu ama gerçek gibi. Çok çok iyi mutlaka izlemelisiniz 😍


Navillera


Dizimiz, 70 yaşında bale yapmaya başlayan bir adam ile 23 yaşındaki yetenekli bir baletin hikayesini anlatmakta.
-12 bölüm-
-Dram-

Beyin yakan, seri katilli, kaçmalı kovalamacalı dizilerin arasından güneş gibi doğan, izlerken huzur veren, bazen hüzünlendiren aşırı tatlı bir dizi.
Böyle iç ısıtan sıcacık anlamlı bir dizi izlemek isterseniz mutlaka izlemelisiniz 💗


Move To Heaven


Dizi, mesleği, ölmüş kişilerin evlerini temizlemek yani olay mahalli temizliği olan asperger sendromlu bir genç ile eski bir mahkum olan amcasının hikayesini anlatmaktadır. 
-10 bölüm-
-Dram-

İzlemeye başlamadan önce peçetelerinizi hazır etmeniz gereken muhteşem bir dizi.. Çok ağladığım, çok sevdiğim herkese de tavsiye ettiğim canım dizim.. Bende yeri çok ayrı..


Youth Of May


Dizi, 1980 yılının mayıs ayında, Gwangju Ayaklanması'nın çalkantılı zamanlarında aşık olan iki gencin etrafında dönmektedir.
-12 bölüm-
Dram, romantik, tarih, gençlik

İçimi ısıtan, içimi yakan, çok çok sevdiğim bir dizi.
Mükemmel.. Dizide beni en çok etkileyen şey o dönemde yaşanmış ve fotoğraflanmış bazı anların dizide sahnelenmiş olmasıydı. Bu canım dizimde bana göre bu yılın en iyilerinden. 


Mouse


Dizi, anne karnındaki bebeğin psikopat olup olmadığını belirleyen bir testin dünyada nasıl bir etki oluşturacağına odaklanmaktadır. 
-20 bölüm-
-Dram, aksiyon, gerilim, gizem-

Diziyi izlerken her şey bitti diyordum bir yerden başka olaylar, başka kişiler çıkıyor ve her bölüm sonu çok heyecanlı bitiyordu. Gerilim, gizem seven kişiler mutlaka bir bakmalı bu diziye. Konusu, senaryosu, oyuncuları harikaydı.


Undercover


Undercover konusu, Han Jung Hyun ailesi dahil çevresindeki herkesten kimliğini gizleyen eski bir NIS (Ulusal İstihbarat Servisi) ajanıdır. İnsan hakları avukatı olan eşi yıllar sonra bir dava üzerinde çalışırken eşinin yıllardır sakladığı gerçek kimliğini öğrenir. 
-16 bölüm-
Gerilim, suç

Her bölümünü merakla izlediğim çok güzel ve kaliteli bir diziydi.
Belki herkes sevmez ama ben bayıldım. Ve daha yılın ortasında olmamıza rağmen benim için bu yılın en iyi dizilerinden biri oldu.


2020'de başlayıp 2021'de biten, sevdiğim dizileri de bu listeye eklemek istedim 👇

Mr. Queen


Konusu; Jang Bong Hwan (Choi Jin Hyuk), günümüzde Mavi Sarayda şef olarak çalışır. Ancak bir gün bir tartışma sırasında havuza düşer ve birden ruhu Joseon döneminde Kraliçe Kim So Young 
(Shin Hye Sun)'un bedeninde ortaya çıkar. 
Kral Cheoljong (Kim Jung Hyun), halkın gözünde kukla kral olan, nazik ve yumuşak başlı biri olarak görülen ama aslında güçlü yönlerini gizleyen bir kraldır. 
-20 bölüm-
Tarih, komedi, fantastik

Tarihi dizilere önyargılı olan herkesin mutlaka izlemesi gereken bir dizi.
İzlerken kahkahalar attığım tek tarihi dizi olabilir 😂


Run On


Dizi, birbirlerini tanıdıkça, birlikte olgunlaşan, birbirlerinin yaralarını saran Ki Seon Gyeom (Im Si Wan) ve Oh Mi Joo (Shin Se Kyung)'nun arasındaki aşk hikayesini anlatmaktadır. 

-16 bölüm-
-Romantik-

Bu diziyi çok az kişinin izlemesi biraz üzücü. İstiyorum ki herkes izlesin, kimse mahrum kalmasın bu güzel diziden 💗
Uzun süre unutamayacağım çiftler, karakterler.. Güçlüler, samimiler, her zaman haklının yanında olup doğruluğu savunan karakterler.. İzlenilesi bir dizi..


Lovestruck In The City


Konusu; kötü zamanlar geçiren Lee Eun O (Kim Ji Won), onu kimsenin tanımadığı bir yere seyahate gider. Ve orada Park Jae Won (Ji Chang Wook) ile tanışır.
- 17 bölüm-
-Romantik-

Çok sevimli, birbirine çok yakışan canım çiftim 😍 Çok romantik, güzel bir diziydi.
Özellikle başrol beyimiz nasıl güzel seviyordu, nasıl aşıktı ah ah 😍
Romantik dizi arayışındaysanız mutlaka bir bakın bu diziye.



2021'in ilk yarısında benim severek izlediğim diziler bunlar. İzlerseniz umarım sizlerde seversiniz 💗


6 yorum:

  1. iyi bari burdan seçmek kolay olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İyi seyirler şimdiden umarım seversin izlediklerini :)

      Sil
  2. yeey, sessiz gemi nin son bcp haziran yazısını okudun muuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumaya fırsatım olmadı birkaç gündür uğrayamadım bloğa hemen bakıyorum :)

      Sil
  3. son dizi yazıma bi baksan yaaa :)

    YanıtlaSil