4 Ağustos 2021

Feels Like Ishq / Hint Dizi / 2021

 

Feels Like Ishq afiş

6 farklı çift, 6 farklı hikaye..

Merhabalaar 💛
Bugün ilk defa bloğuma bir Hint dizisi yazıyorum. Ama bu bildiğimiz Hint dizilerinden farklı. Yani öyle saatlerce bakışmalı, sürekli dans etmeli, upuzun bölümlü Hint dizilerinden değil. 

Feels Like Ishq konusu, Netflix yapımı, her biri yarımşar saatlik 6 bölümden oluşan, her bölümde farklı bir çiftin hikayesini anlatan farklı bir Netflix Hint dizisi.

1) Gelini Bul, Düğünü Kurtar

Feels Like Ishq

Jay (Amol Parashar) 💛 Avi (Radhika Madan)

Avi kızımız çok yakın bir arkadaşının düğününe hazırlanmakta. Kendisi nedime ama sanki onun düğünü o kadar heyecanlı ve mutlu. Ancak gelin için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Düğün günü gelin ben şu an ne yapıyorum, gerçekten evlenmek istiyor muyum diye kendini sorgulamaya başlar. Bu endişelerini Avi'ye anlatır ama bizim kızın umurunda değil o kendi eğlencesinde.

Avi gelin odasına girdiğinde bir kağıt bulur.

Feels Like Ishq

Evet gelin hanım kaçmıştır..

Avi şok olur ve hemen arkadaşını aramak için yola koyulur. Kendi arabası olmadığı için önüne ilk çıkan kişiden yardım ister. Tesadüf o kişide düğünün organizasyoncusudur. 

Feels Like Ishq

Adam her şeyden habersizken kendini gelini ararken bulur 😄

Kızımız biraz çatlak, deli dolu bir tip, Jay ise daha aklı başında biri. Yol boyu didişmeleri çok tatlıydı 😊
Aşk ve evlilik hakkında farklı düşüncelere sahip bu çiftimizin birbirleriyle olan diyaloglarını izlemek çok keyifliydi. Bu seride en sevdiğim çift oldular. Bu ikili için bir film rica ediyorum yetkililerden 😄

2) Karantinada Aşk

Feels Like Ishq

Maninder (Mihir Ahuja) 💙 Mimmi (Kajol Chugh)

Maninder daha 18 yaşına girmemiş genç bir çocuktur. Ailesinden tek isteği bir cep telefonun olmasıdır. Annesinin iki şartı vardır. 18 yaşına gir hem de üniversite sınavından iyi bir sonuç al. Tabii bu sınav şartı Maninder'i üzer çünkü başarılı olamayacağını düşünür.
Derken ülkede virüsten dolayı kısıtlamalar olur.
O sırada karşı komşularının torunu Mimmi kızımız yurtdışından yeni gelmiştir ve 14 gün karantinada kalması gerekmektedir. 
Bizim Maninder karşılarına yaşı yaşına uygun hem de kendisi gibi gitar çalan bir kız taşındığını görünce havalara uçar ve hemen onunla tanışmak ister.

Bu hikayede en çok güldüğüm olay Maninder'in telefonu olmadığı için kıza annesinin telefonundan, annesiymiş gibi mesaj atmasıydı 😄

Feels Like Ishq

Daha sonra tabii aralarında biraz samimiyet olunca karantina şartlarında görüşmeye çalışırlar..

Feels Like Ishq

Karşılıklı teraslarda birlikte gitar çalıp şarkı söylemeleri, sosyal mesafe kurallarına uygun yemek yemeleri, yine terasta film izlemeleri çok güzeldi. Tatlı bir çift olmuşlardı 😍

3) Yıldız Ev Sahibi

Feels Like Ishq

Aditya (Rohit Saraf) 💛 Tara (Simran Jehani)

Aditya, ailesinin tatile gitmesini fırsat bilip evlerini internet üzerinden hafta sonu için kiraya verir. 
İlk müşterileri bir çifttir. Aditya ilk müşterilerine hazırlık yapmak için alışverişe gider ancak yolda talihsiz bir olay yaşanır. 

Feels Like Ishq

Tabi ikisi de birbirini suçlar, tartışırlar ve ayrılırlar. 
Bir kaç saat sonra Aditya'nın müşterileri gelir ve Aditya büyük bir heyecanla ve mutlulukla ilk müşterilerini karşılamaya gider.

Feels Like Ishq

Birde ne görsün daha bir kaç saat önce tartıştığı kız karşısında.
Meğer ilk müşterisi bu kızmış. Sevgilisiyle ayrılınca kız tatili tek başına geçirmek istemiş. 

Aditya, sanki daha önce tartışan onlar değilmiş gibi birden kıza iyi davranmaya, onu memnun etmeye çalışır. Çünkü ilk müşterisi ve internette hakkında güzel yorumlar yazması lazım 😄

Canım Rohit'im yine çok tatlıydı 😍 Zaten bu diziyi de sırf onun için bekliyordum ama diğer çiftleri de izleyeyim dedim. Ayrıca Rohit'imin yer aldığı Ludo filminin yazısını okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Genel olarak bu çifti de hikayelerini de sevdim. Devamı çekilirse izlerim ama çekilmezse de üzülmem yani 😄

4) Seviyor, Sevmiyor

Feels Like Ishq

Muskaan (Sanjeeta Bhattacharya) 💜 Tarasha (Saba Azad)

Muskaan lezbiyen ama etrafındakilerin tepkisinden çekindiği için kimseye cinsel kimliğini açıklamıyor.
Daha sonra çalıştığı yere Tarasha adında bir kadın geliyor ve birlikte çalışmaya başlıyorlar. Muskaan, Tarasha'dan hoşlanıyor, sosyal medyadan da biraz stalklıyor ve bir bakıyor ki o da lezbiyen. Buna baya seviniyor ama duygularını açıklamaktan yine de çekiniyor.
Tarasha, Muskaan'dan daha farklı, daha cesur, cinsel kimliğini gizlemiyor hatta Muskaan'a duygularını ifade edende ilk o oluyor. 

