12 Mart 2021

Lovestruck In The City / Kore Dizi / 2021

 

Lovestruck In The City

Hasret kalmışım böyle romantik bir diziye..

Uzun zamandır izlediğim çoğu dizi böyle, aksiyondu paralel evrendi, seri katildi vs. böyle dizilerdi. Aşk ya hiç yoktu ya da var ama yoktu 😄
Ama Lovestruck In The City tam olarak bir aşk dizisiydi 😍 
Bir çoğunuzun zaten çoktan izlediğini tahmin ediyorum. Benim daha yeni izlememin nedeni, dizi yayınlanınca çok fazla fotoğraf, video vs. görmüştüm hevesim kaçmıştı. İzleyesim gelmemişti ama iyi ki izlemişim. Gördüklerimden çok daha fazlası vardı dizide. 

Lovestruck In The City konusu; kötü zamanlar geçiren Lee Eun O (Kim Ji Won), onu kimsenin tanımadığı bir yere seyahate gider. Ve orada Park Jae Won (Ji Chang Wook) ile tanışır.
Romantik
- 17 bölüm-

Lovestruck In The City

Park Jae Won (Ji Chang Wook)
Kendisi bir mimar. Yazın 1 aylığına tatile gider ve orada Lee Eun O ile tanışır ve ona aşık olur.
Ahh Ji Chang Wook neden bu kadar yakışıklısııınn 😍
Dizideki karakteri de çok havalı, karizmatik ama tam bir şapşal aşıktı. 

Lovestruck In The City

Lee Eun O (Kim Ji Won)

Kendisi serbest pazarlamacı. 

Yaşadığı zor günlerden sonra kimseye haber vermeden hiç bilmediği bir yere gider ve orada bir süre yaşamaya karar verir. Orada tanıştığı kimseye gerçek adını, ne iş yaptığını söylemez. Kendini Yoon Sun Ah olarak tanıtır.

Böyle yapmasının bir nedeni var. Şimdi bunu söylemeyeyim siz izlerken öğrenin. Bana göre mantıklı bir neden ama çoğu kişiye göre saçma bir nedenmiş. 

Hiç beklemediği bir anda kendi değimiyle de tam öyle birine ihtiyacı olduğu zamanda Park Jae Won karşısına çıkar. 

Lovestruck In The City
Daha tanıştıkları ilk gün 😍

Kızımız kafasına eseni yapan, sürekli eğlenen, yeni şeyler öğrenmeyi seven, bulunduğu her ortama  pozitif enerji yayan bir kız.
Oğlumuzda zaten onun bu karakterine aşık oldu. 

Jae Won bir karavan kiralayıp tatilini bu şekilde geçirmeye karar verir. Bulunduğu yerde kızımızın yaşadığı yer işte.
Bu ikisi tanışıp kısa süre sonra birlikte oğlumuzun karavanında yaşamaya başlar. Ah o karavan sahneleri 😍

Lovestruck In The City

Birbirine bu kadar yakışan çifti her zaman bulamıyoruz maalesef. Diziyi gözlerimden kalpler çıkarak izledim. Uyumları, enerjileri çok çok çok güzeldi 😍

Lovestruck In The City

Lovestruck In The City

Karavan sahneleri iyiydi hoştu ama bu sörf sahneleri de bir o kadar güzeldi 😍

Neyse efenim her şey ikisi için güllük gülistanlık ilerlerken kızımız oğlumuza diyor ki bir ay daha kalamaz mısın. Bizim şapşal aşık oğlumuzda nasıl hayır desin böyle bir şey mümkün olabilir mi hiç?! Yoğun iş hayatına rağmen kızımızı kırmaz biraz daha kalmaya karar verir.

Ancak oğlumuzun acil bir işi çıkar ve apar topar Seul'e döner. Dönerken kıza derki her ayın şu günü şu saati şurada buluşalım der. Anlaşırlar ve oğlumuz döner. O döner dönmez kız sesli bir mesajla ondan ayrıldığını söyler. Oğlumuzda tabii bunu dinlediğinde şok olur. Her şey bu kadar güzelken neden ayrıldı benden diye sorar kendi kendine.

Kendi kendine soruyor çünkü kızın cep telefonu yok, adresi yok. Ona ulaşıp da hesap soramıyor.

