22 Ağustos 2021

Nevertheless / Kore Dizi / 2021

 

Nevertheless afiş

Beni kelebeklerden soğutan dizi Nevertheless..
Birbirine aşırı yakıştırdığım bu muhteşem çiftin, bomboş bir senaryoyla nasıl harcandığından bahsedeceğim sizlere.

Nevertheless konusu, kızlarla sadece gönül eğlendiren Jae Eon, aşka inancı kalmayan Nabi ile tanışır. İkili sadece seks partneri oldukları bir ilişkiye başlarlar.
-10 bölüm-
Romantik, gençlik

Nevertheless han so hee

Nabi (Han So Hee)

Güzel sanatlar üniversitesinde okuyan genç bir kızımız. En son ki ilişkisinde erkek arkadaşının iğrenç bir hareketini görüp ondan ayrılır. Yanlış hatırlamıyorsam ayrıldığı günün akşamı tek başına bir yerde oturup içki içerken Jae Eon ile karşılaşır. Onun o kötü anında birlikte güzel vakit geçirirler ve Nabi Jae Eon'a karşı bir şeyler hissetmeye başlar.

Nevertheless song kang

Park Jae Eon (Song Kang)

Nabi ile aynı okulda okuyan çapkın ve yakışıklı bir bey. Nabi ile ilk karşılaşmasında kızdan çok etkilenir. Özellikle adını duyunca ona karşı daha çok ilgi duymaya başlar. Çünkü Nabi'nin anlamı kelebek ve Jeon Eon kelebekleri çok sever. Evinde kelebek falan besliyor.
Hatta ensesinde bir kelebek dövmesi bile var.

Nevertheless

Bu kelebek ile ilgili bahsetmek istediğim bir şey var 😄
Kore'de erkekler kızlara "Ramen yemeğe gidelim mi?" diye sorarlar. Bunun anlamı biraz argodur. Yani bize gidelim, birlikte 'bir şeyler' yaparız 😉 anlamına geliyor.
Ancak bu kalıp Jae Eon'un Nabi'ye "Kelebekleri görmeye gidelim mi?" repliğinden sonra değişmiş. Artık erkekler kızlara "Kelebekleri görmeye gidelim mi?" diye soruyorlarmış bunu ilk duyduğumda çok gülmüştüm 😂

Nevertheless

Başta da söylediğim gibi Jae Eon sadece kızlarla gönül eğlendiren bir tip. Nabi'nin de kendisine olan ilgisini fark edince kıza iyice yanaşır. Ve bu ikili bir süre sonra bir ilişkiye başlarlar. Ancak bu ilişkileri sadece belli günlerde bir araya gelip seks yapmaktan ibarettir.

Evet doğru görüyorsunuz. Kore dizilerinde böyle bir konu görmek imkansız. 
Hatta dizinin bazı bölümleri +19 olarak yayınlanmıştı ve bu yıllardır Kore dizi izleyicisi olan beni şok etmişti 😄

İzlerken ne oluyoruz ya bu nasıl Kore dizisi demiştim 😄

Nevertheless

Neyse döneyim ikilimize. 
Bunlar böyle ilişkilerini devam ettirirken kızımız bu durumdan biraz rahatsız olmaya başlar. Jae Eon'dan daha fazlasını ister. Yani normal çiftlerin yaptıkları şeyleri yapmak ister. Ama çocuk böyle bir çocuk işte ne yapacaksın.

Sonra diziye Do Hyeok adında bir tatlış bey dahil olur.

Nevertheless

Do Hyeok (Chae Jong Hyeop)

Nabi ile eskiden beri tanışıyorlar ama uzun zamandır görüşmüyorlar. Bir gün tesadüfen karşılaşırlar. Bu çocuk Jae Eon'un tam tersi. Efendi, saygılı, edepli bir çocuk ve o da Nabi'den hoşlanıyor.

Ancak bizim kız Jae Eon'a kör kütük aşık. 