Feels Like Ishq

Onların hikayesi de böyle başlıyor.

5) İş Görüşmesi

Feels Like Ishq

Rajeev (Neeraj Madhav) 💙 Shahana (Zayn Marie Khan)

Rajeev ve Shahana iş görüşmesi için gittikleri bir yerde tanışırlar. 
Shahana kızımız daha önce çok fazla iş görüşmesine gittiği için tecrübeli, Rajeev ise baya tecrübesiz. Shahana, Rajeev'in tecrübesiz olduğunu görünce ona görüşmesinin iyi geçmesi için tavsiyeler veriyor.
Yani ikisi de aynı firmaya görüşmeye gidiyorlar, yani rakipler ama kadın birden adama yardım ediyor neden?? diye sorgularken kadının geçmişte yaşadığı bir olayı izliyoruz. Ama ben yine de o olaya rağmen adama yardım etmesini saçma buldum. İlk defa gördüğün birine hem de rakibine niye yardım edesin ki 😄

Onların da son sahneleri çok tatlıydı. Ama bu çiftte hikayelerinin devamını merak ettiğim çiftlerden değil maalesef. Zaten bir tek ilk çiftin hikayelerinin devamını merak ediyorum 😄

6) Ishq Mastana

Feels Like Ishq

Mehr (Tanya Maniktala) 💓 Kabir (Skand Sanjeev Thakur)

Sevgilisiyle ayrılınca zorlu bir ayrılık süreci yaşayan Kabir, eski sevgilisini unutmak için bir kızla görüşmek ister. Mehr adında aktivist bir kızla randevu ayarlayan Kabir kızın verdiği buluşma adresine gider ve kendini birden bir protestonun ortasında bulur ve sonra olanlar olur..

Feels Like Ishq

Kabir oradan uzaklaşmak ister ama Mehr gitmek istemez ve birden ortalık kızışır polisler Kabir'i, Mehr'i ve tüm arkadaşlarını tutuklarlar.

Feels Like Ishq

Kabir'in polislere ben sizden yanayım diye haykırışı çok komikti 😄

Bu ikiliyi izlerken eğlendim ama Kabir'i dövmek istedim. Çok pis bir zihniyete sahip. Kız da buna rağmen ondan hoşlanmaya başladı ya pes dedim yani. 

Asla hikayelerinin devamını merak etmiyorum. Bu serinin böyle devamı falan olacak mı bilmiyorum ama olursa da bu çifti izlemem.

Feels Like Ishq yorum 

İşte böyle 6 tane minicik hikayelerden oluşan bir dizi. Ben bu tarzı sevdim. 6 farklı çift, 6 farklı hikaye.. Güzeldi. Hint dizilerine ön yargılıysanız bile izleyin derim. Çünkü pek Hint dizisi gibi değil. Hindistan ile, Hint kültü ile hiç alakası yok bambaşka dünyalar 😄 
Genel olarak dizinin çekimlerine bayıldım. Ayrıca her hikaye için tasarlanan Feels Like Ishq tasarımları da çok hoşuma gitti😍

Feels Like Ishq


 Bu izlediğim ikinci Hint dizisi oldu ilk izlediğimi bloğa yazmamışım bir ara onu da yazarım belki o da kısa bir Netflix dizisiydi.
Neyse izleyecek olanlara şimdiden keyifli seyirler 💛

Bloğumda yayınladığım romantik diziler


10 yorum:

  1. Böyle kısa hint dizilerinin olabileceğini bilmiyordum :)) Karantinanın, coronanın ilk defa bir dizide yer bulduğunu görmek ilgi çekici geldi, nasıl işlemişler o kısmı merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netflix sağ olsun :) Karantinalı hikaye genç bir çiftin hikayesiydi ben çok eğlendim ve bence güzel işlenmişti :D

      Sil
  2. Beş Senede Devrialem'e katılıyorum, karantinanın dizide yer etmesi güzel bir detay. Renkli bir diziye benziyor, boş zamanımda izleyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya renkli bir dizi :) Farklı bir şey denemişler bence güzel de olmuş umarım sen de beğenirsin :)

      Sil
  3. Bu sıralar kısa bölümleri olan Hint dizileri revaçtaymış. Ben henüz hiçbirine bakamadım. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netflix'te birkaç tane gördüm ama ben sadece bu diziyi ve Mismatched disini izledim. Bu iki dizide çok Hint dizisi gibi değiller ama güzeller :D Bir ara diğerlerine de bakacağım :) Çok teşekkür ederiiim :)

      Sil
  4. dizibox ta gördüm de izlesem mi diyordum, olabiler, tenk yuu, breath: into the shadows, taj mahal, typewriter, betaal, ben de bu kısa hint dizilerini izledim, dizibox'tan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bir bakabilirsin :) Onları da aldım listeme bakacağım inşallah :)

      Sil
  5. yani hikayeler birbirine bağlanmıyor muu öyle olmasını hayal ettim sonuna kadar :D değişik bir tarz olmuş denerim izlemeyi bi ara hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hikayeler birbirine bağlanmıyor ama değişik ve güzeldi :)

      Sil