Lovestruck In The City

Çok haklısın aşkım 😂

Aradan bir yıl geçmesine rağmen oğlumuz kızımızı unutamaz. Böyle sebepsiz yere terkedilmesine rağmen hala kıza aşıktır. Şapşal aşık dememin sebebi bu zaten.

Dizimiz şöyle başlıyor. 50 tane şehirde yaşayan yetişkin seçiliyor ve onlarla ilişkiler hakkında röportajlar yapılıyor. Seçilen kişilerden ikisi de bizim bu çiftimiz. Dizi boyunca biz sadece 6 kişinin röportajlarını izliyoruz.

 Dizi için değişik bir konsept olmuş ben çok beğendim 😊

Dizideki diğer çiftlerimiz 👇 Bunlarda röportaja dahildi.

Lovestruck In The City

Lovestruck In The City
Ah bu ikisi gelmiş geçmiş en sevimli çift olabilir 😍 Tam birbirlerine göreler ikisi de şeker gibi, çok tatlışlar 😍

Bu üç çiftimizde birbiriyle bağlantılı. Kısaca açıklayayım.

Bu asker üniformalı tatlış çocuk başrol oğlumuzun kuzeni. Karşısındaki tatlış kızımızda başrol kızımızın anaokulundan beri arkadaşı. Ah birde yine onların anaokulundan arkadaşları olan biri var o da üstteki gifteki beyaz tişörtlü bey.

Lovestruck In The City

Lovestruck In The City

Onların arkadaşlık ilişkileri çok güzeldi 😍

Biraz kızımızın neden tek başına seyahate çıktığından, neden kimlik değiştirdiğinden bahsetmek istiyorum ama SPOILER olabileceği için önceden uyarmak istiyorum sizi. Ben izledikçe öğrenmek istiyorum derseniz yazımın devamını okumamanızda fayda var.

Eveet kızımızın bunları yapmasının ilk nedeni nişanlısı tarafından aldatılması. 

Nişanlısıyla Busan'da yaşamaya karar verirler. Kızımız orada güzelde bir iş bulur. Ancak bir gün Busan'daki evlerine gittiğinde nişanlısını bir kadınla görür ve yıkılır. Hemen ardından daha işe başlamadan kovulduğunu öğrenir iyice yıkılır.

Kızımız zaten pek bir sakin, sessiz bir kız. Yukarıda bunun tam tersi açıklamayı yapmıştım işte onun nedenine geliyorum hemen. 

İş görüşmesinde kendisinin tam tersi bir kızla tanışır. Kız aşırı rahat tavırlar sergileyen, güler yüzlü bir kız. Görüşme sırasında da yine pozitifliğiyle odadakileri kendine hayran bırakan, kendine güvenen biri. Kızın adı da Yoon Sun Ah.

İşte bizim kızımız o kızı tanıdıktan sonra karar verir. Artık o da kendine güvenen, rahat, enerji dolu biri olmak ister. 

Bu yüzden kimsenin onu tanımadığı bu yerde bambaşka biri olarak yaşar. İşte yine bu yüzden kendi adını da o iş görüşmesinde ki kızın adıyla tanıtır.

Şimdi geleyim bu konu hakkındaki düşünceme.

Aynı durum bende de var. Bende beni kimsenin tanımadığı bir yere gidip orada bambaşka biri olarak yaşamak istiyorum.

Nasıl açıklayacağımı bilemiyorum. Mesela bende sakin yapıda biriyimdir ama delidolu olmayı sürekli pozitif olmayı çok isterim. Birden bu şekilde değişsem sanırım çevremdekiler delirdiğimi düşünürler 😄

Dizideki kızımızda zaten evine döndüğünde arkadaşları bambaşka biriyle karşılaşınca baya şaşırıyorlar ama ona çaktırmıyorlar. 

Kızımızda durumlar böyle işte. Oğlumuz onun karakterine aşık olduğu için kızımızda gerçekte öyle biri olmadığı için çareyi oğlumuzdan ayrılmakta bulur. 