Açıkçası ben diziyi bu kısımdan sonra izlemedim. Twitter ve  Instagram'dan takip ettim çünkü daha fazla tahammül edemedim 😄

Bu kısımdan sonra da Jae Eon aynı devam etmiş galiba bir ara ayrılmışlar falan. Bu tatlış çocuk gelince dizinin izleyicileri, Nabi tatlış çocukla sevgili olsun diyenler ve Jae Eon'la sevgili olsun diyenler olarak ikiye ayrılmış.
Benim seçimim ikisiyle de olmasındı 😄

Jae Eon zaten affedersiniz ama biraz şerebsiz biri o yüzden kız ondan uzak dursun istedim. Diğer çocukta fazla iyiydi Nabi o çocuğu asla hak etmiyordu o yüzden ikisiyle de olmasını istemedim 😄

Ama dizi bu işte illa birini seçmesi lazım ve Nabi'de seçimini yaptı tabii ki şerebsiz Jae Eon'u seçti 😄 Neyse ikisi de tam birbirlerine görelerdi iyi oldu.

Ayrıca dizi de bir çift daha vardı.

Nevertheless

Yine Kore dizilerinde alışık olmadığımız bir durum. Lezbiyen bir çift.
Bu çift başrol çiftten bile daha çok ilgiyle izlendi, daha çok sevildi. Final bölümü yayınlandıktan sonra en çok onların konuşulduğunu gördüm.

Ben dizinin kadrosunu çok sevdim.
Özellikle başrolleri ayrı ayrı çok severim Nabi dizideki adıyla So Hee'yi The World Of The Married dizisinde izlemiştim. Oradaki karakteri çok kötüydü ama oyunculuğuna ve güzelliğine aşık olmuştum. Jae Eon dizideki adıyla Song Kang, Sweet Home ve Navillera dizilerinde izlediğim başarılı bir oyuncu. Bu aralar durmadan dizi çekiyor. Biri yayınlanmadan diğer dizisinin haberi geliyor. Maşallah ama umarım düzgün senaryolar seçer. Bu dizi gibi boş bir senaryoyu kabul etmesin lütfen 😄 Ve tatlış çocuğumuz Jong Hyeop yeni yıldızlarımızdan. Henüz çaylak bir oyuncu ama çok başarılı. Önü açık belli. Onu da en son Sisyphus: The Myth dizisinde izlemiştim. 

Dizi genel olarak bomboştu. Ben hiç sevmedim. Ama kadro efsaneydi. Çok daha kaliteli bir senaryo olsaydı da doya doya izleseydim. 
Asla tavsiye etmiyorum ama izleyecek olanlar varsa şimdiden iyi seyirler 😄 Netfix'e de 29 Ağustosta gelecekmiş bilginiz olsun 😄 

Bloğumda yayınladığım romantik diziler


4 yorum:

  1. kelebek, ramen, bu güzelmiş, bizim ülkede eskiden şey derlermiş ya, erkek kıza, gel sana pul koleksiyonumu göstereyim dermiş, eve götürmek için, veya kahve içelim de aynı anlama gelebiliyor. ilginç yaa, yetişkin kore dizisi demek ki bu, böyle diziler de var yani, hoşlanmadııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar da masum gibi duruyor bu cümleler ah ah :D Sanirim ilk defa böyle yetişkin +19 bir dizi çekildi yani en azından ben ilk defa izledim :D Ben de hiç hoşlanmadım baya saçma bir dizi zaten :D

      Sil
  2. taj mahal tatlı yumuşak ama yavaş dizi çok, yani sıkabilir haklısın, zaten dört vermedim puan 3 verdim, type writer heyecanlı gerilim, beğenirsin işallah, geçende iki hin dizisi daha yazmıştım, betaal, zombiler, ilginçli, bir de breathe into the shadows var, çok ilginç bir cinayet gerilim dizisi, onu öğütlerim bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce Typewriter'a bir bakacağım onun da konusu çok ilgimi çekti diğer söylediklerine de bakacagim Deep çok teşekkür ederiiim:)

      Sil