Tabii karşılaştıklarında, oturup konuştuklarında oğlumuz onu her haliyle sevdiğini eski halini de o tatildeki halini de sevdiğini söyler. Olaylar olaylar... Ve tekrar sevgili olurlar. Mutlu son 😍 

Lovestruck In The City yorum

Dizi hakkındaki yorumları okurken herkesin kız için ne kadar saçmalamış böyle bir nedenden ayrılmak olur muymuş gibi yorumlar yaptığını gördüm ama aynı psikolojiye sahip olduğum için ben o kızı anladım ve birazcık hak verdim. Birazcık diyorum çünkü her şeye rağmen ona aşık olduğunu dile getiren, gece gündüz içip ağlayan, adını sayıklayan biri var ve bir yıldır unutamamış kızı ama kız hala ketum. Ben olsam karşımda beni öyle seven biri varken bu kadar uzatmazdım herhalde hemen yelkenlerimi suya indirirdim 😂

Lovestruck In The City
Ağlarken bile yakışıklı 

Ji Chang Wook'un son iki dizisi tam bir hayal kırıklığıydı. Neden böyle yanlış dizi seçimleri yapıyorsun diye kızarken birden bu dizide Kim Ji Won kızımla oynayacağı haberleri çıktı ve tabii ben sevinçten havalara uçtum 😍 Chang Wook'un dizi seçimlerine güvenmememe rağmen tam tersi Ji Won'un dizi seçimlerine sonuna kadar güvenirim. Bu zamana kadar hiç şaşırtmadı beni 😍

Diziyle ilgili gelen her fotoğrafa ayrı ayrı düşüyordum. Gerçekten çok yakışıyorlar. 
Çok güzel bir diziydi. İzlemeyeniniz varsa mutlaka izlesin 😍 Yazımı okuduğunuz içinde teşekkür ederim 💗


Lovestruck In The City ji chang wook
Bonus gif 😍

Lovestruck In The City

Sizi çok özleyeceğiimmm 😔💗

Bloğumda yayınladığım romantik Kore dizileri

You Are My Spring

Nevertheless

One Spring Night

Familiar Wife

Run On

Go Back Couple

Crash Landing On You

Just Between Lovers

Love In The Moonlight

11 yorum:

  1. Sırf aşk üzerine olan dizileri izleyemiyorum. Arkaplanda hayatın gerçeklerine de yer verilmeli. Ama bu dizi ilgimi çekti bak. Ben listeye ekleyeyim bunu. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bir izle çünkü farklı bir konsept eğlenceli ve güzel 😄

      Sil
  2. en sevdiğim tür tabisideee :)romcom ve bi de lise gençlik filmleri, izlemedim bi bakıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bol romantikli bi dizi bu türü sevdiğin için bence bu diziyi de seversin, yani umarım ☺️ Lise gençlik bende çok seviyorum Kore'den izlemediğim kalmamıştır diye dusunuyorum ama başka uzak doğu ulkelerinden tavsiyelerin varsa alabilirim 😍

      Sil
    2. 15 years of waiting for migratory birds, bi bak bu diziye, olmazsa sölerim yinee, blogun son yazımda bi dee :)

      Sil
    3. Tamamdır bakacağım mutlaka 😍 Yaa öyle miii çok teşekkür ederiiim koşarak gidiyorum yazına 🌸😍

      Sil
  3. Chang- Wook niye böyle ya her dizisi çok güzel çok sempatik ve yakışıklı EHEHE:D BAŞROL KIZI DA ÇOK BEĞENİYORUM ÇOK GÜZEL BİR ÖNERİ TEBRİKLERR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende ikisini çok seviyorum çok beğeniyorum birlikte de çok güzel oldular 😍 Çok teşekkür ederiim ☺️

      Sil
  4. Ji Chang Wook çok sevdiğim ve takip ettiğim bir oyuncu. Ama bu diziyi izleyememiştim, sevememiştim nedense ilk bölümüne fırsat verdiğimde. Yine de yazınızla birlikte yeniden fırsat vermeyi planlıyorum. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya öyle mi aslında bir iki bölüm daha şans verseniz belki seversiniz :) Chang Wook'un o aşık hallerini izlemek çok keyifliydi çünkü :) Yazımı okuduktan sonra tekrar izlemeye karar vermeniz de ayrıca mutlu etti beni çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim... :)

      Sil